STARE NA NOWE

Przynieś zużyty aparat, a przy zakupie nowego otrzymasz zwrot gotówki!

Jak skorzystać z promocji

1. Kup produkt/-y objęte promocją w okresie 23.05.2016 – 30.06.2016.
2. Promocja obowiązuje wyłącznie w wybranych sieciach sprzedaży.
3. Wytnij z opakowania produktu kod kreskowy i numer seryjny. Prześlij kolorowy skan lub zdjęcie wyciętego kodu poprzez formularz zgłoszeniowy.
Zobacz jak odnaleźć numer seryjny oraz numer EAN? 

4. Prześlij skan lub zdjęcie paragonu oraz podpisane oświadczenie (wzór oświadczenia znajdziesz tutaj (.pdf)) przekazania starego aparatu do odpowiedniego punktu zbiórki.
5. Zarejestruj zakup poprzez formularz zgłoszeniowy nie później niż do 15.07.2016.


Pamiętaj!
•    Każda osoba/firma może otrzymać zwrot pieniędzy za maksymalnie 1 sztukę każdego produktu objętego promocją (w całym okresie promocji).
•    Promocją objęte są produkty zakupione w oryginalnych opakowaniach, na których znajduje się numer EAN i numer seryjny produktu. Nie są objęte promocją produkty pochodzące z rozpakowania oryginalnych zestawów (białe pudełka).
•    Promocją objęte są wyłącznie produkty fabrycznie nowe. Promocją nie są objęte produkty pochodzące ze sprzedaży wtórnej (komisowej lub podobnej).
•    W przypadku zakupu zestawu (body + obiektyw) zwrot można otrzymać wyłącznie za produkt główny (body).
•    Promocja nie łączy się z innymi promocjami typu cashback na te same produkty organizowanymi przez Canon w tym samym czasie.

Zobacz pełną treść regulaminu (.pdf). 

Propagujemy postawę ekologiczną

Celem akcji promocyjnej jest propagowanie postaw proekologicznych, a w szczególności nawyku selektywnej zbiórki zużytego sprzętu elektrycznego i elektronicznego. Akcja jest też formą edukacji konsumentów o możliwościach zagospodarowania zużytego sprzętu elektrycznego w sposób zapewniający ochronę życia i zdrowia ludzi oraz ochronę środowiska zgodnie z zasadą zrównoważonego rozwoju.

Odpady elektryczne zawierają niebezpieczne elementy takie jak metale ciężkie i substancje chemiczne, które mogą być bardzo szkodliwe, jeżeli nie są starannie unieszkodliwiane, dlatego tak ważne jest przekazanie sprzętu do właściwego punktu zbiórki.


Gdzie mogę oddać zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny?

  1. Przy zakupie nowego sprzętu możesz bezpłatnie zostawić swój stary zużyty sprzęt u sprzedawcy na zasadzie przedmiot za przedmiot (taka sama ilość i ten sam rodzaj sprzętu). Sprzedawca ma obowiązek przekazać dalej sprzęt do zakładu przetwarzania.
  2. Każdy rodzaj i ilość zużytego sprzętu elektrycznego możesz przekazać do punktu zbiórki odpadów elektrycznych i elektronicznych, który każda gmina ma obowiązek zorganizować. Informacje o punktach zbiórki sprzętu są dostępne na stronie internetowej Twojej gminy. Większe punkty możesz odszukać na stronie: http://elektrosmieci.pl/

Produkty w promocji

EOS 5D MIII

Eos5DMIII 

Zwrot 1200 zł

EOS 5DsR

Eos5DsR 

Zwrot 1200 zł

EOS 5Ds

Eos5Ds 

Zwrot 1200 zł

EOS 7D MII

Eos7D MII 

Zwrot 600 zł

Gdzie kupić

Promocją objęte są produkty zakupione wyłącznie w następujących sieciach sprzedaży:


Pro Imaging Partners:

Aster / Fotostrada
www.fotostrada.pl
BEIKSwww.beiks.pl
Cyfrowe.plwww.cyfrowe.pl
Fotoaparacikiwww.fotoaparaciki.pl
Fotoformawww.fotoforma.pl
Foto-Pluswww.fotoplus.pl
Optimawww.sklepfotograficzny.com.pl/sklep/
Proclubwww.proclub.pl
PW Digitalwww.digital24.pl

oraz w następujących sieciach handlowych:

2bis.pl
www.2bis.pl
Agitowww.agito.pl
Electro.plwww.electro.pl
Euro RTV AGDwww.euro.com.pl
Fotojokerwww.fotojoker.pl
Fotozakupywww.fotozakupy.pl
JBMultimediawww.jbmultimedia.pl
KDM-Fotowww.kdm-foto.com
Komputronikwww.komputronik.pl
Media Marktwww.mediamarkt.pl
Mediaexpertwww.mediaexpert.pl
Morele.netwww.morele.net
OleOle.plwww.oleole.pl
Saturnwww.saturn.pl
X-kom.plwww.x-kom.pl

Faq - Najczęściej zadawane pytania


P: Gdzie znajduje się numer seryjny mojego produktu i kod EAN?

O: Prezentujemy zilustrowane przykłady jak odczytać numer seryjny oraz numer EAN, wymagane do rejestracji produktów w ofercie CashBack.
W formularzu rejestracyjnym należy podać numer seryjny oraz kod EAN produktu Canon. Kod EAN zawsze ma 13 cyfr i nie zawiera liter.
Dla Speedlite 270EX i 430EX II numer seryjny jest widoczny tylko na produkcie (nie na opakowaniu).


numer_seryjny_ean


Dodatkowe informacje nt. numeru seryjnego znajdziesz na stronie: http://www.canon.pl/Support/Consumer_Products/where_to_find_your_serial_number/index.aspx

P. Kiedy otrzymam zwrot pieniędzy?

O. Po otrzymaniu formularza zgłoszeniowego dotyczącego zwrotu pieniędzy, zostanie on rozpatrzony przez Canon w celu upewnienia się, że posiadamy wszelkie informacje niezbędne do zatwierdzenia Twojego zgłoszenia i przygotowania zwrotu. Dążymy do dokonywania płatności w ciągu 28 dni od zatwierdzenia zgłoszenia, a nie w ciągu 28 dni od daty rejestracji. Brak odpowiednich informacji lub rejestracja nieprawidłowych danych może spowodować opóźnienie zatwierdzenia zgłoszenia i dokonania płatności, dlatego prosimy o sprawdzenie, czy wszystkie niezbędne informacje zostały wprowadzone w sposób prawidłowy.


P: Skąd będę wiedzieć, że zatwierdzenie mojego zgłoszenia jest opóźnione ze względu na brakujące lub nieprawidłowe informacje?

O. Po zarejestrowaniu udziału w promocji Canon wyślemy wiadomość e-mail z potwierdzeniem zgłoszenia, zawierający zarówno numer referencyjny jak i spersonalizowane dane do logowania na stronę, na której będzie można sprawdzić status zgłoszenia i etap przygotowania płatności. Jeżeli jakiekolwiek podane informacje okażą się nieprawidłowe, będzie to widoczne na stronie, a ponadto otrzymasz wiadomość e-mail dotyczącą brakujących informacji. Najszybszym sposobem uzupełnienia brakujących informacji jest zalogowanie się na stronę i zaktualizowanie danych.

P: Jaki format mogą mieć dokumenty wgrywane podczas procesu rejestracji, czy obowiązują ograniczenia odnośnie ich wielkości?

O. Należy pamiętać, że dane nie mogą przekraczać 4MB. Można wgrywać pliki jedynie w standardowych formatach JPG, TIF i PDF.


P: Skąd będę wiedzieć, że płatność zostanie zrealizowana?

O. Po pomyślnym zatwierdzeniu zgłoszenia, rozpoczniemy proces realizacji płatności oraz wyślemy do Ciebie wiadomość e-mail z planowaną datą dokonania przelewu na podane konto bankowe.


P: W jaki sposób zwrot będzie widoczny na moim koncie?

O. Zwrot pieniędzy w ramach promocji będzie dokonywany w imieniu firmy Sales Promotions, dlatego też na Twoim koncie zamiast Canon najprawdopodobniej będzie widoczna ta nazwa.

P: Zapłaciłem za swój produkt kartą kredytową, dlaczego zatem nie mogę otrzymać zwrotu na tę samą kartę?

O. Zwroty płatności Canon mogą być dokonywane obecnie w drodze przelewu z naszego banku na konto bankowe podane podczas rejestracji.


P: Co mam zrobić, jeżeli niektóre z moim danych bankowych zmieniły się od czasu pierwszej rejestracji w ramach promocji Canon i chciałbym je zaktualizować?

O: Dane bankowe można aktualizować zawsze za pośrednictwem Customer Online Tracking System (Internetowy System Śledzenia dla Klientów), wprowadzając swoje dane do logowania. Jest to najbezpieczniejszy sposób zaktualizowania danych. W przypadku zmiany danych należy pamiętać o poinformowaniu nas drogą telefoniczną o dokonanej aktualizacji danych przed zbliżającym się terminem realizacji płatności, w celu uniknięcia jej dokonania na poprzednie konto.


P: Czy mogę być pewien, że wprowadzenie danych bankowych online w ramach promocji Canon jest bezpieczne?

O: Nasza Strona internetowa jest chroniona przez Rapid SSL. Secure Sockets Layer (SSL) to protokół umożliwiający szyfrowanie danych w internecie. Jest on powszechnie używany do ochrony komunikacji między przeglądarkami internetowymi i serwerami. Kiedy przeglądarka łączy się z zabezpieczoną stroną pozyskuje ona jej certyfikat SSL i sprawdza, czy nie stracił on ważności, czy został wydany przez wiarygodny Organ Certyfikacji i czy jest używany przez stronę internetową, dla której został wydany.


P: Czy możliwe jest zgłoszenie się do promocji listownie zamiast online?

O: Obecnie możliwe są jedynie zgłoszenia online. W przypadku trudności prosimy o kontakt po numerem + 48 22 583 43 07


P: Zamówiłem produkt Canon w czasie obowiązywania promocji, ale nie zostanie on dostarczony przez sprzedającego przed jej zakończeniem - czy nadal mogę wziąć udział w promocji?

O: Zachowaj posiadane potwierdzenie zamówienia (dokonanego w czasie obowiązywania promocji) i wyślij razem z fakturą podczas przekazywania zgłoszenia. Zgłoszenie udziału jest możliwe do 15.07.2016, więc w tym czasie będzie można dostarczyć wymagane dokumenty.


P: Nie wiedziałem o tej promocji i kupiłem produkt kilka tygodni przed obowiązującym terminem promocji lub po nim. Czy Canon może zrobić wyjątek i zatwierdzić zwrot pieniędzy za mój zakup?

O: Przykro nam, ale udział w promocji można wziąć tylko wtedy, gdy produkt został zakupiony w terminie określonym w regulaminie


P: Co uważa się za wystarczający dowód zakupu?

O. Dowodem zakupu może być jedynie paragon lub faktura. Musi ona zawierać nazwę dostawcy, nazwę produktu i datę zakupu.


P: Dlaczego nie mogę zalogować się na stronę w celu śledzenia etapów mojego zgłoszenia?

A.Należy pamiętać, że w przypadku loginu rozróżniana jest wielkość liter, dlatego wpisuj dokładnie taki sam login (wielkimi/małymi literami), jaki otrzymałeś. Jeżeli podczas logowania nadal będą pojawiać się problemy, wyślij do nas wiadomość e-mail.

P. Napotykam trudności podczas rejestracji zgłoszenia online:

O. Czasami chodzi o urządzenie, z którego nawiązywane jest połączenie ze stroną internetową, tj. telefon komórkowy/smartfon, komputer Mac firmy Apple lub inne, a nie o błąd na stronie. W takim przypadku należy skontaktować się z producentem używanego urządzenia lub spróbować ponownej rejestracji z innego urządzenia/komputera.


Jeżeli powyższe często zadawane pytania nie zawierają interesujących Cię informacji, wyślij nam wiadomość poprzez formularz on-line lub w pilnych przypadkach skontaktuj się z nami pod numerem + 48 22 583 43 07.



Regulamin promocji

Regulamin akcji promocyjnej „Stare na nowe": zobacz tutaj (.pdf)