Drukowanie zdjęć obiektów znajdujących się w ruchu na drukarce PIXMA

Wskazówki dotycząca urządzenia PIXMA

Uchwycenie ruchu na zdjęciach wymaga dokonania wyboru między „zamrożeniem” dynamicznego wydarzenia a umożliwieniem, aby twórcze rozmycie wyraziło ruch. Obrany kierunek zależy od tego, co chcemy przekazać oglądającym naszą fotografię. Emocje uchwycone na twarzy tenisisty w uwiecznionym momencie będą miały inny przekaz niż zdjęcie z rozmyciem ruchu na całej długości kortu. Obydwa obrazy mogą być równie wspaniałe.

Instruktor w programie Canon, Brian Worley, wyjaśnia, jak w pełni wykorzystać możliwości drukarki. Ponadto przekazuje przydatne wskazówki i omawia sposób drukowania dynamicznych, pełnych ruchu obrazów na drukarce PIXMA.

Motion-Underwater_body.jpg

Wybór właściwych ustawień do wydruków pełnych ruchu

Drukowanie zdjęć na drukarce PIXMA to doskonały sposób, aby prezentować obrazy dynamicznych wydarzeń. Drukarki PIXMA pozwalają tworzyć wysokiej jakości wydruki o zadziwiającym poziomie szczegółowości. Oto sposoby na pełne wykorzystanie możliwości wydruków:

  • Wybierz właściwy format papieru dla obrazu (np. w przypadku obrazów o wysokiej rozdzielczości warto wykonać wydruk w formacie większym niż A4, jeśli drukarka go obsługuje)
  • Wybierz właściwy typ papieru, aby uzyskać efektowne kolory (drukarka PIXMA i cała gama papierów fotograficznych firmy Canon pomogą w uzyskaniu dokładnych wydruków kolorowych)
  • Zwiększ ustawienia jakości w drukarce, aby uchwycić możliwie najwięcej szczegółów w wydrukach

Korzystanie z oprogramowania My Image Garden z drukarką PIXMA

My Image Garden to przydatny program, który umożliwia porządkowanie i drukowanie zdjęć. Oprogramowanie umożliwia nawet drukowanie wybranych kadrów z filmów nagranych aparatami firmy Canon. Dodatkowo pozwala na scalenie wielu kadrów w jeden plik gotowy do wydrukowania. Dysponując nagraniem przedstawiającym serwującego tenisistę, można rozbić sekwencję kadrów na pojedyncze obrazy i scalić je, aby pokazać cały serw na jednym wydruku.