Często zadawane pytania
W jaki sposób dowiem się, że rozpatrzenie mojego zgłoszenia jest opóźnione z powodu podania błędnych informacji lub ich braku?
Po poprawnym zarejestrowaniu się na stronie internetowej oferty dotyczącej gwarancji Canon otrzymasz potwierdzający e-mail zawierający numer referencyjny Twojego zgłoszenia oraz dane do logowania na stronie internetowej, która umożliwia sprawdzenie statusu zgłoszenia. Jeżeli w zgłoszeniu podasz niewłaściwe informacje, będzie to widoczne na tej stronie. Otrzymasz również osobną wiadomość e-mail z prośbą o podanie poprawnych informacji. Najszybszą drogą ich uzupełnienia jest zalogowanie do strony internetowej i wprowadzenie brakujących danych.
W jakim formacie powinny być zapisane dokumenty, których przesłanie jest wymagane podczas rejestracji? Czy wielkość plików jest ograniczona?
Uwaga! Pliki nie mogą być większe niż 4 MB. Na stronę można jedynie przesyłać pliki zapisane w formacie JPEG, TIFF i PDF.
Jakich transakcji/produktów nie obejmuje ta oferta dotycząca gwarancji?
Szczegółowa lista wykluczeń znajduje się w regulaminie promocji. W skrócie lista wykluczeń obejmuje:
- Produkty nieobjęte promocją.
- Produkt zakupiony poza terytorium objętym promocją
- Produkty używane, odnawiane, naprawiane i produkty podrabiane lub w jakikolwiek sposób naruszające prawa własności intelektualnej grupy Canon (na przykład – ale nie wyłącznie – produkty z tzw. importu równoległego).
Co oznacza termin „opcja płatności” użyty w formularzu zgłoszeniowym online?
Odnosi się on do sposobu w jaki został zakupiony produkt zarejestrowany w promocji.
Gdzie znajduje się numer seryjny?
Numer seryjny znajduje się na podstawie kamery PTZ lub kontrolera. Nie należy mylić numeru seryjnego z kodem kreskowym / numerem EAN znajdującym się zwykle z boku urządzenia. NIE JEST to numer seryjny, który należy dostarczyć w ramach zgłoszenia. Numer seryjny znajduje się na korpusie produktu.
Dlaczego nie mogę się zalogować na stronie internetowej za pomocą moich danych logowania?
Podczas próby rejestracji może dojść do następujących sytuacji:
- Nie mogę się zarejestrować.
- Otrzymuję komunikat o braku autoryzacji.
- Próbuję wypełniać formularz ponownie, ale bezskutecznie.
W większości przypadków problemy te są wynikiem braku zgodności urządzeń wykorzystywanych do połączenia ze stroną internetową Canon (telefonów komórkowych, smartfonów, tabletów, komputerów Mac i innych urządzeń) z systemem tej strony. Należy wówczas skontaktować się z producentami tych urządzeń. Jeżeli powyższe odpowiedzi na najczęstsze pytania nie pomogły w rozwiązaniu problemu, prosimy o przesłanie zapytania na podany poniżej adres. Jeżeli problem wymaga pilnego rozwiązania – prosimy o kontakt pod numerem telefonu +353 16 990 990 lub odwiedzenie strony wsparcia technicznego Canon.
Jaki poziom obsługi gwarancyjnej otrzymam?
Zwrot do producenta:
Jeśli w czasie obowiązywania gwarancji w produkcie wystąpi usterka produkcyjna, produkt należy zwrócić do profesjonalnego centrum serwisowego firmy Canon lub autoryzowanego partnera firmy Canon, gdzie zostanie bezpłatnie naprawiony przez wykwalifikowanych specjalistów zatwierdzonych przez firmę Canon. Po zakończeniu naprawy produkt zostanie zwrócony klientowi.
Jak skorzystać z promocyjnych usług gwarancyjnych
Jeśli zgłoszenie zostanie pozytywnie zweryfikowane, a uczestnik zechce skorzystać z usług w ramach tej oferty, powinien skontaktować się z lokalnym działem pomocy technicznej Canon i:
- podać pełną nazwę modelu i numer seryjny urządzenia;
- potwierdzić swoje dane kontaktowe;
- przedstawić dowód zakupu produktu i aktywacji oferty dotyczącej promocyjnej gwarancji zgodnie z potwierdzeniem przesłanym pocztą e-mail po zarejestrowaniu gwarancji online;
- podać przejrzysty opis usterki oraz wykonać wszelkie czynności diagnostyczne zgodnie z zaleceniami;
- oprócz tego należy przestrzegać wszelkich uzasadnionych instrukcji działu pomocy, co pozwoli na przyznanie uprawnienia do usług gwarancyjnych.