boy-and-girl-looking-at-laptop_New.jpg

Najczęściej zadawane pytania

Kiedy otrzymam zwrot gotówki?

Dokładamy wszelkich starań, aby przelew bankowy został wysłany w ciągu 28 dni od otrzymania poprawnego wniosku, NIE 28 dni od daty zakupu. Jeżeli złożony wniosek jest niekompletny lub zawiera błędne informacje, wpłynie to na opóźnienie jego rozstrzygnięcia. Przelew zostanie dokonany 28 dni po dostarczeniu wszystkich poprawnych informacji. Nie ponosimy odpowiedzialności za sklepy/punkty sprzedaży, w których klienci otrzymują informuję, że płatność wpłynie na ich konto w ciągu 28 dni od daty zakupu.

W jaki sposób dowiem się, że rozpatrzenie mojego zgłoszenia jest opóźnione z powodu podania błędnych informacji lub ich braku?

Po poprawnym zarejestrowaniu na internetowej stronie promocji otrzymasz e-mail potwierdzający rejestrację wraz z numerem referencyjnym Twojego zgłoszenia oraz osobiste dane logowania do strony internetowej, która umożliwia sprawdzenie statusu zgłoszenia oraz postępu w jego realizacji. Jeżeli w zgłoszeniu podasz niewłaściwe informacje, będzie to widoczne na tej stronie. Otrzymasz również osobną wiadomość e-mail z prośbą o podanie poprawnych informacji. Najszybszą drogą ich uzupełnienia jest zalogowanie do strony internetowej i wprowadzenie brakujących danych.

W jakim formacie powinny być zapisane dokumenty, których przesłanie jest wymagane podczas rejestracji? Czy wielkość plików jest ograniczona?

Uwaga! Pliki nie mogą być większe niż 4 MB. Na stronę można jedynie przesyłać pliki zapisane w formacie JPEG, TIFF i PDF.

W jaki sposób dowiem się o terminie realizacji płatności?

Po pomyślnym rozpatrzeniu Twojego wniosku rozpoczniemy proces przygotowania płatności. Otrzymasz e-mail z informacją o planowanej dacie zlecenia przelewu na konto, którego numer podano w zgłoszeniu.

Jak będzie opisany przelew na moim koncie bankowym?

Płatności związane z promocją „cashback” są zlecane przez nasz dział promocji sprzedaży: Sales Promotions. W szczegółach przelewu zobaczysz raczej tę nazwę, a nie słowo Canon.

Jeśli zapłaciłem za produkt kartą kredytową, to dlaczego moja płatność nie może trafić na tę samą kartę?

Canon może jedynie dokonywać płatności „cashback” z własnego konta bankowego na osobiste konto bankowe, którego numer należy podać w zgłoszeniu.

Co mam zrobić jeżeli zmieniłem konto bankowe już po rejestracji w promocji i chcę zmienić podane wcześniej dane?

Możesz zmienić numer deklarowanego wcześniej konta w każdej chwili poprzez naszą stronę internetową za pomocą danych do logowania, które otrzymałeś po rejestracji. To najbezpieczniejszy sposób aktualizacji danych. Jeżeli dzień realizacji płatności jest już blisko, należy również skontaktować się z nami telefonicznie informując o zmianie numeru konta, aby przelew nie trafił na nieaktualne konto.

Zamówiłem produkt Canon w zakresie dat objętych promocją, ale nie dotrze do mnie przed końcem promocji. Czy mogę ubiegać się o udział w promocji i zwrotu gotówki?

Prosimy o dołączenie potwierdzenia zamówienia (złożonego w trakcie promocji) do wypełnianego zgłoszenia. Wszystkie niezbędne dokumenty i informacje mogą być dostarczane przez miesiąc od daty zakończenia promocji.

Jakie dowody zakupu są akceptowane?

W przypadku dokonania zakupu w sklepie, wymagamy dostarczenia kopii paragonu i numeru seryjnego produktu.

W przypadku zakupu w sklepie internetowym wymagamy potwierdzenia zapłaty, numeru seryjnego oraz informacji o sklepie i produkcie.

Co oznacza termin „opcja płatności” użyty w formularzu zgłoszeniowym online?

Odnosi się on do sposobu w jaki został zakupiony produkt zarejestrowany w promocji.

Gdzie znajduje się numer seryjny?

Aby znaleźć numer seryjny, kliknij link [http://www.canon.pl/Support/Consumer_Products/where_to_find_your_serial_number/]. Znajdziesz tam informacje o umiejscowieniu numeru seryjnego konkretnych produktów. Uwaga! Numeru seryjnego nie należy mylić z kodem kreskowym i numerem EAN, który zwykle znajduje się na górnej ściance opakowania produktu. Na fotografii poniżej przedstawiono kod kreskowy i numer EAN. Nie jest to numer seryjny, który należy dostarczyć w ramach zgłoszenia. Numer seryjny jest podany na obudowie produktu. Aby go znaleźć, skorzystaj z podanego linku.

Dlaczego po zarejestrowaniu obiektywu mój adres e-mail nie został rozpoznany?

Musisz używać TEGO SAMEGO adresu e-mail do zarejestrowania aparatu i wszystkich nabytych obiektywów z listy promocyjnej.

Dzięki temu zakupiony aparat zostanie rozpoznany i powiązany z zakupionym obiektywem.

Czy w związku ze zwrotem gotówki jestem zobowiązany do zapłacenia podatku? Czy mogę starać się o zwrot podatku VAT?

Uczestnicy promocji są odpowiedzialni do płacenia wszystkich obowiązujących podatków zgodnie z prawem. Canon nie ponosi żadnej odpowiedzialności za straty wynikające z niezapłacenia podatków (lub zwłoki w ich zapłaceniu) przez uczestników promocji.

Firma Canon nie udziela również żadnych porad w zakresie procedur zwrotu podatku. Takie informacje można uzyskać w lokalnych urzędach podatkowych.

Co się stanie w sytuacji, gdy mój bank naliczy opłatę za przelew?

Na konto zostanie przelana suma dokładnie określona w warunkach promocji. Canon nie jest odpowiedzialny za dodatkowe koszty powstałe po stronie banku. Dodatkowe opłaty naliczone przez bank pokrywa uczestnik promocji.