Witamy w YouConnect

Otrzymuj najnowsze informacje od Canon, korzystaj z krótkich wskazówek i poradników, które pomagają wykorzystywać możliwości produktów Canon, uczestnicz w ciekawych konkursach i czerp inspirację dzięki zdjęciom z naszej wyjątkowej galerii. Nie czekaj – subskrybuj newsletter Canon i bądź na bieżąco!

Ambasador firmy Canon i fotograf sportowy Samo Vidic pokazuje, jak uchwycić momenty pełne akcji.

Kiedy rzuciliśmy wyzwanie członkom parkourowej grupy Storror, aby po raz pierwszy biegali i skakali na różnych kontynentach, Samo Vidic dokumentował każdą chwilę ich przygody. Dowiedz się, jak uchwycić własne miejskie wyczyny dzięki wskazówkom Vidica.

Więcej informacji

Poznaj Mike'a Tsanga specjalizującego się w dynamicznej fotografii kulinarnej.

Uchwycenie ruchu zawsze było pasją Mike'a Tsanga – londyńskiego fotografa kulinarnego. Przeczytaj nasz wywiad z Mikiem i dowiedz się, jak „zamrażając” ruch chwyta ulotne chwile.

Więcej informacji

Poznaj „poszukiwaczy geometrii”, Daniela Ruedę i Annę Devís

Dołącz do nas, gdy rozmawiamy z fotografami architektury, Anną Devís i Danielem Ruedą. Odkryj, co kryje się za ich pomysłowym i abstrakcyjnym sposobem opowiadania historii i jak ich miłość do budynków i podróży zmieniła ich w gwiazdy na Instagramie.

Więcej informacji

Wzmacnianie pozycji kobiet poprzez fotografię

Lensational pokazuje kobietom na całym świecie, jak za pomocą fotografii mogą dokumentować swoje życie i dodatkowo osiągać źródło przychodów. Spotkaliśmy się z założycielką, Bonnie Chiu, aby dowiedzieć się więcej na temat działalności jej organizacji charytatywnej.

Więcej informacji

Wspaniały świat makro, jako efekt zabawy ze skalą

Zobacz, jak fotograf i twórca modeli Simon Carter buduje miniaturowy świat samochodów wyścigowych, aby wyglądał jak prawdziwy. To opowieść o skali, perspektywie i cierpliwości.

Więcej informacji

Na zawsze z nami pozostanie wiedza, którą zdobywamy odkrywając różne zakątki świata.

Rozmawialiśmy z fotografami Andrew i Emily z blogu Along Dusty Roads. Podzielili się z nami wskazówkami dotyczącymi fotografii podróżniczej oraz opowiedzieli o swoich przygodach i planach.

Więcej informacji

Fotografowanie chwil, które zostaną z nami na lata

Wiele najcenniejszych historii spotyka nas w domu. Rozmawialiśmy z fotografem rodzinnym Caroline Holt o tym, jak uwiecznia na zdjęciach piękno rodzin w ich domach.

Więcej informacji

Fotografowanie w słabym świetle

Nadeszła jesień i dni stały się krótsze. Spotkaliśmy się z Catherine Lacey Dodd, aby porozmawiać na temat robienia zdjęć w słabym oświetleniu i o tym, dlaczego portrety to coś więcej niż tylko zdjęcia ludzkich twarzy.

Więcej informacji

Fotografowanie występów muzycznych na żywo z Drew Resslerem (pseudonim Rukes)

Spotkaliśmy się z fotografem festiwali i imprez z elektroniczną muzyką taneczną Drew Resslerem (pseudonim Rukes), by porozmawiać o tym, jak stał się najaktywniejszym twórcą zdjęć festiwalowych, jak zrobić dobre zdjęcie w świetle stroboskopowym i które występy należą do jego ulubionych.

Więcej informacji

Fotograf Jeff Vanderpool przedstawia Ateny z innej perspektywy.

Rozmawialiśmy z Jeffem Vanderpoolem o tym, jak autorski projekt „Sea of City” (Miejskie morze) na zawsze zmienił jego stosunek do Aten.

Więcej informacji

Fotoreporter Jeroen Swolfs

Rozmawialiśmy z Jeroenem Swolfsem, fotoreporterem i zapalonym podróżnikiem, o jego siedmioletniej podróży, podczas której sfotografował każdy kraj na świecie.

Więcej informacji

Fotografia uliczna Emmanuela Cole

– Trzeba się rozgrzać. Tak jak sportowiec. Nie możesz tak po prostu wyjść i zrobić najlepszego zdjęcia dnia! Rozmowa z Emmanuelem Cole'em na temat fotografowania najbardziej ekscentrycznych mieszkańców Londynu i dystopicznego Hongkongu.

Więcej informacji

Fotografowanie dynamicznych wydarzeń z Andriejem Gołowanowem i Siergiejem Kiwrinem.

Andriej Gołowanow i Siergiej Kiwrin, uczestnicy programu Canon Explorer, mówią o swojej zamiłowaniu do fotografii sportowej oraz zaletach pracy zespołowej.

Więcej informacji

Fotografia portretowa z Jörgiem Kyasem

Portrety są najczęstszą formą fotograficznego wyrazu. Rzecz wydaje się prosta, ale nadanie zdjęciu portretowemu wyjątkowego charakteru jest jednak dość trudne. Rozmawialiśmy ze znanym fotografem portretowym i Canon Explorerem, Jörgiem Kyasem, o jego pracy nad portretami i o tym, jak łączy osobiste i zawodowe wyzwania fotograficzne.

Więcej informacji

Sztuka w akcji – Lorenz Holder

Fotograf Lorenz Holder rozpoczął karierę jako półprofesjonalny snowboardzista, jednak poważna kontuzja wykluczyła go z aktywnego uprawiania tej dyscypliny. Wtedy zajął się fotografowaniem sportu. W wywiadzie udzielonym na wyłączność dziennikarzowi CPN Steve'owi Faircloughowi opowiada o swojej pracy, podejściu do fotografowania i zaletach korzystania z lustrzanek cyfrowych EOS i obiektywów EF firmy Canon.

Więcej informacji

Fotografowanie z długim czasem naświetlania ze Stephenem McNally

Fryzjer i entuzjasta użytkowania produktów Canon, Stephen McNally, zajął się fotografią dopiero 8 lat temu. Teraz jego czarno-białe prace wykonywane z wykorzystaniem długiego czasu naświetlania można oglądać na wystawie. Niebywałe tempo rozwoju kariery jak na kogoś, kto opanował sztukę niespiesznego fotografowania.

Więcej informacji

Przemyślane wykorzystanie zimowego światła z Sébastienem Devaud

Sébastien Devaud to reżyser i producent filmowy z ponad 16-letnim stażem. Jego największą pasją jest jednak obraz.

Więcej informacji

Nelson Lourenço fotografuje „uśmiechnięte dusze”

Zobacz, jak Nelson uwiecznia nastrój fotografując ciszę czy uśmiechnięte dusze.

Więcej informacji

Fotografowanie kolorów z Quentinem Caffierem

Canon Explorer Quentin Caffier mieszka w Paryżu, gdzie współpracuje z grupą profesjonalnych artystów w ramach projektu „Five Monkeys Studio”.

Więcej informacji

Fotografia dynamicznych wydarzeń

Urodzony i wychowany w słoweńskiej miejscowości Bled fotograf sportowy Samo Vidic rozpoczął przygodę z amatorską fotografią w wieku 17 lat.

Więcej informacji

Wykorzystanie jesiennego światła

Nadejście jesieni to pojawienie się wielu kolorów i barw. To doskonały moment, aby wziąć aparat i wybrać się na spacer.

Więcej informacji

Clive Booth (Canon Explorer)

Clive Booth jest fotografem zajmującym się modą, pięknem i portretami, a także filmowcem. Jest znany ze swojego charakterystycznego stylu opartego na selektywnej ostrości w naturalnym, dostępnym, ciągłym i odkrytym oświetleniu, które nadaje jego pracom atmosfery, intymności i eterycznej jakości.

Więcej informacji

Wasze zdjęcia, nasze ulubione

Obejrzyj wybrane przez nas zdjęcia do Galerii, które dotyczą motywu przewodniego tego miesiąca: Moje miasto. Każde z nich ukazuje wyjątkową scenę lub niezwykle emocje, ożywiając niezapomniane przeżycie.

Więcej informacji

Ujęcie ludzi w kompozycji zdjęcia nadaje nową dynamikę

Norweski fotograf Johnny Haglund zawsze pasjonował się dzikimi, odosobnionymi i mistycznymi miejscami. Po uzyskaniu dyplomu inżyniera szybko zrozumiał, że „nie jest stworzony do pracy w czterech ścianach.

Więcej informacji

Doskonalenie sztuki portretu – Christian Anderl

Więcej informacji

Najważniejsze jest wyczucie czasu – Eddie Keogh

Więcej informacji

Fotograf morskich pejzaży i dynamicznych wydarzeń – Steve Deer

Więcej informacji

„Shooting for sharks” (Fotografowanie rekinów) – Franco Banfi

Canon Explorer i wielokrotnie nagradzany fotograf przyrody Franco Banfi opowiada nam o swoim zamiłowaniu do fotografii podwodnej i przeżyciach, jakie towarzyszą próbom wykonania idealnego zdjęcia, gdy wokół pływają żarłacze błękitne.

Więcej informacji

Fotografia abstrakcyjna

Więcej informacji

Strefa wiedzy

W pełni wykorzystuj możliwości produktów korzystając z najlepszych poradników z dziedziny fotografii

Lepsze zdjęcia portretowe

Więcej informacji

Doskonalenie umiejętności fotografowania dynamicznych wydarzeń

Więcej informacji

Zbliżenie

Makrofotografia to idealne zajęcie dla fotografa w miesiącach zimowych i jesiennych. Z tej techniki można korzystać zarówno w pomieszczeniach, jak i na zewnątrz, gdy dni są krótsze, a pogoda mniej przewidywalna.

Więcej informacji

Przyroda

Jednym z kluczy do uzyskiwania doskonałych zdjęć przyrody jest zrozumienie zachowania zwierząt i użycie sprzętu odpowiednio dobranego do okoliczności i pożądanych efektów.

Więcej informacji

Fotografowanie dynamicznych wydarzeń

Więcej informacji

Uchwycenie ruchu

Więcej informacji

Uchwyć stale zmieniające się miasta z Beno Saradziciem

Więcej informacji

Mój profil

Więcej informacji

Bądź na bieżąco

W następnym wydaniu: Obserwuj świat bez wizjera