Witamy w Monachium. Mamy nadzieję, że masz ze sobą deskę surfingową. Dołącz do nas z Tao, Aleksem i Kariną – trojgiem najbardziej fascynujących surferów rzecznych na świecie – na brzegach rzeki Eisbach, która jest kolebką surfingu rzecznego.

Zapoznaj się z naszą najnowszą interaktywną prezentacją w urządzeniu przenośnym lub na komputerze i poznaj wyjątkową społeczność surferów w sercu Niemiec. Poczuj atmosferę profesjonalnej sesji zdjęciowej dzięki najnowszemu sprzętowi Canon. Weź aparat EOS-1D X Mark II i powiększ obraz, aby uchwycić Aleksa i Karinę podczas synchronicznego surfingu na burzliwej rzece. Fotografuj dynamiczne wydarzenia przy słabym oświetleniu, gdy Tao mknie nocą przez fale i wykonuje triki, a następnie udostępnij je znajomym.

Podobnie jak w przypadku wszystkich historii z serii „Come and See” mamy nadzieję, że zachęcimy Cię do wzięcia aparatu lub smartfonu i wyruszenia na odkrywanie świata. Nasze filmy z poradami i wskazówkami dotyczącymi sprzętu pomogą wykonywać niewiarygodne zdjęcia. Odkryj historie, które dzieją się tuż obok Ciebie, znajdź swój styl i udostępnij zarejestrowane materiały innym.

Zapoznaj się z naszym interaktywnym materiałem o miejskich surferach tutaj.

The story of the wave

Historia fali

Północ. Centrum miasta. Mamy wspaniałą wiadomość. Czas na dużą falę! Dołącz do miejskich surferów z Monachium i odkryj historię fali na rzece Eisbach.

Meet the surfers: Tao, Alex and Karina

Surferzy: Tao, Alex i Karina

Prezentujemy troje słynnych surferów rzecznych z Monachium, którzy pomogli nam opowiedzieć najnowszą historię z serii „Come and See”.

Take better portraits

Rób lepsze zdjęcia portretowe

Wykonywanie zdjęć portretowych jest łatwe, ale osiągnięcie mistrzostwa może być trudne. Nasze podstawowe wskazówki pomogą zmienić dobre zdjęcia w doskonałe fotografie.

How to use natural light

Jak korzystać z naturalnego światła

Dowiedz się więcej o zmianach światła o różnych porach dnia. Dowiedz się, jak używać ustawień aparatu, aby wykorzystać jego możliwości.

Shoot sharper fast-moving action

Rejestruj dynamiczne wydarzenia z zachowaniem ostrości

Doskonałe zdjęcia dynamicznych wydarzeń, na przykład miejskich surferów, snowboardzistów czy biegaczy, wymagają zaplanowania.

Capture stunning details, even in low light

Uchwyć niesamowite szczegóły, nawet w słabym oświetleniu

Uchwycenie szczegółów przy słabym oświetleniu to wyzwanie, zwłaszcza jeśli używasz aparatu w smartfonie. Dowiedz się więcej jak korzystać z ustawień przysłony, czułości ISO i czasu naświetlania.

Zoom in and capture fast action

Zoom i rejestrowanie dynamicznych wydarzeń

Fotografowanie dynamicznych wydarzeń rozgrywa się w ułamkach sekund. Trzeba więc zachować czujność.

Behind the scenes - City Surfers

Z drugiej strony obiektywu – Miejscy surferzy

Światła, kamera, surfing! Come and See – Z drugiej strony obiektywu: miejscy surferzy Canon na rzece Eisbach.

Side by side: Canon cameras versus smartphone cameras

Porównanie: aparaty Canon a aparaty w smartfonach

Podczas niedawnej sesji Miejscy surferzy poprosiliśmy zapalonego fotografa-amatora o pomoc w porównaniu zdjęć wykonanych najnowszymi aparatami firmy Canon i aparatami w najlepszych smartfonach. Zobacz wyniki.

The kit you need for shooting and instant sharing

Sprzęt potrzebny do fotografowania i szybkiego udostępniania

Właściwy sprzęt umożliwia szybkie udostępnianie widowiskowych zdjęć znajomym i obserwującym.

The perfect kit for portable flexibility

Pełna uniwersalność z optymalnym zestawem

Noszenie dużego aparatu i torby ze sprzętem bywa niepraktyczne. Jeśli aparat w smartfonie nie zapewnia najwyższej jakości obrazu, trzeba znaleźć aparat, który stanie na wysokości zadania.

A kit list for controlling the light

Zestaw do kontrolowania światła

Jeśli chcesz wykonywać nastrojowe, twórcze i dobrze oświetlone zdjęcia, potrzebujesz właściwego sprzętu.