Dla biznesu

Jaki jest wpływ zarządzania komunikacją z klientem na obecne i przyszłe strategie rozwoju?

Na podstawie przeprowadzonych rozmów ze 150 przedsiębiorcami z całej Europy, przygotowaliśmy raport, którego treść ułatwi określenie zasadniczych kwestii decydujących o przyszłych strategiach interakcji z klientami.

Kolejne kroki

Badania dotyczyły usług finansowych, ale ich wyniki mają zastosowanie w dowolnej branży, w której ważny jest sposób kontaktu z klientami.

Świat zmienia się, a ewoluujące wzorce zachowań klientów mają ogromny wpływ na przygotowywanie przez organizacje programów interakcji.

Skoncentrowaliśmy się na osobach podejmujących kluczowe decyzje, które operują dużą ilością informacji w bardzo znormalizowanym środowisku, co utrudnia wprowadzanie niezbędnych innowacji w dziedzinie komunikacji. Odkryliśmy, w jaki sposób radzą sobie z głównymi wyzwaniami związanymi z wymianą informacji. Poznaliśmy ich najważniejsze strategiczne cele i priorytety w dziedzinie komunikacji z klientem w stale zmieniających się warunkach.

Pliki do pobrania:

81% dyrektorów finansowych i dyrektorów IT uważa, że pozyskiwanie nowych klientów jest najważniejszą kwestią w zarządzaniu komunikacją z klientami. 79% dyrektorów ds. komunikacji z klientem i dyrektorów finansowych twierdzi, że należy lepiej zrozumieć obecnych klientów. Niniejszy raport przedstawia interesujący obraz strategii i taktyk, które ułatwiają kształtowanie przyszłościowych programów zarządzania komunikacją z klientami.

Dziękujemy za zainteresowanie produktami firmy Canon. Aby uzyskać dodatkowe informacje na temat naszych produktów i usług, wypełnij ten formularz, a nasz przedstawiciel wkrótce się z Tobą skontaktuje.

Pola obowiązkowe zostały oznaczone *gwiazdką

Zwrot grzecznościowy : *
Imię : *
Nazwisko : *
Firma : *
Adres e-mail : *
Telefon : *
Kraj zamieszkania : *
Wprowadź tekst z obrazka *

Wysyłając ten formularz, użytkownik akceptuje nasz Regulamin i zgadza się na kontakt ze strony firmy Canon.