Dla biznesu

Nasze podejście do usług zarządzania drukiem

Każda firma jest inna, więc przed wprowadzeniem usług zarządzania drukiem należy koniecznie zapoznać się z uwarunkowaniami i wymaganiami informatycznymi klienta.

Dzięki usługom zarządzania drukiem (MPS) firmy Canon klienci odnoszą korzyści w postaci szybszych procesów drukowania, bardziej efektywnych przepływów pracy i niższych kosztów w możliwie najkrótszym czasie, ponieważ na każdym etapie działań łączymy metodologie ITIL® i PRINCE2®.

Kolejne kroki

Metoda pięciu kroków

[MASTER] Picture_mps-approachRozpoznanie

Zaczynamy od wnikliwej analizy bieżącej sytuacji, która dostarczy nam informacji co i w jaki sposób jest drukowane w firmie. Następnie projektujemy rozwiązanie, które eliminuje straty i problemy oraz pozwala firmie skoncentrować się na zasadniczej części działalności.

Projektowanie

Na podstawie danych zebranych podczas etapu rozpoznania projektujemy rozwiązanie, które eliminuje straty i problemy oraz spełnia potrzeby firmy. Podczas tego etapu współpracujemy z klientem, aby starannie zaplanować i wdrożyć rozwiązanie — wszyscy chcemy mieć pewność, że zmiany wywrą wyłącznie pozytywny wpływ na firmę i jej pracowników.

Zmiana i wdrożenie

Na tym etapie wykorzystujemy nasze doświadczenie, umiejętności oraz wiedzę do zarządzania wdrożeniem i wprowadzeniem nowego rozwiązania. Pomagamy w zmianie zachowań użytkowników, tak aby klient odniósł jak największe korzyści. Kontynuujemy współpracę z klientem, aby zapewnić skuteczne działanie rozwiązania.

Wsparcie i zarządzanie

Po implementacji rozwiązania dbamy, aby wszystko prawidłowo funkcjonowało spełniając aktualne i przyszłe potrzeby klienta. Najważniejszym elementem naszej oferty jest tzw. zarządzanie flotą urzadzeń, polegające na przejęciu przez nas odpowiedzialności za zarządzanie urządzeniami drukującymi zgodnie z ustalonymi kluczowymi wskaźnikami efektywności (KPI) i umowami SLA. Dzięki temu personel klienta nie musi zarządzać drukarkami, zapisywać i zgłaszać odczytów liczników czy zamawiać materiałów eksploatacyjnych. Zapewniamy kontakt z personelem technicznym na wypadek awarii i problemów oraz obsługę serwisową. Wszystko staje się łatwiejsze — od obsługi kontraktu po rozliczenia.

Weryfikacja

W przeciwieństwie do konkurencyjnych rozwiązań, usługi zarządzania drukiem (MPS) firmy Canon obejmują etap weryfikacji, gwarantujący uzyskanie korzyści i optymalizację rozwiązania w miarę zmieniających się potrzeb firmy. Określamy zasady realizacji umowy, które wyraźnie precyzują, kiedy, w jaki sposób i z kim zweryfikujemy status umowy, a także treść i formę regularnej weryfikacji.

Armstrong Watson

Jeszcze przed przekazaniem zaleceń firma Canon włożyła dużo wysiłku w dogłębne poznanie naszej firmy, ustalenie obszarów wymagających ulepszeń i znalezienie optymalnego sposobu ich implementacji.

Armstrong Watson, Wielka Brytania