FESPA 2013

FESPA

Podczas targów FESPA 2013, zorganizowanych w londyńskim centrum ExCeL, firma Canon przedstawiła pełną ofertę urządzeń wielkoformatowych i poinformowała o wprowadzeniu kilku nowych rozwiązań w tym segmencie.

Firma Canon Europe po raz pierwszy była obecna na FESPA, największych targach branży druku wielkokoformatowego. Podczas targów firma Canon pokazała, że dzięki wzbogaceniu oferty o doświadczenie i technologie Océ może lepiej niż kiedykolwiek pomagać dostawcom usług druku w poszerzaniu oferty oraz rozwoju działalności zgodnie z potrzebami dynamicznie rozwijającego się rynku druku wielkoformatowego.

Na targach FESPA 2013 miała miejsce światowa premiera nowej linii ploterów płaskich UV Océ Arizona® 600. W skład serii, stworzonej specjalnie dla wysokonakładowych środowisk produkcyjnych, wchodzą cztery nowe modele: Océ Arizona 640 GT, Océ Arizona 640 XT, Océ Arizona 660 GT i Océ Arizona 660 XT.

Na FESPA 2013 przedstawiono również urządzenie Océ ColorWave 900®, produkt koncepcyjny pokazany po raz pierwszy na targach drupa 2012. Zaprezentowany na stoisku firmy Canon ploter cyfrowy stanowi przyszłość druku wielkoformatowego. Prototypowe urządzenie łączy technologię druku atramentowego Memjet ze sprawdzonymi funkcjami obsługi nośników i przepływu zadań firmy Océ, drukując z szybkością 1100 m2 na godzinę.

Oprócz nowych produktów firma Canon przedstawiła także drogę do sukcesu klientów oraz dużą liczbę zaskakujących zastosowań wielkokoformatowych, inspirując widzów i pomagając im w zidentyfikowaniu możliwości rozwoju działalności. Kolejnym ważnym punktem programu była publikacja wyników badań w ramach uzupełnienia raportu „The Bigger Picture: Your customers’ view on the value of print”. Szereg szczegółowych rozmów z nabywcami usług druku wielkoformatowego ujawnił kilka ciekawych spostrzeżeń na temat czynników wpływających na wybór dostawcy druku:

  • Dostawca usług druku wydaje się bardziej wiarygodny, jeśli może przedstawić próbki swojej pracy, portfolio i opinie klientów.
  • Trzy najważniejsze czynniki brane pod uwagę przez respondentów przy zlecaniu druku szerokoformatowego to: konkurencyjne ceny, czasy realizacji i jakość wydruków.

Odbierz swój egzemplarz!

Zarejestruj się, aby otrzymać drukowany lub elektroniczny egzemplarz magazynu Think Digital.