Oprogramowanie skanera

Małe rozmiary, duża wydajność. Nie zwlekaj.

Inteligentne oprogramowanie: maksymalna kontrola i wydajność.

Do każdego skanera dołączamy kolekcję oprogramowania, które wprowadza dodatkowe funkcje, optymalizuje jakość obrazu, a nawet ułatwia wykonywanie operacji, pozwalając osiągnąć maksymalną wydajność. Poniżej omówiono korzyści, które może przynieść korzystanie z naszych zestawów oprogramowania. Zalecamy również pobranie wykazu oprogramowania, który pomoże w doborze skanera do Państwa potrzeb.


CaptureOnTouch
Umożliwia łatwe i efektywne skanowanie, a także funkcje jednoprzyciskowe dla typowych zadań, np. skanowanie do poczty e-mail lub skanowanie do pulpitu. Użytkownicy mogą szybko przetwarzać papierowe dokumenty na pliki w wielu formatach (np. PDF, TIFF, JPEG, BMP i PowerPoint), a także skanować dokumenty bezpośrednio do aplikacji innych twórców (np. SharePoint, Evernote). Jeśli potrzebujesz prostego rozwiązania z zakresu przesyłania dokumentów, wybierz tworzenie plików PDF z funkcją wyszukiwania, które umożliwiają łatwe wyszukiwanie i znajdowanie tekstu. Jest również dostępna wtyczka z zestawem SDK umożliwiająca tworzenie niestandardowych połączeń. 


CaptureOnTouch Lite
To oprogramowanie jest wbudowane w mobilny skaner P-215. Oferuje ono wyjątkowe możliwości i wygodę pracy w podróży, ponieważ umożliwia szybkie i bezproblemowe nawiązywanie łączności bez konieczności instalacji sterowników lub aplikacji. Jest również dostępny dodatek SDK umożliwiający tworzenie niestandardowych połączeń.




CapturePerfect 
Skanowanie pakietów dokumentów odbywa się szybko i łatwo za sprawą intuicyjności tej aplikacji. Oferuje ona widoki obsługujące wiele okien i miniatur, a także elastyczne i wydajne opcje przetwarzania pakietowego.

• Aby wykonać skanowanie bezpośrednio do wiadomości e-mail, dokumentu PDF, pliku innego formatu lub prezentacji wystarczy nacisnąć jeden przycisk.
• Rejestracja typowych zadań oraz edycja, porządkowanie i zarządzanie plikami odbywają się bez wysiłku.
• Urządzenie za każdym razem tworzy dokładne dokumenty cyfrowe i posiada szeroką gamę funkcji, które poprawiają czytelność, usuwają przykos i zwiększają ostrość obrazu.
• Gotowy do użytku pakiet SDK umożliwia szybkie i łatwe dostosowanie funkcji.


eCopy PDF Pro Office (dla systemu Windows)
Skuteczne i łatwe w obsłudze rozwiązanie PDF, które pozwala tworzyć, edytować i przetwarzać pliki PDF, co bardzo ułatwia współpracę i zapewnia znaczący wzrost produktywności oraz obniżenie kosztów. (dla systemu Windows)

• Łączenie plików i usuwanie lub wymiana stron za pomocą funkcji przeciągnij i upuść.
• Bezpośrednie otwieranie plików PDF w programach Microsoft Word, Excel lub PowerPoint w charakterze dokumentów ze wszystkimi funkcjami edycji.
• Automatyczne wyszukiwanie słów w zeskanowanych dokumentach i oznaczanie ich na potrzeby redakcji podświetleniami (zaciemnienia), podkreśleniami i skreśleniami.
• Skanowanie papierowych formularzy i zastosowanie rozwiązania FormTyper™ umożliwia przekształcenie ich w elektroniczne formularze PDF z funkcją wypełniania. Można je wypełniać, zapisywać i wysyłać pocztą e-mail.
• Bezproblemowa łączność z najlepszymi systemami zarządzania dokumentami i treścią. 


Program Presto! BizCard Reader (dla systemów Windows i Mac)
Szybka i łatwa konwersja danych kontaktowych, zeskanowanych z wizytówek do postaci bazy danych z możliwością wyszukiwania, które można synchronizować z innymi plikami kontaktów. 

• Przechowywanie danych kontaktowych w cyfrowej bazie danych z funkcją wyszukiwania, którą można zsynchronizować z komputerem (z wykorzystaniem programu Microsoft Outlook lub Outlook Express) lub urządzeniem PDA.
• Łatwy w obsłudze interfejs GUI umożliwia porównywanie i edycję tekstu zeskanowanego obrazu.
• Możliwość synchronizacji jednym kliknięciem z oprogramowaniem Microsoft Outlook, Microsoft Outlook Express, Act!, Lotus Notes, platformą Palm Computing i urządzeniami z systemem Windows Mobile.
• Dane kontaktowe można eksportować w formacie CSV, który zapewnia szerszy zakres zastosowań i wymiany danych. 



PaperPort(dla systemu Windows)
Oprogramowanie to stanowi łatwy sposób zarządzania dokumentami — wszystkie zeskanowane dokumenty i pliki elektroniczne są organizowane pod kątem ułatwienia znalezienia potrzebnych informacji.

• Ułatwia szybkie odnajdywanie, wykorzystywanie i udostępnianie dokumentów.
• Korzysta z folderu systemu Windows na komputerze lokalnym, a nie własnej bazy danych, co umożliwia łatwe zarządzanie istniejącymi folderami i plikami.
• Skanowanie bezpośrednio do PDF
• Łączenie plików PDF
• Dokumenty łatwe do udostępniania przez e-mail, faks lub wydruk.
• Pasek narzędzi z funkcją dostosowania pozwala użytkownikom przeciągać i upuszczać pliki w różnych folderach lub otwierać je w różnych aplikacjach (np. Microsoft Word, Microsoft Excel, SharePoint). 



OmniPage (dla systemu Windows)
Technologia OCR (Optical Character Recognition — optyczne rozpoznawanie znaków) umożliwia konwersję zeskanowanych dokumentów do wersji cyfrowej, którą można edytować, przeszukiwać i udostępniać.

• Dokładne przetwarzanie OCR w ponad 119 językach.
• Zachowuje wygląd oryginalnego dokumentu, a dopasowująca czcionkę funkcja Page Analysis (Analiza strony) gwarantuje, że elementy dokumentu, takie jak tabele i arkusze kalkulacyjne będą właściwie sformatowane.
• Funkcja Intuitive Proofreader (Intuicyjna korekta) umożliwia szybsze i łatwiejsze sprawdzanie i edytowanie przetworzonych dokumentów.
• Direct OCR: skanowanie i wykonywanie OCR bezpośrednio z poziomu ulubionego programu (Word, Excel itd.).



Program Presto! PageManager (dla systemu Mac)
Efektywne oprogramowanie do segregowania dokumentów na platformę Mac, które umożliwia zapisywanie, organizowanie i edytowanie zeskanowanych dokumentów cyfrowych.

• Możliwość skanowania, edytowania, wyszukiwania i wysyłania do innych aplikacji.
• Łączenie w stosy nie tylko plików z obrazem, ale także plików innych typów, umożliwia bardziej efektywne zarządzanie zasobami danych. (Tworzenie stosów plików).
• Możliwość zaznaczania wielu plików w celu ich przeniesienia do wybranego folderu, załączenia do wiadomości e-mail lub przetworzenia do formatu PDF. (Paleta dokumentów).
• Możliwość przeglądania plików różnych formatów bez uruchamiania innych aplikacji. (Uniwersalna przeglądarka stron).



Evernote 
Możliwość skanowania bezpośrednio do Evernote, osadzonej w chmurze (sieci) aplikacji do zarządzania danymi. Po zeskanowaniu, dokumenty mogą być wyświetlane z każdego miejsca na świecie za pomocą komputera klasy PC, Mac lub smartfona.

Wysłanymi informacjami można zarządzać i porządkować je za pomocą znaczników, a aplikacja Evernote obsługuje funkcję OCR dla notatek odręcznych, która umożliwia wyszukiwanie słów kluczowych.

Więcej informacji pod adresem www.evernote.com (skanowanie do lokalizacji docelowych z wykorzystaniem łączności w skanerach P-215
i DR-C125 firmy Canon).