Plan Łatwego Serwisu dla drukarek wielofunkcyjnych WG7500

Kupując Plan Łatwego Serwisu, zapewniasz sobie najwyższej klasy pomoc techniczną oraz ochronę swojego produktu firmy Canon. W ramach Planu Łatwego Serwisu oferujemy specjalnie przygotowane pakiety usług na najwyższym poziomie, od instalacji do naprawy i konserwacji Twojego produktu.

Rejestracja i pomoc

Dostępne opcje usług w ramach Planu Łatwego Serwisu:

3- i 5-letnia usługa serwisu na miejscu w następnym dniu

W przypadku awarii lub aby uzyskać pomoc, wystarczy skontaktować się z punktem obsługi klienta firmy Canon. W sytuacji, gdy nie będzie możliwości zdalnego rozwiązania problemu (czy poprzez konsultację telefoniczną), w dniu następnym do klienta., do klienta zostanie wysłany wykwalifikowany technik, najpóźniej w następnym dniu roboczym. Użytkownicy otrzymują również dostęp do centrum pomocy technicznej.

Aby poznać pełny zakres usługi, kliknij tutaj:

Seria WG7500 — pomoc na miejscu 3–5 lat 

Objęte planem drukarki serii WG7500:

Canon WG WG7550F Canon WG WG7550 Canon WG WG7540

Dlaczego warto kupić Plan Łatwego Serwisu?

● Usługi warte swojej ceny — firma Canon zapewnia swoim klientom wykorzystanie w pełni możliwości swoich urządzeń, w tym instalację, szkolenia i usługi na miejscu
● Kontrakty o ustalonej długości — klienci znają ogólne koszty produktu i usług, a w konsekwencji mogą je łatwo uwzględnić w budżecie obejmującym okres użytkowania zakupionego sprzętu

● Potrzebna pomoc — z dostępem do telefonicznego centrum i telefonicznej pomocy technicznej w celu wsparcia, porady i zdalnego rozwiązywania problemów
● Maksymalny zwrot inwestycji — Twoje urządzenia są dobrze konserwowane i obsługiwane
● Wszechstronna obsługa produktu — obejmująca wszystkie części serwisowe i robociznę (pod warunkiem prawidłowego korzystania)

  • Najszybciej jak to możliwe
  • 10:00 - 11:00
  • 11:00 - 12:00
  • 12:00 - 13:00
  • 13:00 - 14:00
  • 14:00 - 15:00
  • 15:00 - 16:00
  • 16:00 - 17:00
  • +48

Zostaw nam swoją wiadomość. To pomoże nam lepiej przygotować się do rozmowy.

Dziękujemy

Nasz konsultant oddzwoni do Ciebie

[TIME]

Do usłyszenia

Przepraszamy

Błąd