Canon EXPO 2015: bądź w centrum wydarzeń…

Canon EXPO 2015

Canon EXPO 2015, które tym razem odbywa się w dn. 13–15 października w Paryżu to wyjątkowe wydarzenie koncentrujące się wokół tematyki nowych technologii. Odwiedzający będą mogli zapoznać się z portfolio innowacyjnych produktów i rozwiązań firmy Canon, a co ważniejsze przekonać się, jak mogą być one wykorzystywane dla poprawy standardu życia i komfortu prowadzenia działań biznesowych. Wszystko w ramach specjalnie zaaranżowanych stref tematycznych. 

Pierwsza z nich - PROFESSIONAL - została zaprojektowana z myślą o zawodowych fotografach, filmowcach i dostawcach usług druku. 

Odwiedzający strefę dla profesjonalistów będą mogli zobaczyć, jak rozwijające się technologie i rozwiązania firmy Canon mogą przyczynić się do zwiększenia przewagi rynkowej z uwzględnieniem różnych scenariuszy. Wyobraźmy sobie następujące sytuacje:

Premiera roweru: Z punktu widzenia osób na stanowisku dyrektora kreatywnego międzynarodowej agencji multimedialnej i reklamowej ten obszar może wydawać się ciekawy ze względu na prezentację pomysłów wdrożenia nowego produktu z równoległym wykorzystaniem nowoczesnych narzędzi i technik promocji - włączając w to druk, film, fotografię, marketing wielokanałowy i serwisy społecznościowe. Goście targów poznają świat usług kreatywnych, pokonując wyzwania związane z docieraniem do różnych klientów za pośrednictwem sprofilowanych kanałów i przy użyciu materiałów stworzonych z wykorzystaniem produktów z wyjątkowej szerokiej oferty firmy Canon – od rejestracji obrazu po druk. Odwiedzający będą mogli uczestniczyć w kompleksowej produkcji materiałów drukowanych i cyfrowych - od spersonalizowanej ulotki marketingowej po fotografię produktu, druk wielkoformatowy i ruchomy obraz.

Codzienne aktualności EXPO / telewizja Canon na żywo: Ta strefa pokazuje odwiedzającym gorączkę newsroomu i studia telewizyjnego/redakcyjnego widzianą oczami redaktora. Przygotowywanie relacji z EXPO w czasie rzeczywistym, pozwoli uczestnikom targów przyjrzeć się produkcji zróżnicowanych formatów dziennikarskich, takich jak wywiady, relacje dla wiadomości, informatory, a nawet fotoksiążki przedstawiające przebieg EXPO. 

Tworzenie filmów: Wnosząc hollywoodzki akcent do Paryża, ta strefa przenosi odwiedzających bezpośrednio za kulisy planu filmowego i daje możliwość podpatrzenia pracy kamer, obiektywów kinowych i monitoringu 4K w akcji!  Prezentacji towarzyszyć będą komentarze uznanych operatorów. 

Usługi druku: Jako uzupełnienie strefy rozwiązań kreatywnych i strefy dla profesjonalistów, przygotowaliśmy także środowisko CRD, gdzie można prześledzić transformację tradycyjnej firmy drukarskiej w nowoczesnego dostawcę usług marketingowych. Tutaj odwiedzający zobaczą ciągłość roli dostawcy usług druku we wspieraniu tworzenia materiałów drukowanych i cyfrowych z punktu widzenia usług kreatywnych przy jednoczesnym zwiększeniu produkcji tradycyjnych wydruków materiałów tworzonych podczas wydarzenia, w tym firmowych ulotek, fotoksiążek i codziennej gazety targów. 

Osoby, którym nie uda się odwiedzić targów, będą mogły uczestniczyć w wydarzeniu za pośrednictwem mikrowitryny EXPO, na której będziemy serwować aktualności z Paryża. Odwiedź witrynę pod adresem www.canon-europe.com/EXPO lub dołącz do nas na Twitterze, Facebook i YouTube. Nie przegap tego wydarzenia.

Odbierz swój egzemplarz!

Zarejestruj się, aby otrzymać drukowany lub elektroniczny egzemplarz magazynu Think Digital.