Cross-media w stylu francuskim

Vive le cross-média!

W czerwcu francuski oddział Canon zorganizował dla swoich klientów seminarium poświęcone usługom cross-media. Celem spotkania było zacieśnienie kontaktów między nabywcami druku, agencjami i firmami poligraficznymi. Na imprezę zorganizowaną w L’Atelier Paris XVI przybyło ponad 30 reprezentantów agencji komunikacyjnych, działów marketingu i profesjonalnych drukarni.

Seminarium poprowadził Philippe Lazare, menedżer ds. marketingu, Professional Print Solutions, Canon France, koncentrując się na takich zagadnieniach jak:

  • W jaki sposób dostawcy usług druku mogą skorzystać na zarządzaniu projektem w przypadku realizowania kampanii cross-media dla swoich klientów?
  • Jak zoptymalizować różnego rodzaju procesy robocze, od rozwiązań web-to-print do personalizacji?
  • Jak produkować materiały drukowane przeznaczone do wykorzystania w kampanii cross-media?
  • Jak powstaje kampania cross-media z uwzględnieniem niezbędnych czynności planistycznych i wdrożeniowych?

Podczas dyskusji na temat realizacji kampanii wielokanałowych posługiwano się przykładem zaproszeń, jakie wcześniej zostały rozesłane do uczestników spotkania. Łączyły one różne kanały komunikacji: spersonalizowane e-maile, spersonalizowaną stronę internetową (personalised URL — PURL), zaproszenie w formie wydruku oraz wiadomości tekstowe.

Po oficjalnych prezentacjach nastąpiła sesja pytań i odpowiedzi. Uczestnicy seminarium mogli się dowiedzieć, jak można zacząć realizować kampanie cross‑media oraz uzyskać informacje na temat wsparcia zapewnianego przez firmę Canon i niezależnych specjalistów z branży w ramach programu Essential Business Builder (EBBP). Podczas lunchu uczestnicy mieli możliwość nawiązania kontaktów i wymiany doświadczeń z kolegami z branży.

Opinie na temat seminarium uzyskane przez francuski oddział firmy Canon były bardzo pozytywne. Jedna trzecia uczestników zadeklarowała zamiar rozpoczęcia działalności w obszarze cross‑media.

Odbierz swój egzemplarz!

Zarejestruj się, aby otrzymać drukowany lub elektroniczny egzemplarz magazynu Think Digital.