Pobierz przewodnik THINK Retail

Publikacja poświęcona najnowszym informacjom i trendom w dziedzinie sprzedaży detalicznej. Dzięki niej dowiesz się więcej na temat roli druku w kształtowaniu pożądanych zachowań konsumenckich na rynku detalicznym.

THINK-Retail-Guide-EN

Jak zmienia się rynek detaliczny i jakie możliwości otwiera to przed branżą drukarską?
Niniejszy przewodnik zawiera informacje o bieżącej sytuacji na rynku detalicznym i o przemianach, jakie się w nim dokonują. Opisujemy w nim innowacje, które zmieniają sposób robienia zakupów, rolę druku w kształtowaniu pożądanych zachowań konsumenckich i sposoby, w jakie dostawcy usług druku mogą wkroczyć na ten dynamiczny, szybko rozwijający się i dochodowy rynek.
Spis treści:

  • Rozwój rynku detalicznego
  • Psychologia konsumenta
  • Konsument stale w sieci
  • Innowacje
  • Wykorzystanie druku: Szanse i możliwości (tradycyjne sklepy, druk, reklama)