ABC- Hero1

Rozwiązanie Business & Innovation Scan firmy Canon ułatwia firmie Ritz rozszerzenie działalności biznesowej o usługi marketingu wielokanałowego

DWF-logo.jpg

Szwajcarski dostawca usług druku, Ritz, podjął kroki umożliwiające dostosowanie się do zmieniającego się rynku przekazów informacyjnych, a motywacją ku temu była popularność kanałów online i platform cyfrowych.

Wyniki

Zmiana marki odzwierciedlająca wprowadzenie nowych usług

Zmiana marki odzwierciedlająca wprowadzenie nowych usług

Udana promocja usług marketingu wielokanałowego dzięki przeprowadzeniu wśród klientów kampanii marketingu wielokanałowego

Udana promocja usług marketingu wielokanałowego dzięki przeprowadzeniu wśród klientów kampanii marketingu wielokanałowego

Przeprowadzenie pierwszej kampanii marketingu wielokanałowego wśród klientów firmy Ritz

Przeprowadzenie pierwszej kampanii marketingu wielokanałowego wśród klientów firmy Ritz

Ritz-objective

Cel

Dostosowanie się do współczesnego rynku przekazów informacyjnych poprzez rozszerzenie usług online.

Wyzwania

• Spadek liczby wydruków

• Problem z wyróżnieniem się na konkurencyjnym rynku

• Brak możliwości obsługi zapotrzebowania klientów na usługi online

Ritz-spare

Podejście

• Firma Canon zaproponowała firmie Ritz rozwiązanie Business & Innovation Scan (B&IS) na spotkaniu dla klientów zorganizowanym w 2013 roku

• Rozwiązanie B&IS zastosowane w 2014 roku zapewniło klientowi czytelny wgląd w bieżący model biznesowy, a także analizę strategii marketingowej

• Poskutkowało to zmianą modelu biznesowego, która polegała na wprowadzeniu we współpracy z firmą Canon usług marketingu wielokanałowego, a także na zmianie miejsca działalności w 2015 roku

• Firma Canon wspierała pierwszą kampanię usług marketingu wielokanałowego, aby pomóc wypromować nowe usługi wśród klientów firmy Ritz