„Potrzebuję aparatu, który łatwo zrozumieć, z którym łatwo pracować, ale jednocześnie aparatu, który daje przestrzeń do nauki i poznawania nowych trików” – mówi Nifè, która korzysta z aparatu Canon EOS M50 Mark II i uwielbia obracany ekran dotykowy.
Jeśli jesteś influencerem o ugruntowanej pozycji lub poświęcasz więcej czasu na wpisy w mediach społecznościowych, prawdopodobnie nie korzystasz już wyłącznie ze smartfona. Wybór aparatu, który dorówna Twojej kreatywności, ma duże znaczenie. Poprawa jakości materiałów dzięki użyciu znakomitego sprzętu to fantastyczny sposób na to, aby wyróżnić się na tle konkurencji. Platformy internetowe są pełne materiałów autorstwa różnego rodzaju twórców, więc proponowanie czegoś wyjątkowego jest teraz jeszcze ważniejsze niż wcześniej.
Kampania Canon Crew Create połączyła czterech innowacyjnych artystów internetowych, którzy skorzystali ze sprzętu Canon, aby współpracować ze sobą i zainspirować innych do kreatywnej pracy. Ujawniamy, z jakiego sprzętu do tworzenia vlogów i fotografowania korzystają poszczególni artyści, dlaczego tak bardzo im on odpowiada i w jaki sposób przyczynia się do tego, że ich dzieła są tak wyjątkowe.