Plan Łatwego Serwisu dla drukarek wielkoformatowych imagePROGRAF

Kupując Plan Łatwego Serwisu, zapewniasz sobie najwyższej klasy pomoc techniczną oraz ochronę swojego produktu firmy Canon. W ramach Planu Łatwego Serwisu oferujemy specjalnie przygotowane pakiety usług na najwyższym poziomie, od instalacji do naprawy i konserwacji Twojego produktu.

Rejestracja i pomoc

3- i 5-letnia usługa serwisu na miejscu w dniu następnym

W przypadku awarii lub aby uzyskać pomoc, wystarczy skontaktować się z punktem obsługi klienta firmy Canon. W sytuacji, gdy nie będzie możliwości zdalnego rozwiązania problemu (poprzez konsultację telefoniczną), do klienta zostanie wysłany wykwalifikowany technik, najpóźniej w następnym dniu roboczym. Użytkownicy otrzymują również dostęp do centrum pomocy technicznej.

Aby zobaczyć pełen zakres usług, kliknij tutaj:

imagePROGRAF - 3-letnia usługa serwisu na miejscu w dniu następnym       imagePROGRAF - 3-letnia usługa serwisu na miejscu w dniu następnym_MFP       imagePROGRAF - 5-letnia usługa serwisu na miejscu w dniu następnym       imagePROGRAF - 5-letnia usługa serwisu na miejscu w dniu następnym_MFP


Instalacja i usługi szkoleniowe

W tym instalacja sprzętu, oprogramowania narzędziowego (również sterownika drukarki), instalacja atramentów i nośników oraz podłączenie do sieci lub poprzez USB. Standardowe szkolenie obejmuje najważniejsze funkcje oraz bieżącą obsługę i rozwiązywanie problemów.

Aby zobaczyć pełen zakres usług, kliknij tutaj:

imagePROGRAF - Instalacja i szkolenia       imagePROGRAF - Instalacja i szkolenia_MFP


Zaawansowane usługi szkoleniowe

Trwające pół dnia szkolenie, które obejmuje szczegółowe informacje dotyczące funkcji produktu oraz zainstalowanego oprogramowania, a także rozwiązywanie problemów. W tym omówienie funkcji menu, wymiana/czyszczenie głowic drukujących, obsługa nośników, podstawowe i zaawansowane funkcje sterownika drukarki dla komputerów PC i Mac oraz oprogramowania narzędziowego. Omawiane są również funkcje oprogramowania PosterArtist LT*. [*] W przypadku zakupu pełnej wersji oprogramowania PosterArtist zostanie ona dostarczona i skonfigurowana zamiast wersji LT.

Aby zobaczyć pełen zakres usług, kliknij tutaj:

imagePROGRAF - Zaawansowane szkolenie


* W przypadku zakupu pełnej wersji oprogramowania PosterArtist zostanie ona dostarczona i skonfigurowana zamiast wersji LT.

Dlaczego warto kupić Plan Łatwego Serwisu?

● Usługi warte swojej ceny — firma Canon zapewnia swoim klientom wykorzystanie w pełni możliwości swoich urządzeń, w tym instalację, szkolenia i usługi na miejscu
● Elastyczne kontrakty — obejmujące różne zakresy czasu, dzięki czemu klienci
znają ogólne koszty produktu i usługi, co pozwala na łatwe
planowanie budżetu przez cały okres eksploatacji inwestycji.


● Potrzebna pomoc — z dostępem do telefonicznego centrum i telefonicznej pomocy technicznej w celu wsparcia, porady i zdalnego rozwiązywania problemów
● Maksymalny zwrot inwestycji — Twoje urządzenia są dobrze konserwowane i obsługiwane
● Wszechstronna obsługa produktu — obejmująca wszystkie części serwisowe i robociznę (pod warunkiem prawidłowego korzystania)

  • Canon
  • Plan Łatwego Serwisu (ESP) dla drukarek imagePROGRAF