Szwajcarski dostawca usług druku, Ritz, podjął kroki umożliwiające dostosowanie się do zmieniającego się rynku przekazów informacyjnych, a motywacją ku temu była popularność kanałów online i platform cyfrowych.
Zmiana marki odzwierciedlająca wprowadzenie nowych usług
Udana promocja usług marketingu wielokanałowego dzięki przeprowadzeniu wśród klientów kampanii marketingu wielokanałowego
Przeprowadzenie pierwszej kampanii marketingu wielokanałowego wśród klientów firmy Ritz
Dostosowanie się do współczesnego rynku przekazów informacyjnych poprzez rozszerzenie usług online.
• Spadek liczby wydruków
• Problem z wyróżnieniem się na konkurencyjnym rynku
• Brak możliwości obsługi zapotrzebowania klientów na usługi online
• Firma Canon zaproponowała firmie Ritz rozwiązanie Business & Innovation Scan (B&IS) na spotkaniu dla klientów zorganizowanym w 2013 roku
• Rozwiązanie B&IS zastosowane w 2014 roku zapewniło klientowi czytelny wgląd w bieżący model biznesowy, a także analizę strategii marketingowej
• Poskutkowało to zmianą modelu biznesowego, która polegała na wprowadzeniu we współpracy z firmą Canon usług marketingu wielokanałowego, a także na zmianie miejsca działalności w 2015 roku
• Firma Canon wspierała pierwszą kampanię usług marketingu wielokanałowego, aby pomóc wypromować nowe usługi wśród klientów firmy Ritz
Kliknij, aby dowiedzieć się więcej o produktach i usługach, z których korzystają.