3letnia gwarancja na lampę projektora

Kup i zarejestruj zakwalifikowany projektor Canon. Uzyskaj gwarancję na lampę

Gwarancja na lampę projektora Canon daje następujące możliwości: 

√ do 3 nowych lamp przez okres 3 lat 

√ bezpłatna dostawa nowej lampy 

√ bezpłatny recykling po wymianie

Produkty w promocji

Gdzie kupić

Kup u preferowanego dostawcy lub integratora systemu

Sposób rejestracji

Zarejestruj tutaj projektor w ciągu 60 dni od zakupu. Po zarejestrowaniu projektora otrzymasz wiadomość e-mail zawierającą dane logowania do systemu. Rejestracja uprawni Cię do nawet 3-krotnej wymiany lampy w przeciągu najbliższych 3 lat.

Najczęściej zadawane pytania

W jaki sposób dowiem się, że rozpatrzenie mojego wniosku jest opóźnione z powodu zawartych w nim błędnych informacji lub braku informacji niezbędnych?

Po poprawnym zarejestrowaniu projektora w celu otrzymania promocyjnych 3 lat gwarancji na lampę na stronie internetowej Canon otrzymasz potwierdzający e-mail zawierający numer referencyjny Twojego zgłoszenia oraz dane do logowania na stronie internetowej, która pozwala na sprawdzenie statusu zgłoszenia. Jeżeli w zgłoszeniu podasz niewłaściwe informacje, będzie to widoczne na tej stronie. Otrzymasz również osobną wiadomość e-mail z prośbą o podanie poprawnych informacji. Najszybszą drogą ich uzupełnienia jest zalogowanie się do strony internetowej i wprowadzenie brakujących danych.

Jak można sprawdzić status zgłoszenia?

Po poprawnym zarejestrowaniu projektora w celu otrzymania promocyjnych 3 lat gwarancji na lampę na stronie internetowej Canon otrzymasz potwierdzający e-mail zawierający numer referencyjny Twojego zgłoszenia oraz dane do logowania na stronie internetowej, która pozwala na sprawdzenie statusu zgłoszenia.

Kiedy otrzymam nową lampę do mojego projektora?

Jeśli użytkownik przesłał już zgłoszenie w trybie online i otrzymał potwierdzający e-mail, powinien otrzymać nową lampę w ciągu 2–7 dni roboczych.

W jakim formacie powinny być zapisane dokumenty, których przesłanie jest wymagane podczas rejestracji? Czy wielkość plików jest ograniczona?

Uwaga! Pliki nie mogą być większe niż 4 MB. Na stronę można jedynie przesyłać pliki zapisane w formacie JPEG, TIFF i PDF.

Czy muszę zapłacić za dostawę nowej lampy?

Nowa lampa zostanie bezpłatnie wysłana na ostatnio potwierdzony adres.

Co zrobić ze starą lampą?

Chcielibyśmy zająć się wadliwą żarówką i poddać ją bezpiecznemu recyklingowi. Uprzejmie prosimy o wysłanie jej do nas. W trosce o wygodę naszych klientów oferujemy opcję opłaconej etykiety zwrotnej, która umożliwia bezpłatną wysyłkę wadliwej żarówki. Po poprawnym przesłaniu wniosku o przyznanie promocyjnych 3 lat gwarancji na lampę w trybie online otrzymasz potwierdzający e-mail zawierający łącze do pobrania opłaconej etykiety. Na opłaconej etykiecie znajdują się szczegółowe informacje odnośnie miejsca i sposobu wysyłki przedmiotu. Z góry dziękujemy!

Co mam zrobić jeżeli zmieniłem zarejestrowane konto już po rejestracji w promocji obejmującej 3-letnią gwarancję na lampę i chcę zmienić podane wcześniej dane?

Dane możesz zmienić w każdej chwili poprzez naszą stronę internetową, korzystając z danych logowania otrzymanych po rejestracji. To najbezpieczniejszy sposób aktualizacji danych.

Zamówiłem projektor Canon w zakresie dat objętych promocją, ale nie dotrze do mnie przed końcem promocji. Czy mogę ubiegać się o udział w promocji obejmującej 3-letnią gwarancję na lampę?

Prosimy dołączenie potwierdzenia zamówienia [złożonego w trakcie promocji] do wypełnianego wniosku rejestracyjnego. Wszystkie niezbędne dokumenty i informacje mogą być dostarczane przez miesiąc po dacie zakończenia promocji.

Nie wiedziałem o tej promocji i kupiłem projektor kilka tygodni przed/po okresie promocji. Czy Canon mógłby zrobić dla mnie wyjątek i przyznać mi 3 lata gwarancji na lampę w promocji?

Niestety nie. Udział w promocji mogą wziąć jedynie osoby, które zakupiły produkt Canon wyłącznie w terminie podanym w regulaminie promocji.

Jakie dowody zakupu są akceptowane?

W przypadku zakupu dokonanego w sklepie stacjonarnym wymagamy dostarczenia kopii paragonu i numeru seryjnego produktu.
W przypadku zakupu w sklepie internetowym wymagamy potwierdzenia zapłaty, numeru seryjnego oraz informacji o sklepie i produkcie.

Które transakcje/produkty są wyłączone z promocji dotyczącej 3-letniej gwarancji na lampę?

Szczegółowa lista wykluczeń znajduje się w regulaminie promocji. W skrócie lista wykluczeń obejmuje:

  1. Produkty, których nie obejmuje promocja (pełna lista produktów objętych promocją znajduje się TUTAJ)
  2. Produkty zakupione poza okresem promocji lub poza jej obszarem
  3. Produkty używane, odnawiane, naprawiane i produkty podrabiane lub w jakikolwiek sposób naruszające prawa własności intelektualnej grupy Canon (na przykład – ale nie wyłącznie – produkty z tzw. importu równoległego)

Co oznacza termin „opcja płatności” użyty w formularzu zgłoszeniowym online?

Termin ten odnosi się do sposobu w jaki został zakupiony produkt zgłaszany do udziału w promocji.

Gdzie znajduje się numer seryjny?

Aby naleźć numer seryjny, kliknij TUTAJ. Znajdziesz tam informacje o umiejscowieniu numeru seryjnego konkretnych produktów. Uwaga! Numeru seryjnego nie należy mylić z kodem kreskowym i numerem EAN, który zwykle znajduje się na górnej ściance opakowania produktu. Na fotografii poniżej przedstawiono kod kreskowy i numer EAN. Nie jest to numer seryjny, który należy dostarczyć w ramach zgłoszenia. Numer seryjny jest podany na obudowie produktu. Aby go znaleźć, skorzystaj z podanego linku.

Uwaga! Pole „Login” jest wrażliwe na wielkość liter. Wpisz swój login zwracając uwagę na wielkość liter (małe/duże).

Podczas próby rejestracji może dojść do następujących sytuacji:
- nie mogę się zarejestrować;
- otrzymuję komunikat o braku autoryzacji;
- próbuję wypełniać formularz ponownie, ale to nie pomaga
.
W większości przypadków problemy te są wynikiem braku zgodności urządzeń wykorzystywanych do połączenia ze stroną internetową Canon [telefonów komórkowych, smartfonów, tabletów, komputerów MacIntosh i innych urządzeń] z systemem tej strony. Należy wówczas skontaktować się z producentami tych urządzeń. Jeżeli powyższe odpowiedzi na najczęstsze pytania nie pomogły w rozwiązaniu problemu, napisz do nas na podany poniżej adres. Jeżeli problem wymaga pilnego rozwiązania – zadzwoń pod numer telefonu: +48 22 583 4307 lub odwiedź stronę wsparcia Canon.

Które sklepy uczestniczą w tej promocji? Gdzie mogę kupić projektor?

Produkty promocyjne muszą zostać zakupione na Terytorium promocji u autoryzowanego partnera firmy Canon.

  • Canon
  • ...
  • Projektory lampy gwarancja