3-LETNIA GWARANCJA NA
LAMPĘ PROJEKTORA

Kup i zarejestruj zakwalifikowany projektor Canon i uzyskaj gwarancję na lampę.


Gwarancja na lampę projektora Canon daje następujące możliwości:
√ do 3 nowych lamp przez okres 3 lat
√ bezpłatna dostawa nowej lampy
√ bezpłatny recykling po wymianie

Gdzie kupić

Kup u preferowanego dostawcy lub integratora systemu.

Sposób rejestracji

Zarejestruj tutaj projektor w ciągu 60 dni od zakupu. Po zarejestrowaniu projektora otrzymasz wiadomość e-mail zawierającą dane logowania do systemu. Rejestracja uprawni Cię do nawet 3-krotnej wymiany lampy w przeciągu najbliższych 3 lat.

P: W jaki sposób dowiem się, że rozpatrzenie mojego wniosku jest opóźnione z powodu zawartych w nim błędnych informacji lub braku informacji niezbędnych?

O: Po poprawnym zarejestrowaniu projektora w celu otrzymania promocyjnych 3 lat gwarancji na lampę na stronie internetowej Canon otrzymasz potwierdzający e-mail zawierający numer referencyjny Twojego zgłoszenia oraz dane do logowania na stronie internetowej, która pozwala na sprawdzenie statusu zgłoszenia. Jeżeli w zgłoszeniu podasz niewłaściwe informacje, będzie to widoczne na tej stronie. Otrzymasz również osobną wiadomość e-mail z prośbą o podanie poprawnych informacji. Najszybszą drogą ich uzupełnienia jest zalogowanie się do strony internetowej i wprowadzenie brakujących danych. 


Pyt.: Jak można sprawdzić status zgłoszenia?

O: Po poprawnym zarejestrowaniu projektora w celu otrzymania promocyjnych 3 lat gwarancji na lampę na stronie internetowej Canon otrzymasz potwierdzający e-mail zawierający numer referencyjny Twojego zgłoszenia oraz dane do logowania na stronie internetowej, która pozwala na sprawdzenie statusu zgłoszenia.


Pyt.: Kiedy otrzymam nową lampę do mojego projektora?

O: Jeśli użytkownik przesłał już zgłoszenie w trybie online i otrzymał potwierdzający e-mail, powinien otrzymać nową lampę w ciągu 2–7 dni roboczych.


Pyt.: W jakim formacie powinny być zapisane dokumenty, których przesłanie jest wymagane podczas rejestracji? Czy wielkość plików jest ograniczona?

O: Uwaga! Pliki nie mogą być większe niż 4 MB. Na stronę można jedynie przesyłać pliki zapisane w formacie JPEG, TIFF i PDF. 



Pyt.: Czy muszę zapłacić za dostawę nowej lampy?

O: Nowa lampa zostanie bezpłatnie wysłana na ostatnio potwierdzony adres.


Pyt.: Co zrobić ze starą lampą?

O: Chcielibyśmy zająć się wadliwą żarówką i poddać ją bezpiecznemu recyklingowi. Uprzejmie prosimy o wysłanie jej do nas. W trosce o wygodę naszych klientów oferujemy opcję opłaconej etykiety zwrotnej, która umożliwia bezpłatną wysyłkę wadliwej żarówki. Po poprawnym przesłaniu wniosku o przyznanie promocyjnych 3 lat gwarancji na lampę w trybie online otrzymasz potwierdzający e-mail zawierający łącze do pobrania opłaconej etykiety. Na opłaconej etykiecie znajdują się szczegółowe informacje odnośnie miejsca i sposobu wysyłki przedmiotu. Z góry dziękujemy!


P: Co mam zrobić jeżeli zmieniłem zarejestrowane konto już po rejestracji w promocji obejmującej 3-letnią gwarancję na lampę i chcę zmienić podane wcześniej dane?

Pyt.: Dane możesz zmienić w każdej chwili poprzez naszą stronę internetową, korzystając z danych logowania otrzymanych po rejestracji. To najbezpieczniejszy sposób aktualizacji danych.


Pyt.: Zamówiłem projektor Canon w zakresie dat objętych promocją, ale nie dotrze do mnie przed końcem promocji. Czy mogę ubiegać się o udział w promocji obejmującej 3-letnią gwarancję na lampę?

O: Prosimy dołączenie potwierdzenia zamówienia [złożonego w trakcie promocji] do wypełnianego wniosku rejestracyjnego. Wszystkie niezbędne dokumenty i informacje mogą być dostarczane przez miesiąc po dacie zakończenia promocji.


Pyt.: Nie wiedziałem o tej promocji i kupiłem projektor kilka tygodni przed/po okresie promocji. Czy Canon mógłby zrobić dla mnie wyjątek i przyznać mi 3 lata gwarancji na lampę w promocji?

O: Niestety nie. Udział w promocji mogą wziąć jedynie osoby, które zakupiły produkt Canon wyłącznie w terminie podanym w regulaminie promocji.


Pyt.: Jakie dowody zakupu są akceptowane?

O: W przypadku zakupu dokonanego w sklepie stacjonarnym wymagamy dostarczenia kopii paragonu i numeru seryjnego produktu.
W przypadku zakupu w sklepie internetowym wymagamy potwierdzenia zapłaty, numeru seryjnego oraz informacji o sklepie i produkcie.


Pyt.: Które transakcje/produkty są wyłączone z promocji dotyczącej 3-letniej gwarancji na lampę?

O: Szczegółowa lista wykluczeń znajduje się w regulaminie promocji. W skrócie lista wykluczeń obejmuje:
1. Produkty, których nie obejmuje promocja (pełna lista produktów objętych promocją znajduje się TUTAJ)
2. Produkty zakupione poza okresem promocji lub poza jej obszarem
3. Produkty używane, odnawiane, naprawiane i produkty podrabiane lub w jakikolwiek sposób naruszające prawa własności intelektualnej grupy Canon (na przykład – ale nie wyłącznie – produkty z tzw. importu równoległego)


Pyt.: Co oznacza termin „opcja płatności” użyty w formularzu zgłoszeniowym online?

O: Termin ten odnosi się do sposobu w jaki został zakupiony produkt zgłaszany do udziału w promocji.


Pyt.: Gdzie znajduje się numer seryjny?

O: Aby znaleźć numer seryjny, kliknij TUTAJ. Znajdziesz tam informacje o umiejscowieniu numeru seryjnego konkretnych produktów. Uwaga! Numeru seryjnego nie należy mylić z kodem kreskowym i numerem EAN, który zwykle znajduje się na górnej ściance opakowania produktu. Na fotografii poniżej przedstawiono kod kreskowy i numer EAN. Nie jest to numer seryjny, który należy dostarczyć w ramach zgłoszenia. Numer seryjny jest podany na obudowie produktu. Aby go znaleźć, skorzystaj z podanego linku.



P: Dlaczego nie mogę się zalogować na stronę internetową za pomocą moich danych do logowania?

O: Uwaga! Pole „Login” jest wrażliwe na wielkość liter. Wpisz swój login zwracając uwagę na wielkość liter (małe/duże).

Podczas próby rejestracji może dojść do następujących sytuacji:
- nie mogę się zarejestrować;
- otrzymuję komunikat o braku autoryzacji;
- próbuję wypełniać formularz ponownie, ale to nie pomaga.

W większości przypadków problemy te są wynikiem braku zgodności urządzeń wykorzystywanych do połączenia ze stroną internetową Canon [telefonów komórkowych, smartfonów, tabletów, komputerów MacIntosh i innych urządzeń] z systemem tej strony. Należy wówczas skontaktować się z producentami tych urządzeń. Jeżeli powyższe odpowiedzi na najczęstsze pytania nie pomogły w rozwiązaniu problemu, napisz do nas na podany poniżej adres. Jeżeli problem wymaga pilnego rozwiązania – zadzwoń pod numer telefonu: +48 22 583 4307 lub odwiedź stronę wsparcia Canon.


Pyt.: Które sklepy uczestniczą w tej promocji? Gdzie mogę kupić projektor?

O: Produkty promocyjne muszą zostać zakupione na Terytorium promocji u autoryzowanego partnera firmy Canon.