Canon Production Printing Business Days – portfolio rozwiązań i aplikacji Canon dla branży graficznej w jednym miejscu

Warszawa, 19 września 2017 – Podczas rozpoczynających się Production Printing Business Days w Poing w Niemczech (19-21 września) Canon prezentuje szerokie portfolio produktów dedykowanych dla branży graficznej.

Centrum Océ Customer Experience w Poing

Centrum Océ Customer Experience w Poing

 Składana koperta; element kampanii Elemental

Składana koperta; element kampanii Elemental

Ponad 500 obecnych i potencjalnych klientów z Europy, Bliskiego Wschodu i Afryki zjechało do Poing w Bawarii, aby zobaczyć najnowsze produkty z bogatej oferty Canon dla przedstawicieli branży graficznej. W jednym miejscu zebrane zostały ostatnie innowacje Canon, od wydajnego systemu produkcyjnego Océ ProStream i plotera Océ Colorado 1640, po zaprezentowany pod koniec sierpnia tego roku, najnowszy system druku serii Océ VarioPrint 6000 TITAN, którego możliwości będzie można zobaczyć podczas prezentacji live.

Wydarzenie, odbywające się pod hasłem „Celebrate the Power of Print”, ma inspirować gości do inwestowania w rozwój biznesowy dzięki nowoczesnym technologiom druku. Dzięki licznym prezentacjom ukazującym możliwości urządzeń produkcyjnych, oprogramowania i rozwiązań do wykańczania materiałów Canon oraz partnerów, klienci będą mogli przekonać się, jak rozwijać swój potencjał, poszerzając ofertę o nowe produkty i usługi. Specjalnie przygotowane strefy produkcyjne z pewnością zainteresują przedstawicieli branży druku komercyjnego i reklamowego, a także firm, które chcą rozpocząć produkcję materiałów w modelu in-house.

Jeppe Frandsen, dyrektor Production Printing Group w Canon Europe, komentuje: “Odwiedzający Canon Production Printing Business Days dostawcy usług druku i firmy drukujące materiały wewnętrznie będą mogli zobaczyć najnowsze rozwiązania Canon w naturalnym środowisku produkcyjnym. To także okazja, aby przekonać się, jak oferta Canon dla rynku profesjonalnych drukarni graficznych ewoluowała od targów Drupa 2016. Podczas ubiegłorocznego wydarzenia w Düsseldorfie zaprezentowaliśmy odwiedzającym szerokie portfolio aplikacji druku, dzięki którym mogą rozszerzyć swoje możliwości produkcyjne. W tym roku także chcemy ich inspirować i zachęcać do dalszego rozwoju”.

Podczas Canon Production Printing Business Days zaprezentowane zostaną m.in. wysokonakładowe systemy atramentowego druku z roli na rolę i papier cięty (Océ ProStream 1000, Océ ColorStream 6000 Chroma, Océ VarioPrint i300), drukarki produkcyjne (imagePRESS C10000VP, imagePRESS C850/C750) i szeroka reprezentacja ploterów płaskich i rolowych do zastosowań graficznych i dekoracyjnych (Océ Arizona 1280 and 6170, Océ Colorado 1640, Océ ColorWave 700). Dodatkowo odbędą się prezentacje rozwiązań do wykończenia wydruków oraz oprogramowania do zarządzania procesami takich partnerów Canon jak: GMC, EFI, Dalim, Axode, Cosmos czy Pageflex.

Elemental – zintegrowana i wielokanałowa kampania marketingowa
Pośród licznych pokazów i prezentacji na żywo, odwiedzający będą mogli także uczestniczyć w produkcji zintegrowanej, wielokanałowej kampanii marketingowej dla fikcyjnej marki modowej Elemental. Bazując na zdjęciach profesjonalnego fotografa i ambasadora Canon – Clive’a Booth’a – oraz wykorzystując możliwości ploterów i drukarek produkcyjnych Canon, specjaliści firmy zaprezentują, w jaki sposób można tworzyć szerokie spektrum gotowych materiałów marketingowych – od reklam graficznych, przez opakowania, po personalizowaną korespondencję – podnosząc tym samym świadomość marki wśród klientów, zarówno poprzez lepsze doświadczenia w sieciach handlowych (promocje, kampanie reklamowe, branding), jak i wydarzeń specjalnych czy nawet przy rozpakowywaniu produktu.

W ramach kampanii Elemental goście Canon Production Printing Business Days 2017 będą mogli zobaczyć aż 27 różnych przykładów aplikacji druku m.in. w postaci materiałów promocyjnych, broszur i ulotek do sieci handlowych, elementów dekoracyjnych do punktów sprzedaży czy dedykowanych opakowań produktów. Ta przykładowa kampania pozwoli uświadomić klientom niemal nieograniczone możliwości produkcji różnorodnych materiałów promocyjnych w ramach jednej kampanii – spójnych i wiernych kolorystycznie – które oferują klientom doskonałe doznania estetyczne zarówno w produkcji analogowych, jak i cyfrowych materiałów.

Jeppe Frandsen dodaje: „Przygotowaliśmy kampanię Elemental, aby pokazać dostawcom usług druku, jakie możliwości współpracy z markami i agencjami kreatywnymi dają najnowsze technologie obrazowania Canon. Cyfrowe innowacje, wspierane coraz bardziej zaawansowaną analizą danych marketingowych, umożliwiają właścicielom marek wyróżnienie się spośród konkurencji w punktach sprzedaży i mają realny wpływ na lepsze wyniki sprzedażowe. Najwyższej jakości wydruki odzwierciedlają wysoką jakość produktu, a szerokie spektrum zastosowań technologii cyfrowego druku otwiera wiele nowych kanałów dotarcia z przekazem do klienta końcowego. Chcemy również pokazać, dlaczego wciąż tak ważnym medium w komunikacji reklamowo-marketingowej jest druk i jak, dzięki odpowiedniemu zastosowaniu go w praktyce, klienci mogą zyskać przewagę konkurencyjną”.