Canon Camera

KAMERA PTZ

PRZEDŁUŻ BEZPŁATNIE GWARANCJĘ*

Przedłużając standardową roczną gwarancję producenta, zapewnisz sobie spokój ducha przez kolejny rok.

* Dotyczy zakwalifikowanych produktów, o których mowa poniżej.

PRZEDŁUŻ BEZPŁATNIE GWARANCJĘ*

Zarejestruj dodatkową gwarancję

Kup dowolny produkt spośród wybranych kamer i kontrolerów PTZ, a oferta dotycząca dodatkowej gwarancji zapewni Ci większy spokój ducha.

Zgodne produkty

Oferta dotyczy wszystkich kamer PTZ firmy Canon i kontrolera PTZ. Wybierz jeden z poniższych produktów.

  • Kamery PTZ

    CR-N300

    Rozdzielczość jakości 4K UHD, 20-krotny zoom optyczny, hybrydowy autofokus oraz liczne protokoły przesyłania strumieniowego i sterowania za pośrednictwem IP umożliwiają przyciąganie uwagi widzów na nowe sposoby.

  • Kamery PTZ

    CR-N500

    Dzięki 15-krotnemu zoomowi optycznemu, możliwości nagrywania w rozdzielczości 4K UHD i technologii Dual Pixel Auto Focus model CR-N500 zapewnia precyzję i umożliwia bezproblemowe przesyłanie strumieniowe za pośrednictwem IP, co przekłada się na wyjątkowe rezultaty.

  • Kamery PTZ

    CR-X500

    Dzięki solidnej i odpornej na warunki pogodowe obudowie, rozdzielczości 4K UHD, 15-krotnemu zoomowi optycznemu, interfejsowi 12G-SDI i technologii Dual Pixel CMOS AF model CR-X500 jest idealną kamerą PTZ do zdalnych produkcji i monitoringu.

  • Kontroler PTZ

    RC-IP100

    Wysokiej jakości kontroler z wielofunkcyjnym joystickiem i intuicyjnym ekranem dotykowym, który umożliwia łatwe sterowanie nawet 100 kamerami.

Często zadawane pytania

W jaki sposób dowiem się, że rozpatrzenie mojego zgłoszenia jest opóźnione z powodu podania błędnych informacji lub ich braku?

Po poprawnym zarejestrowaniu się na stronie internetowej oferty dotyczącej gwarancji Canon otrzymasz potwierdzający e-mail zawierający numer referencyjny Twojego zgłoszenia oraz dane do logowania na stronie internetowej, która umożliwia sprawdzenie statusu zgłoszenia. Jeżeli w zgłoszeniu podasz niewłaściwe informacje, będzie to widoczne na tej stronie. Otrzymasz również osobną wiadomość e-mail z prośbą o podanie poprawnych informacji. Najszybszą drogą ich uzupełnienia jest zalogowanie do strony internetowej i wprowadzenie brakujących danych.


W jakim formacie powinny być zapisane dokumenty, których przesłanie jest wymagane podczas rejestracji? Czy wielkość plików jest ograniczona?

Uwaga! Pliki nie mogą być większe niż 4 MB. Na stronę można jedynie przesyłać pliki zapisane w formacie JPEG, TIFF i PDF.


Jakich transakcji/produktów nie obejmuje ta oferta dotycząca gwarancji?

Szczegółowa lista wykluczeń znajduje się w regulaminie promocji. W skrócie lista wykluczeń obejmuje:

  1. Produkty nieobjęte promocją.
  2. Produkt zakupiony poza terytorium objętym promocją
  3. Produkty używane, odnawiane, naprawiane i produkty podrabiane lub w jakikolwiek sposób naruszające prawa własności intelektualnej grupy Canon (na przykład – ale nie wyłącznie – produkty z tzw. importu równoległego).

Co oznacza termin „opcja płatności” użyty w formularzu zgłoszeniowym online?

Odnosi się on do sposobu w jaki został zakupiony produkt zarejestrowany w promocji.


Gdzie znajduje się numer seryjny?

Numer seryjny znajduje się na podstawie kamery PTZ lub kontrolera. Nie należy mylić numeru seryjnego z kodem kreskowym / numerem EAN znajdującym się zwykle z boku urządzenia. NIE JEST to numer seryjny, który należy dostarczyć w ramach zgłoszenia. Numer seryjny znajduje się na korpusie produktu.


Dlaczego nie mogę się zalogować na stronie internetowej za pomocą moich danych logowania?

Podczas próby rejestracji może dojść do następujących sytuacji:

  • Nie mogę się zarejestrować.
  • Otrzymuję komunikat o braku autoryzacji.
  • Próbuję wypełniać formularz ponownie, ale bezskutecznie.

W większości przypadków problemy te są wynikiem braku zgodności urządzeń wykorzystywanych do połączenia ze stroną internetową Canon (telefonów komórkowych, smartfonów, tabletów, komputerów Mac i innych urządzeń) z systemem tej strony. Należy wówczas skontaktować się z producentami tych urządzeń. Jeżeli powyższe odpowiedzi na najczęstsze pytania nie pomogły w rozwiązaniu problemu, prosimy o przesłanie zapytania na podany poniżej adres. Jeżeli problem wymaga pilnego rozwiązania – prosimy o kontakt pod numerem telefonu +353 16 990 990 lub odwiedzenie strony wsparcia technicznego Canon.


Jaki poziom obsługi gwarancyjnej otrzymam?

Zwrot do producenta:
Jeśli w czasie obowiązywania gwarancji w produkcie wystąpi usterka produkcyjna, produkt należy zwrócić do profesjonalnego centrum serwisowego firmy Canon lub autoryzowanego partnera firmy Canon, gdzie zostanie bezpłatnie naprawiony przez wykwalifikowanych specjalistów zatwierdzonych przez firmę Canon. Po zakończeniu naprawy produkt zostanie zwrócony klientowi.


Jak skorzystać z promocyjnych usług gwarancyjnych

Jeśli zgłoszenie zostanie pozytywnie zweryfikowane, a uczestnik zechce skorzystać z usług w ramach tej oferty, powinien skontaktować się z lokalnym działem pomocy technicznej Canon i:

  1. podać pełną nazwę modelu i numer seryjny urządzenia;
  2. potwierdzić swoje dane kontaktowe;
  3. przedstawić dowód zakupu produktu i aktywacji oferty dotyczącej promocyjnej gwarancji zgodnie z potwierdzeniem przesłanym pocztą e-mail po zarejestrowaniu gwarancji online;
  4. podać przejrzysty opis usterki oraz wykonać wszelkie czynności diagnostyczne zgodnie z zaleceniami;
  5. oprócz tego należy przestrzegać wszelkich uzasadnionych instrukcji działu pomocy, co pozwoli na przyznanie uprawnienia do usług gwarancyjnych.

Zarejestruj dodatkową roczną gwarancję

Kliknij poniżej, aby zarejestrować się w celu uzyskania dodatkowej rocznej gwarancji, która daje łącznie dwa pełne lata spokoju – za darmo.
Obowiązuje regulamin >