Uwalniamy kreatywność na targach FESPA Digital 2016

Przemysł kreatywny i sektor kultury stanowią 4,2% PKB Unii Europejskiej. Podczas targów FESPA Digital 2016 firma Canon stworzyła na swoim stoisku studio projektowe - The Art Hub - aby zademonstrować za pomocą różnorodnych aplikacji wydrukowanych na ploterach wielkoformatowych , jak wiele możliwości dostawcy usług druku mogą zaoferować firmom z tych dynamicznie rozwijających się rynków.

Podczas rozlicznych rozmów toczących się na stoisku Canon, specjaliści reprezentujący branżę kreatywną wymieniali poglądy na temat potencjału i znaczenia druku dla sektora kreatywnego. Wystawa prac profesjonalnego fotografa, projektanta i filmowca, Clive’a Bootha, obejmująca plakaty reklamowe, drukowane i żłobione blaty akrylowe, artystyczne odbitki i fotoksiążkę wydrukowaną na urządzeniu DreamLabo 5000, pokazała możliwości realizacji indywidualnych projektów w różnorodnych formatach i artystycznych aranżacjach.

Odwiedzający mieli również okazję przekonać się o bogactwie zastosowań ploterów płaskich UV Océ Arizona 1280 XT i Océ Arizona 1280 GT – pozwalających na realizację tak różnorodnych zadań druku jak grafika wystawowa, elementy dekoracji wnętrz czy prototypy opakowań z efektem faktury uzyskanym przy nałożeniu kilku warstw atramentu i lakieru. Kolejną atrakcją na stoisku była prezentacja wprowadzonej niedawno na rynek serii profesjonalnych, wielkoformatowych drukarek atramentowych imagePROGRAF PRO, która spełnia rosnące wymagania dotyczące wysokiej jakości obrazowania, wydajnej obsługi nośników i możliwości druku wysokonakładowego w środowiskach fotograficznych, artystycznych i produkcyjnych.

Podczas wydarzenia Canon przedstawił również najnowszy numer Think Creative - magazyn o roli druku i trendach w sektorze kreatywnym – od rewolucyjnych skutków cyfryzacji poprzez indywidualizację, personalizację, druk 3D do rzeczywistości rozszerzonej. Jego celem jest zwrócenie dostawcom usług druku uwagi na możliwości rozwoju swojej działalności przez rozszerzenie oferty dla firm działających w tej części rynku. Aby pobrać wersję elektroniczną magazynu Think Creative, odwiedź stronę http://bit.ly/1TgyUjf.

Mathew Faulkner, European Marketing Manager w grupie rozwiązań wielkoformatowych, Canon Europe, podsumowuje:

Wszyscy dostawcy usług druku, którzy chcą rozwijać swoją działalność - niezależnie od obszaru swojej specjalizacji - mogą skorzystać ze wsparcia Canon. Nie ma żadnej innej firmy, która mogłaby to zapewnić. Myślę, że pokazaliśmy to podczas targów FESPA.

Odbierz swój egzemplarz!

Zarejestruj się, aby otrzymać drukowany lub elektroniczny egzemplarz magazynu Think Digital.