Szybkie fotografowanie i udostępnianie

Czy robisz zdjęcia aparatem kompaktowym czy lustrzanką cyfrową, uzyskanie odpowiedniej ostrości może czasem sprawiać problemy. Od dziesięcioleci nasza innowacyjna technologia stabilizacji obrazu pomagała fotografom i filmowcom przeciwdziałać drżeniu aparatu. Ten problem jest szczególnie istotny podczas używania zoomu i ustawiania ostrości obrazu odległego obiektu lub w trakcie chodzenia lub biegania.

Niezależnie od aparatu, którym fotografujesz, możesz kierować się prostymi wskazówkami dotyczącymi płynniejszego rejestrowania wyraźnych ujęć bez korzystania ze statywu. Przyciśnij lewy łokieć do tułowia, aby zapewnić odpowiednie podparcie aparatu i trzymać go stabilnie. Pamiętaj o niezachwianej postawie – lekkim wykroku i rozsunięciu nóg. Odpowiednio podpieraj aparat, aby zminimalizować jakiekolwiek ruchy. Zwracaj uwagę na kadrowanie ujęcia w pionie i wypoziomowanie, szczególnie jeśli chodzisz z aparatem.

Nasze aparaty są wyposażone w funkcję 5-osiowej inteligentnej stabilizacji obrazu. Dostosowuje się ona do danego ujęcia i pomaga uzyskać wyraźne obrazy przy słabym świetle lub przy pełnym zoomie. Podczas rejestrowania filmów z ręki pomocna jest funkcja dynamicznej stabilizacji obrazu.

Robienie lepszych zdjęć