Porozmawiaj z doradcą sprzedaży
Masz pytanie lub poszukujesz informacji? Wprowadź poniżej swoje dane i pozostaw nam wiadomość, a jeden z naszych konsultantów skontaktuje się z Tobą.
Kupując Plan Łatwego Serwisu, zapewniasz sobie najwyższej klasy pomoc techniczną oraz ochronę swojego produktu firmy Canon. W ramach Planu Łatwego Serwisu oferujemy specjalnie przygotowane pakiety usług na najwyższym poziomie, od instalacji do naprawy i konserwacji Twojego produktu.
3- i 5-letnia usługa serwisu na miejscu w następnym dniu
W przypadku awarii lub aby uzyskać pomoc, wystarczy skontaktować się z punktem obsługi klienta firmy Canon. W sytuacji, gdy nie będzie możliwości zdalnego rozwiązania problemu (czy poprzez konsultację telefoniczną), w dniu następnym do klienta., do klienta zostanie wysłany wykwalifikowany technik, najpóźniej w następnym dniu roboczym. Użytkownicy otrzymują również dostęp do centrum pomocy technicznej.
Aby poznać pełny zakres usługi, kliknij tutaj:
Seria WG7500 — pomoc na miejscu 3–5 lat
Objęte planem drukarki serii WG7500: |
||
Canon WG WG7550F | Canon WG WG7550 | Canon WG WG7540 |
● Usługi warte swojej ceny — firma Canon zapewnia swoim klientom wykorzystanie w pełni możliwości swoich urządzeń, w tym instalację, szkolenia i usługi na miejscu
● Kontrakty o ustalonej długości — klienci znają ogólne koszty produktu i usług, a w konsekwencji mogą je łatwo uwzględnić w budżecie obejmującym okres użytkowania zakupionego sprzętu
|
● Potrzebna pomoc — z dostępem do telefonicznego centrum i telefonicznej pomocy technicznej w celu wsparcia, porady i zdalnego rozwiązywania problemów
● Maksymalny zwrot inwestycji — Twoje urządzenia są dobrze konserwowane i obsługiwane
● Wszechstronna obsługa produktu — obejmująca wszystkie części serwisowe i robociznę (pod warunkiem prawidłowego korzystania)
|
Masz pytanie lub poszukujesz informacji? Wprowadź poniżej swoje dane i pozostaw nam wiadomość, a jeden z naszych konsultantów skontaktuje się z Tobą.
Nasz konsultant oddzwoni do Ciebie
Do usłyszenia
Błąd