DM-hero1.jpg

Firma MSP optymalizuje łańcuch dostaw dzięki atramentowemu drukowi cyfrowemu i zachowuje konkurencyjność na rynku

Firma MSP świadczyła usługi z zakresu marketingu bezpośredniego w trzech jasno określonych krokach. Wszystkie przeznaczone do wysłania dokumenty były wstępnie drukowane za pomocą sprzętu offsetowego z podajnikiem arkuszy. Następnie dokonywano ich personalizacji za pomocą drukarek laserowych. Potem wkładano je do kopert przygotowanych do wysłania. Rocznie wysyłano w ten sposób około 100 milionów przesyłek przygotowywanych w trybie trzyzmianowym. – Mieliśmy spore problemy z zachowaniem konkurencyjności na rynku – wyjaśnia Markus Stricker, dyrektor zarządzający. Dostępne na rynku niskonakładowe drukarki cyfrowe na arkusze cięte oraz cyfrowe drukarki atramentowe stanowiły dla nas konkurencję. Ponadto pomimo maksymalnej optymalizacji naszych tradycyjnych procesów produkcji, utrzymanie się na rynku dalej stanowiło problem. Wiedzieliśmy, że aby mieć szansę dalszego rozwoju, musimy wprowadzić zmiany.

DM-image1.jpg

– Głównym założeniem firmy MSP jest jak najlepsze spełnianie wymagań naszych klientów. Jesteśmy gotowi zrobić wszystko, aby nasi klienci byli zadowoleni. Wierzymy, że dzięki rozszerzeniu naszej działalności o usługi atramentowego druku cyfrowego będziemy mogli dostarczać innowacyjne rozwiązania teraz i w przyszłości. Firma Canon od samego początku była dla nas fantastycznym parterem zarówno w procesie podejmowania decyzji dotyczących naszej przyszłej strategi, jak i podczas wdrażania odpowiednich rozwiązań. Mając takiego partnera jak firma Canon, wiemy, że jesteśmy gotowi na przyszłe wyzwania.

Markus Stricker