Fotografowanie z innej perspektywy

Najciekawsze zdjęcia można często uzyskać, patrząc na obiekty z innej perspektywy. Możesz wykonać zdjęcie grupowe, ustawiając się ponad fotografowanymi obiektami, wejść na najwyższe piętro biurowca w celu zrobienia panoramy miasta, czy trzymać aparat nad głową podczas koncertu. Fotografowanie w ten sposób nie zawsze jest komfortowe, natomiast jego efekty mogą być wyjątkowo satysfakcjonujące.

Opracowana przez nas technologia zdalnego fotografowania umożliwia uzyskiwanie ujęć pod ciekawymi kątami i przesuwanie granic kreatywności. Możesz zrobić świetny autoportret lub zdjęcie grupowe, na którym będziesz i Ty, a także fotografować nieprzewidywalne obiekty, np. dzikie zwierzęta z odległości, która nie będzie ich niepokoić.

Wiele z naszych aparatów pozwala na używanie smartfonu zamiast wizjera. Dzięki temu możesz sterować aparatem na odległość. Wystarczy połączyć urządzenie mobilne z aparatem i uruchomić aplikację Canon Camera Connect. Jeśli Twój smartfon obsługuje komunikację NFC, przyłóż go do aparatu, aby nawiązać połączenie. Następnie, stawiając aparat na stabilnej powierzchni lub statywie, możesz zdalnie wykadrować obraz, określić ostrość i wybrać inne ustawienia przy użyciu smartfonu. Zapewni Ci to swobodę komponowania niezwykłych ujęć i opowiadania ciekawszych historii.

Zdalne fotografowanie