Jeśli urządzenie/serwer przestanie komunikować się z naszą usługą zarządzania urządzeniami, przerwa oznacza, że nie możemy uzyskać dokładnych danych odczytu miernika, uruchomić automatycznego uzupełniania materiałów eksploatacyjnych lub świadczyć usług aktywnej pomocy technicznej dla urządzenia, powodując zakłócenia w działaniu tych usług.
Dokładamy wszelkich starań, aby pomyślnie realizować usługi zarządzania urządzeniami i usprawnić ich obsługę. Prosimy o współpracę w celu zapewnienia stałej łączności między urządzeniami.
Wersja RDS na serwerze lub numer seryjny urządzenia będą podane w otrzymanej wiadomości e-mail.
Jeśli urządzenie przestało komunikować się z nami, postępuj zgodnie z instrukcjami w sekcji „Komunikacja z urządzeniem została przerwana” poniżej.
Jeśli serwer przestał komunikować się z nami, postępuj zgodnie z instrukcjami w sekcji „Komunikacja z serwerem została przerwana” poniżej.
W razie jakichkolwiek problemów skontaktuj się z działem pomocy technicznej firmy Canon.
Jeśli zostanie wyświetlony komunikat „Communication was successful” (Komunikacja powiodła się), urządzenie komunikuje się teraz z serwerem eMaintenance i nie są wymagane żadne dalsze działania.
Jeśli komunikacja nie powiedzie się, zostanie wyświetlony kod błędu. Przejdź do części „Test komunikacji zakończony błędem”.
Jeśli wykonanie tych czynności nie rozwiązało problemu, skontaktuj się z nami.
Jeśli zostanie wyświetlony komunikat „Communication was successful” (Komunikacja powiodła się), urządzenie komunikuje się teraz z serwerem eMaintenance i nie są wymagane żadne dalsze działania.
Jeśli komunikacja nie powiedzie się, zostanie wyświetlony kod błędu. Przejdź do części „Test komunikacji zakończony błędem”.
Jeśli wykonanie tych czynności nie rozwiązało problemu, skontaktuj się z nami.
Jeśli urządzenie nie może połączyć się z firmą Canon, test komunikacji zwróci kod błędu.
Jeśli w urządzeniu lub sieci zostały wprowadzone jakiekolwiek zmiany, uruchom urządzenie ponownie i wykonaj kolejny test komunikacji.
Odczekaj 5 minut i ponów test. Jeśli wystąpi ten sam błąd, uruchom ponownie urządzenie i spróbuj wykonać test ponownie.
Jeśli data i godzina są nieprawidłowe, urządzenie będzie miało problemy z komunikacją z naszą usługą zarządzania urządzeniami.
Seria Advance: https://oip.manual.canon/USRMA-6097-zz-CS-3800-enGB/contents/devu-mcn_mng-rui-strt.html#319_h1_01
Seria LBP: https://oip.manual.canon/USRMA-0699-zz-SS-enGB/contents/SS352_remoteui_122startingremoteui.html#10010000
Jeśli urządzenie jest osiągalne
Jeśli ustawienie zapory zostało zmienione, ustaw na zaporze zezwolenie na dostęp do adresu URL: b01.ugwdevice.net.
Jeśli urządzenie jest nieosiągalne
Wykonaj test komunikacji, aby sprawdzić, czy normalny stan łączności urządzenia został wznowiony.
Jeśli wykonanie tych czynności nie rozwiązało problemu, skontaktuj się z nami.
https://IPadresses Server or FQDNofCDCAserver/account/signin?ReturnUrl=%2F
Aby ponownie podłączyć urządzenia, zapoznaj się z poniższymi scenariuszami.
Jeśli wykonanie tych czynności nie rozwiązało problemu, skontaktuj się z nami.
https:// IPAddresseServer or FQDN of CDCAserver/account/signin?ReturnUrl=%2F
Przeprowadź test komunikacji
Jeśli nie masz serwera proxy:
Jeśli masz serwer proxy:
Sprawdź także ustawienia proxy (jeśli są używane), aby upewnić się, że konfiguracja proxy, numer portu i ustawienia uwierzytelniania są prawidłowe.
Ponownie wykonaj test komunikacji i sprawdź wynik.
Jeśli wykonanie tych czynności nie rozwiązało problemu, skontaktuj się z nami.
https://FQDNofCDCAserver/account/signin?ReturnUrl=%2F
Ponownie wykonaj test komunikacji i sprawdź wynik.
Jeśli wykonanie tych czynności nie rozwiązało problemu, skontaktuj się z nami.
Jeśli wykonanie tych czynności nie rozwiązało problemu, należy wykonać odpowiednie czynności opisane poniżej.
(sprawdź na liście urządzeń, aby upewnić się, że urządzenie jest dostępne)
(sprawdź na liście urządzeń, czy urządzenia są dostępne)
Jeśli wykonanie tych czynności nie rozwiązało problemu, skontaktuj się z nami.
Jeśli wykonanie tych czynności nie rozwiązało problemu, skontaktuj się z nami.
Jeśli urządzenia nie są rejestrowane lub test komunikacji nie został zakończony, sprawdź stan sieci urządzeń.
Jeśli wykonanie tych czynności nie rozwiązało problemu, skontaktuj się z nami.
Jeśli wykonanie tych czynności nie rozwiązało problemu, skontaktuj się z nami.
http://FQDNofiWMCserver/iWMC/Login/BasicLogin.aspx?ReturnUrl=%2fiwmc%2fDefault.aspx
Ustawienia serwera proxy (jeśli są używane): sprawdź, czy konfiguracja serwera proxy, numer portu i ustawienia uwierzytelniania są prawidłowe.
Ponownie wykonaj test komunikacji i sprawdź wynik.
Jeśli wykonanie tych czynności nie rozwiązało problemu, skontaktuj się z nami.
http://FQDNof iWMCserver/iWMC/Login/BasicLogin.aspx?ReturnUrl=%2fiwmc%2fDefault.aspx
W tym samym menu można także wykonać test poczty e-mail.
Jeśli wykonanie tych czynności nie rozwiązało problemu, należy wykonać odpowiednie czynności opisane poniżej.