InMotion 2013

In Motion

Niedawno firma Canon Niemcy zorganizowała trzydniową konferencję, aby zaprezentować klientom nową strukturę oddziału po zakończeniu integracji z firmą Océ. W spotkaniu pod nazwą InMotion 2013, zorganizowanym w Mülheim an der Ruhr, uczestniczyło prawie 400 gości.

Podczas InMotion 2013 klienci i partnerzy firmy Canon mogli zapoznać się z bogatą ofertą produktów i usług — od nowoczesnej komunikacji biurowej po profesjonalną produkcję dokumentów — której przyświeca hasło „zmiana początkiem rozwoju”. Wśród nowości zaprezentowano urządzenie imageRUNNER ADVANCE C9280 PRO i układarkę o dużej pojemności HCS-F1, a także rozwiązania wykańczające oferowane przez partnerów (SDD i FKS), jak również kompletne pakiety Canon Workflow Program oraz PRISMA Workflow.

Bogaty program seminariów obejmował wystąpienia poświęcone zaletom druku. Podczas spotkania przedstawiono także wnioski pochodzące z najnowszego raportu Insight Report firmy Canon. W programie znalazły się też prezentacje dotyczące m.in. komunikacji biurowej, usług biznesowych, druku profesjonalnego, podawania ciągłego i druku wielkokoformatowego. Seminaria cieszyły się dużą frekwencją i goście byli z nich bardzo zadowoleni.

Jedną z prezentacji przeprowadził Simone Marhenke, dyrektor niemieckiej akademii druku i mediów (Akademie Druck & Medien). Omówił on projekt „Funtassico” utworzony przez akademię w celu zaprezentowania możliwości związanych z używaniem wielu mediów. W ramach tego interesującego projektu użyto wielu mediów do połączenia klasycznych drukowanych produktów (kubków z nadrukiem) i produktów drukowanych cyfrowo (podstawki z kodami QR) z innymi mediami cyfrowymi. W efekcie uzyskano połączenie druku offsetowego, druku cyfrowego, kodów QR, witryny internetowej i aplikacji dla smartfonów.

Na InMotion 2013 przedstawiono również szereg różnych praktycznych zastosowań rozwiązań sprzętowych i programowych firmy Canon. Miały one zainspirować klientów i podsunąć im pomysły na zwiększenie efektywności i wydajności stosowanych procesów. Wśród przedstawionych propozycji znalazły się druk transakcyjny, materiały marketingowe i reklamowe, publikacje niskonakładowe, hybrydowe procesy pracy, dokumentacja techniczna, wydruki fotograficzne i książki na żądanie. Część prezentacji dotyczyła zagadnień biurowych, takich jak uwierzytelnianie bezserwerowe, druk neutralny węglowo i zarządzanie informacjami.

Kolejne edycje InMotion organizowane przez niemiecki oddział firmy Canon odbędą się jeszcze w tym roku — we wrześniu w Hanowerze i w październiku w Sinsheim.

Odbierz swój egzemplarz!

Zarejestruj się, aby otrzymać drukowany lub elektroniczny egzemplarz magazynu Think Digital.