Wszystkie kamery sieciowe Canon przeznaczone na rynek (lub na nim zakupione) w Europejskim Obszarze Gospodarczym („EOG” – Unia Europejska, Islandia, Liechtenstein i Norwegia) oraz w Szwajcarii są objęte gwarancją firmy Canon na kamery sieciowe. Firma Canon gwarantuje, że jeśli nowy produkt okaże się wadliwy w jego okresie gwarancyjnym, awaria zostanie usunięta bezpłatnie (obowiązują warunki — patrz poniżej).
Gwarancja na kamery sieciowe firmy Canon obejmuje różne oferty serwisowe. Obowiązująca oferta zależy od lokalizacji klienta, daty zakupu oraz samego produktu. Obowiązują następujące oferty serwisowe:
Dla każdego produktu spoza obowiązujących warunków gwarancji lub jej okresu oraz w przypadku szkód lub napraw nieobjętych gwarancją, dostępna jest płatna usługa naprawy. Można ją uzyskać, zwracając produkt do dowolnego autoryzowanego sprzedawcy kamer sieciowych firmy Canon.
Bezpłatne usługi gwarancyjne można uzyskać wyłącznie po przedstawieniu oryginału faktury/rachunku/dowodu zakupu wystawionego dla końcowego użytkownika. Firma Canon zastrzega sobie prawo do odmowy naprawy gwarancyjnej, jeśli powyższe informacje nie będą kompletne lub zostaną usunięte bądź ulegną zmianie po zakupie produktu przez użytkownika końcowego.
Poniższa tabela zawiera kraje, w których dostępne są gwarancje na kamery sieciowe firmy Canon. Więcej informacji można znaleźć w pełnej wersji Warunków gwarancji na kamery sieciowe firmy Canon.
Można w niej znaleźć dane kontaktowe dotyczące poszczególnych krajów i informacje o dostępnym poziomie usług.
Należy pamiętać, że gwarancja wymiany produktu w siedzibie klienta dotyczy tylko objętych nią produktów.
Kraj | Dane kontaktowe pomocy technicznej | Dostępne usługi gwarancyjne dotyczące kamer sieciowych firmy Canon
|
Austria | AXIS Austria | Zwrot do producenta / wymiana produktu w siedzibie klienta
|
Belgia | Zwrot do producenta / wymiana produktu w siedzibie klienta | |
Bułgaria
|
AXIS Bulgaria
|
Zwrot do serwisu
|
Cypr
|
AXIS Cyprus
|
Zwrot do serwisu |
Czechy | Zwrot do producenta / wymiana produktu w siedzibie klienta | |
Dania | Zwrot do producenta / wymiana produktu w siedzibie klienta | |
Estonia
|
AXIS Estonia
|
Zwrot do producenta / wymiana produktu w siedzibie klienta |
Finlandia | Zwrot do producenta / wymiana produktu w siedzibie klienta | |
Francja | Zwrot do producenta / wymiana produktu w siedzibie klienta | |
Niemcy | Zwrot do producenta / wymiana produktu w siedzibie klienta | |
Grecja
|
AXIS Greece
|
Zwrot do serwisu |
Węgry | Zwrot do producenta / wymiana produktu w siedzibie klienta | |
Islandia
|
AXIS Iceland
|
Zwrot do serwisu |
Irlandia | Zwrot do producenta / wymiana produktu w siedzibie klienta | |
Włochy | Zwrot do producenta / wymiana produktu w siedzibie klienta | |
Łotwa
|
AXIS Latvia
|
Zwrot do producenta / wymiana produktu w siedzibie klienta |
Litwa
|
AXIS Lithuania |
Zwrot do producenta / wymiana produktu w siedzibie klienta |
Luksemburg | AXIS Luxembourg | Zwrot do producenta / wymiana produktu w siedzibie klienta |
Malta
|
AXIS Malta | Zwrot do serwisu |
Norwegia | Zwrot do producenta / wymiana produktu w siedzibie klienta | |
Polska | Zwrot do producenta / wymiana produktu w siedzibie klienta | |
Portugalia | Zwrot do producenta / wymiana produktu w siedzibie klienta | |
Rumunia
|
AXIS Romania | Zwrot do serwisu |
Słowacja | Zwrot do producenta / wymiana produktu w siedzibie klienta | |
Słowenia | AXIS Slovenia | Zwrot do serwisu |
Hiszpania | Zwrot do producenta / wymiana produktu w siedzibie klienta | |
Szwecja | Zwrot do producenta / wymiana produktu w siedzibie klienta | |
Szwajcaria |
AXIS Switzerland (francuski)
|
Zwrot do producenta / wymiana produktu w siedzibie klienta |
Holandia | Zwrot do producenta / wymiana produktu w siedzibie klienta
|
|
PL | Zwrot do producenta / wymiana produktu w siedzibie klienta |