Kupując Plan Łatwego Serwisu, zapewniasz sobie najwyższej klasy pomoc techniczną oraz ochronę swojego produktu firmy Canon. W ramach Planu Łatwego Serwisu oferujemy specjalnie przygotowane pakiety usług na najwyższym poziomie, od instalacji do naprawy i konserwacji Twojego produktu.
3- i 5-letnia usługa serwisu na miejscu w dniu następnym
W przypadku awarii lub aby uzyskać pomoc, wystarczy skontaktować się z punktem obsługi klienta firmy Canon. W sytuacji, gdy nie będzie możliwości zdalnego rozwiązania problemu (poprzez konsultację telefoniczną), do klienta zostanie wysłany wykwalifikowany technik, najpóźniej w następnym dniu roboczym. Użytkownicy otrzymują również dostęp do centrum pomocy technicznej.
Aby zobaczyć pełen zakres usług, kliknij tutaj:
imagePROGRAF - 3-letnia usługa serwisu na miejscu w dniu następnym imagePROGRAF - 3-letnia usługa serwisu na miejscu w dniu następnym_MFP imagePROGRAF - 5-letnia usługa serwisu na miejscu w dniu następnym imagePROGRAF - 5-letnia usługa serwisu na miejscu w dniu następnym_MFP
Drukarki wielkoformatowe imagePROGRAF objęte ofertą: |
||
PRO-1000 | PRO-2000 | PRO-2100 |
PRO-4000 | PRO-4100 | PRO-4000S |
PRO-4100s | PRO-6000 | PRO-6100 |
PRO-6000S | PRO-6100S | TX-2000 |
TX-2100 | TX-3000 | TX-3100 |
TX-4000 | TX-4100 | TX-3000MFP T36 |
TX-3100MFP Z36 | TX-4000MFP T36 | TX-4100MFP Z36 |
TM-200 | TM-200MFP L24ei | TM-205 |
TM-300 | TM-300MFP L36ei | TM-300MFP T36 |
TM-300MFP Z36 | TM-305 | TM-305 MFP T36 |
TM-305MFP Z36 | TA-20 | TA-30 |
Instalacja i usługi szkoleniowe
W tym instalacja sprzętu, oprogramowania narzędziowego (również sterownika drukarki), instalacja atramentów i nośników oraz podłączenie do sieci lub poprzez USB. Standardowe szkolenie obejmuje najważniejsze funkcje oraz bieżącą obsługę i rozwiązywanie problemów.
Aby zobaczyć pełen zakres usług, kliknij tutaj:
imagePROGRAF - Instalacja i szkolenia imagePROGRAF - Instalacja i szkolenia_MFP
Drukarki wielkoformatowe imagePROGRAF objęte ofertą: |
||
PRO-1000 | PRO-2000 | PRO-2100 |
PRO-4000 | PRO-4100 | PRO-4000S |
PRO-4100s | PRO-6000 | PRO-6100 |
PRO-6000S | PRO-6100S | TX-2000 |
TX-2100 | TX-3000 | TX-3100 |
TX-4000 | TX-4100 | TX-3000MFP T36 |
TX-3100MFP Z36 | TX-4000MFP T36 | TX-4100MFP Z36 |
TM-200 | TM-200MFP L24ei | TM-205 |
TM-300 | TM-300MFP L36ei | TM-300MFP T36 |
TM-300MFP Z36 | TM-305 | TM-305 MFP T36 |
TM-305MFP Z36 | TA-20 | TA-30 |
Zaawansowane usługi szkoleniowe
Trwające pół dnia szkolenie, które obejmuje szczegółowe informacje dotyczące funkcji produktu oraz zainstalowanego oprogramowania, a także rozwiązywanie problemów. W tym omówienie funkcji menu, wymiana/czyszczenie głowic drukujących, obsługa nośników, podstawowe i zaawansowane funkcje sterownika drukarki dla komputerów PC i Mac oraz oprogramowania narzędziowego. Omawiane są również funkcje oprogramowania PosterArtist LT*. [*] W przypadku zakupu pełnej wersji oprogramowania PosterArtist zostanie ona dostarczona i skonfigurowana zamiast wersji LT.
Aby zobaczyć pełen zakres usług, kliknij tutaj:
imagePROGRAF - Zaawansowane szkolenie
Drukarki wielkoformatowe imagePROGRAF objęte ofertą: |
||
PRO-1000 | PRO-2000 | PRO-2100 |
PRO-4000 | PRO-4100 | PRO-4000S |
PRO-4100s | PRO-6000 | PRO-6100 |
PRO-6000S | PRO-6100S | TX-2000 |
TX-2100 | TX-3000 | TX-3100 |
TX-4000 | TX-4100 | TX-3000MFP T36 |
TX-3100MFP Z36 | TX-4000MFP T36 | TX-4100MFP Z36 |
TM-200 | TM-200MFP L24ei | TM-205 |
TM-300 | TM-300MFP L36ei | TM-300MFP T36 |
TM-300MFP Z36 | TM-305 | TM-305 MFP T36 |
TM-305MFP Z36 | TA-20 | TA-30 |
* W przypadku zakupu pełnej wersji oprogramowania PosterArtist zostanie ona dostarczona i skonfigurowana zamiast wersji LT.
● Usługi warte swojej ceny — firma Canon zapewnia swoim klientom wykorzystanie w pełni możliwości swoich urządzeń, w tym instalację, szkolenia i usługi na miejscu
● Elastyczne kontrakty — obejmujące różne zakresy czasu, dzięki czemu klienci
znają ogólne koszty produktu i usługi, co pozwala na łatwe planowanie budżetu przez cały okres eksploatacji inwestycji. |
● Potrzebna pomoc — z dostępem do telefonicznego centrum i telefonicznej pomocy technicznej w celu wsparcia, porady i zdalnego rozwiązywania problemów
● Maksymalny zwrot inwestycji — Twoje urządzenia są dobrze konserwowane i obsługiwane
● Wszechstronna obsługa produktu — obejmująca wszystkie części serwisowe i robociznę (pod warunkiem prawidłowego korzystania)
|