Canon na Hunkeler Innovationdays 2017: coraz więcej klientów wybiera cyfrowe rozwiązania druku na papier cięty

Warszawa, 7 marca 2017 – Stoisko Canon Europe na targach Hunkeler Innovationdays 2017 (Messe Lucerne, 20-23 lutego 2017) odwiedziła rekordowa liczba dostawców usług druku. Goście mogli zobaczyć na żywo, jak innowacyjne rozwiązania cyfrowe Canon mogą być wykorzystane w rozwoju ich działalności biznesowej.

ProStream FSL.jpg


Canon prezentował swoje flagowe urządzenia produkcyjne, w tym nową atramentową maszynę Océ ProStream drukującą z roli, atramentowe rozwiązanie Océ VarioPrint i300 na papier cięty oraz tonerową drukarkę produkcyjną imagePRESS C10000VP. Nowoczesne produkty Canon spotkały się z zainteresowaniem dostawców usług druku, m.in. właścicieli tradycyjnych drukarni offsetowych i drukarni komercyjnych.

Peter Wolff, starszy dyrektor grupy druku produkcyjnego, Canon Europe, powiedział: „Targi Hunkeler Innovationdays były w tym roku wyjątkowo intensywne. Premiera Océ ProStream okazała się jedną z największych atrakcji. Wszystkie trzy prezentowane przez Canon systemy spotkały się z dużym zainteresowaniem odwiedzających. Goście na stoisku docenili w szczególności innowacyjność i wydajność maszyn, dzięki którym Canon stał się rynkowym liderem* w dziedzinie druku atramentowego z roli i na papier cięty oraz kolorowego cyfrowego druku produkcyjnego”.

Peter Wolff dodał: „Zmieniający się profil gości targowych jasno pokazuje, że zainteresowanie technologią atramentową w kontekście zastosowań produkcyjnych wyraźnie wykracza poza druk transakcyjny i wysokonakładowy druk przesyłek reklamowych. Obecnie druk atramentowy jest wykorzystywany przez znacznie szersze grono dostawców usług druku i obejmuje różnorodne zastosowania. Rozmowy na stoisku dowiodły, że dostawcy usług druku coraz bardziej przekonują się do jakości druku atramentowego, a doskonałe wydruki z maszyn ProStream i VarioPrint i300 potwierdzają wysokie standardy rozwiązań Canon w tym zakresie. Równie ważnym tematem rozmów podczas targów były możliwości rozwoju obecnych modelów biznesowych i włączenie nowych rozwiązań atramentowych do istniejącego parku maszynowego”.

Pierwszego dnia targów Canon ogłosił także, że firma sprzedała pierwsze cztery maszyny Océ ProStream klientom w Europie: firmie Ipskamp Printing B.V. z Enschede w Holandii, Direct Mail House AG z St. Gallen w Szwajcarii, Daten-Partner GmbH z Erkrath w Niemczech oraz TOTEM z Inowrocławia w Polsce.

Dużym zainteresowaniem cieszyła się także – zaprezentowana po raz pierwszy podczas Hunkeler Innovationdays 2015 r. – maszyna Océ VarioPrint i300. Na targach ogłoszono także nowe zamówienia tych maszyn do firm Lavauzelle Graphic z Panazol we Francji oraz Jordi AG z Belp w Szwajcarii. Klienci ci dołączyli do rosnącej międzynarodowej społeczności dostawców usług druku, którzy czerpią wymierne korzyści z wysokiej wydajności, jakości i wszechstronności oferowanej przez maszyny Océ VarioPrint i300.

Peter Wolff przekonywał: „Ogromne zainteresowanie wokół VarioPrint i300 pokazało, że goście coraz bardziej doceniają potencjał maszyn produkcyjnych na papier cięty, które mogą zwiększyć ich możliwości oraz zaoferować elastyczność niezbędną do spełnienia zmieniających się potrzeb klientów”.

„Postanowiliśmy też po raz pierwszy pokazać naszą flagową tonerową drukarkę produkcyjną imagePRESS C10000VP. Zwiedzający mogli obejrzeć szeroką gamę wydruków na zróżnicowanych mediach, z naciskiem na druk kolorowy z aktywnym pasowaniem i optymalizacją połysku, a także zapoznać się z dużymi możliwościami maszyny w zakresie obsługi nośników. Zainteresowanie gości było ogromne, co dowodzi, że dostawcy usług druku są zainspirowani potencjałem urządzenia i chcą rozwijać swoją działalność. Wyraźnie widać to wśród naszych klientów; przyglądając się dotychczasowym zamówieniom na maszyny VarioPrint i300, ponad połowa z nich została zakupiona razem z nowym urządzeniem tonerowym imagePRESS lub jako uzupełnienie obecnej już w firmie maszyny Canon”.

Na targach Hunkeler Innovationdays 2017 Canon przygotował także szereg inspiracji, prezentując przykłady materiałów marketingowych wykorzystanych w ramach zintegrowanej kampanii promocyjnej przygotowanej dla ekskluzywnej brytyjskiej marki modowej Hackett. Wykorzystanie wydruków cyfrowych wysokiej jakości - takich jak personalizowane katalogi czy przesyłki reklamowe – to doskonały przykład na to, jak poprzez produkcję profesjonalnych materiałów wizualnych, dostawcy usług druku mogą wesprzeć działania promocyjne marki, tworząc wartość dodaną nawet dla najbardziej wymagających klientów.



*InfoSource, Market Report, 2017

Dalsze informacje

Zdjęcia