System EOS Cinema

Canon EOS R5 C

Dane techniczne

Dane techniczne

  • Matryca pełnoklatkowa 8K

    Profesjonalne nagrywanie materiału w rozdzielczości 8K, 30 kl./s (60 kl./s w przypadku użycia zewnętrznego zasilania)

  • Zdjęcia o rozdzielczości 45 megapikseli

    Zdjęcia o wysokiej rozdzielczości z szybkością 20 kl./s (elektroniczna migawka) i 12 kl./s (mechaniczna migawka)

  • Długi czas nagrywania

    Nowy aktywny system chłodzenia umożliwia nagrywanie materiału o rozdzielczości 8K bez ograniczeń czasowych

  • Dual Pixel CMOS AF

    Niezawodna automatyczna regulacja ostrości z funkcjami Eye AF i EOS iTR AF X

  • Cinema RAW Light

    Wewnętrzny zapis profesjonalnych 12-bitowych plików RAW, do 2,6 Gb/s

  • XF-AVC i MP4

    Opcje nagrywania w 10-bitowym formacie 4:2:2 XF-AVC (810 Mb/s) i HEVC (540 Mb/s)

  • Formaty nagrywania w trybie HDR

    Możliwość tworzenia materiałów o wysokim zakresie dynamicznym dzięki zapisowi materiału w standardach Canon Log 3, PQ i HLG

  • Cechy systemu Cinema EOS

    Monitor przebiegów, fałszywy kolor, kod czasowy i inne

  • Solidna, kompaktowa obudowa

    Niewielki i lekki (680 g) korpus odporny na kurz i wilgoć

Szczegółowe dane techniczne

Matryca

  • Matryca
    Pełnoklatkowa matryca CMOS 3:2 (36 × 24 mm)
  • Filtr
    Filtr kolorów podstawowych RGB (matryca Bayera)
  • Tryby matrycy
    Pełna klatka (8K) / Super 35 mm (wycinek kadru) / Super 16 mm (wycinek kadru)
  • Łączna liczba pikseli
    Około 47,10 megapiksela
  • Efektywna liczba pikseli
    Tryb wideo:
    Około 35,40 megapiksela (8192 × 4320): przy rozdzielczości 8192 × 4320, 4096 × 2160 lub 2048 × 1080
    Około 33,20 megapiksela (7680 × 4320): przy rozdzielczości 7680 × 4320, 3840 × 2160 lub 1920 × 1080

    Tryb zdjęć:
    Około 45 megapikseli (8192 × 5464)
  • Efektywny rozmiar ekranu matrycy
    36,0 × 19,0 mm (40,7 mm po przekątnej): przy rozdzielczości 8192 × 4320, 4096 × 2160 lub 2048 × 1080
    33,8 × 19,0 mm (38,8 mm po przekątnej): przy rozdzielczości 7680 × 4320, 3840 × 2160 lub 1920 × 1080
  • Zakres dynamiczny
    Canon Log 3: 1600% / 14 stopni (przy ISO 800)
    Wide DR: 800% (przy ISO 400)

Procesor obrazu

  • Typ
    DIGIC X

Obiektyw

  • Mocowanie obiektywu
    Mocowanie Canon RF
    Zgodne obiektywy: wszystkie obiektywy RF i EF
    (w tym obiektywy EF-S / obiektywy filmowe EF)
  • Współczynnik powiększenia obiektywu
    Pełnoklatkowy:
    długość ogniskowej × około 1.0

    Super 35 mm (wycinek kadru):
    rozdzielczość 5952 × 3140, 4096 × 2160 lub 2048 × 1080: rzeczywista ogniskowa × około 1,460
    rozdzielczość 3840 × 2160, 1920 × 1080 lub 1270 × 720: rzeczywista ogniskowa × około 1,534

    Super 16 mm (kadrowanie):
    w rozdzielczości 2976 × 1570 lub 2048 × 1080: rzeczywista ogniskowa × około 2,920
    w rozdzielczości 1920 × 1080 lub 1270 × 720: rzeczywista ogniskowa × około 3,069
  • Korygowanie jasności brzegów
    Tak
  • Korygowanie aberracji chromatycznej
    Tak
  • Korygowanie dystorsji
    Tak, tylko obiektywy z mocowaniem RF
  • Korekcja dyfrakcji
    Tak
  • Filtr szary
    Nie
  • Regulacja ostrości
    Za pomocą obiektywu, aplikacji Browser Remote, Camera Connect lub EOS Utility
  • Regulacja przysłony (obiektywy z mocowaniem EF)
    1/2 stopnia, 1/3 stopnia lub sterowanie FINE
  • Obsługa technologii Cooke/I
    Nie
  • Obsługa obiektywów anamorficznych
    Tak, x2,0 / x1,8 / x1,3
  • Układ stabilizatora obrazu
    Tak, 5-osiowy stabilizator obrazu. Parametry z obsługiwanymi obiektywami z optycznym stabilizatorem obrazu dla optymalnej wydajności

Nagrywanie

  • Nośniki do nagrywania wewnętrznego
    1 karta CFexpress (CFexpress 2.0 typ B)
    1 karta SD (SD/SDHC/SDXC)
    (nagrywanie na karcie SD z przepływnością do 650 Mb/s)
  • Czas nagrywania1
    Cinema RAW Light LT: 8192 × 4320: 1070 Mb/s, 63 min
    Cinema RAW Light ST: 8192 × 4320: 1650 Mb/s, 41 min
    Cinema RAW Light HQ: 5952 × 3140: 1770 Mb/s, 38 min
    XF-AVC / MXF: 4096 × 2160: 410 Mb/s, 156 min
    MP4 (HEVC): 4096 × 2160: 225 Mb/s, 285 min
    MP4 (H.264): 4096 × 2160: 150 Mb/s, 428 min
  • Format nagrywania
    Tryb wideo:
    Cinema RAW Light (CRM): 12-bitowy format RAW
    XF-AVC (MXF): 10-bitowy format 4:2:2 (ALL-I lub Long GOP)
    HEVC (MP4): 10-bitowy format 4:2:2 / 10-bitowy format 4:2:0
    H.264 (MP4): 8-bitowy format 4:2:0

    Tryb zdjęć:
    RAW / C-RAW / Dual Pixel RAW2 / HEIF3 / JPEG
  • Nagrywanie przechodzące
    Tak
  • Nagrywanie (jednoczesne) w dwóch gniazdach
    Tak
  • Jednoczesne nagrywanie w różnych formatach
    Tak, w trybie podwójnego nagrywania
    Dostępne opcje: [CRL / XF-AVC / MP4] [All-I / Long GOP] [4:2:2 10-bit / 4:2:0 10-bit / 4:2:0 8-bit] [8K / 4K / 2K / FHD]
  • Częstotliwość systemowa / prędkość nagrywania
    Tryb 59,94 Hz (59,94p / 59,94i / 29,97p / 23,98p)
    Tryb 50,00 Hz (50,00p / 50,00i / 25,00p)
    Tryb 24,00 Hz (24,00p)
  • Szybkość transmisji bitów / głębia bitowa Cinema RAW Light (PAL)
    12-bitowy Cinema RAW Light LT4:
    8192 × 4320 / 50P / 2140 Mb/s: około 31 min
    8192 × 4320 / 25P / 1070 Mb/s: około 63 min
    5952 × 3140 / 50P / 1140 Mb/s: około 59 min
    5952 × 3140 / 25P / 556 Mb/s: około 122 min
    2976 × 1570 / 50P / 287 Mb/s: około 237 min
    2976 × 1570 / 25P / 144 Mb/s: około 474 min

    12-bitowy Cinema RAW Light ST:
    8192 × 4320 / 25P / 1650 Mb/s: około 41 min
    5952 × 3140 / 50P / 1750 Mb/s: około 39 min
    5952 × 3140 / 25P / 871 Mb/s: około 78 min
    2976 × 1570 / 50P / 441 Mb/s: około 154 min
    2976 × 1570 / 25P / 221 Mb/s: około 308 min

    12-bitowy Cinema RAW Light HQ:
    5952 × 3140 / 25P / 1770 Mb/s: około 38 min
    2976 × 1570 / 50P / 896 Mb/s: około 76 min
    2976 × 1570 / 25P / 448 Mb/s: około 152 min
  • Szybkość transmisji bitów / próbkowanie przy nagrywaniu XF-AVC (PAL)
    10-bitowy format 4:2:2 (kompresja wewnątrzklatkowa)5:
    4096 × 2160 lub 3840 × 2160 / 50P / 810 Mb/s: około 79 min
    4096 × 2160 lub 3840 × 2160 / 25P / 410 Mb/s: około 156 min
    2048 × 1080 lub 1920 × 1080 / 50P lub 50i / 310 Mb/s: około 207 min
    2048 × 1080 lub 1920 × 1080 / 25P / 160 Mb/s: około 401 min

    10-bitowy format 4:2:2 (Long GOP):
    4096 × 2160 lub 3840 × 2160 / 50P / 260 Mb/s: około 246 min
    4096 × 2160 lub 3840 × 2160 / 25P / 160 Mb/s: około 401 min
    2048 × 1080 lub 1920 × 1080 / 50P lub 50i / 50 Mb/s: około 1284 min
    2048 × 1080 lub 1920 × 1080 / 25P / 50 Mb/s: około 1284 min
  • Szybkość transmisji bitów / próbkowanie przy nagrywaniu MP4 (PAL)
    10-bitowy format HEVC 4:2:2 (Long GOP)6:
    8192 × 4320 lub 7680 × 4320 / 25P / 540 Mb/s: około 118 min
    4096 × 2160 lub 3840 × 2160 / 50P / 225 Mb/s: około 285 min
    4096 × 2160 lub 3840 × 2160 / 25P / 135 Mb/s: około 475 min
    2048 × 1080 lub 1920 × 1080 / 50P lub 25P / 50 Mb/s: około 1284 min

    10-bitowy format HEVC 4:2:0 (Long GOP):
    8192 × 4320 lub 7680 × 4320 / 25P / 400 Mb/s: około 160 min
    4096 × 2160 lub 3840 × 2160 / 50P / 170 Mb/s: około 377 min
    4096 × 2160 lub 3840 × 2160 / 25P / 100 Mb/s: około 642 min
    2048 × 1080 lub 1920 × 1080 / 50P lub 25P / 35 Mb/s: około 1834 min

    8-bitowy format H.264 4:2:0 (Long GOP):
    4096 × 2160 lub 3840 × 2160 / 50P lub 25P / 150 Mb/s: około 428 min
    2048 × 1080 lub 1920 × 1080 / 50P lub 25P / 35 Mb/s: około 1834 min
  • Szybkość transmisji bitów / próbkowanie przy nagrywaniu Proxy (PAL)
    8-Bitowy format XF-AVC 4:2:0 (Long GOP)
    2048 × 1080 lub 1920 × 1080 / 50P / 35 Mb/s
    2048 × 1080 lub 1920 × 1080 / 25P / 24 Mb/s

    8-bitowy format H.264 MP4 4:2:0 (Long GOP)
    2048 × 1080 lub 1920 × 1080 / 50P lub 25P / 9 Mb/s
  • Zwolnione/przyspieszone tempo
    Zapis 8K do 30 kl./s (60 kl./s z zasilaniem zewnętrznym)
    Nagrywanie 4K / FHD: do 120 kl./s
    Dostępne opcje nagrywania dźwięku i automatycznej regulacji ostrości.
  • Zapis interwałowy
    Tak
  • Rejestracja klatek
    Tak
  • Buforowanie (w pamięci podręcznej)
    Tak, 3 sekundy (tylko nagrywanie w formacie XF-AVC lub MP4)
  • Odwrotne skanowanie
    Tak
  • Cyfrowy telekonwerter
    1,5x, 2x, 2,5x, 3x, wył.
  • Rozmiar zapisywanych zdjęć
    Format obrazu 3:2:
    (L, RAW, C-RAW) 8192 × 5464, (M1) 5808 × 3872, (S1) 4176 × 2784, (S2) 2400 × 1600
    1,6x (wycinek kadru):
    (L) 5088 × 3392, (S2) 2400 × 1600
    Format obrazu 4:3:
    (L) 7280 × 5464, (M1) 5152 × 3872, (S1) 3712 × 2784, (S2) 2112 × 1600
    Format obrazu 16:9:
    (L) 8192 × 4608, (M1) 5808 × 3264, (S1) 4176 × 2344, (S2) 2400 × 1344
    Format obrazu 1:1:
    (L) 5456 × 5456, (M1) 3872 × 3872, (S1) 2784 × 2784, (S2) 1600 × 1600

System

  • Typ wyświetlacza
    Panel dotykowy LCD o przekątnej 3,2 cala, proporcje 3:2
  • Rozdzielczość
    2,1 mln punktów
  • Wyświetlanie funkcji ekranu dotykowego
    Wybór punktu ostrości, regulacja ustawień filmowania, uruchamianie/zatrzymywanie nagrywania (włączane w menu)
  • OSD do filmowania w pionie
    Tak, obrót o 90 stopni
  • Monitor przebiegów
    Tak. LCD, EVF lub HDMI
  • Wyświetlanie przekłamania kolorów (wskazanie ekspozycji)
    Tak. LCD, EVF lub HDMI (użycie przeglądowej tablicy LUT wpłynie na sposób wyświetlania fałszywych kolorów)
  • Wykresy kolorów
    SMPTE, EBU i ARIB
  • Wzmocnienie krawędzi
    Wzmocnienie krawędzi 1, wzmocnienie krawędzi 2 (możliwość ustawienia koloru, wzmocnienia i częstotliwości)
  • Zebra
    Poziom 1; Poziom 2; Obydwa
    Wyprowadzenie sygnału przez złącze HDMI: tak
  • Znaczniki
    Możliwość włączenia/wyłączenia: środek, poziomy, siatka, proporcje, strefa bezpieczeństwa oraz znacznik prostokątny i określony przez użytkownika. Możliwość wyboru koloru: żółty, niebieski, zielony, czerwony, czarny, szary i biały.

Wizjer elektroniczny (EVF)

  • Wbudowany wizjer elektroniczny
    Kolorowy wizjer EVF OLED o przekątnej 0,5 cala, 5,76 mln punktów
  • Opcjonalne akcesoria EVF
    ND.

Wejścia/wyjścia

  • Wejście audio
    1 wejście mikrofonowe 3,5 mm
    1 wbudowany mikrofon monofoniczny
    (wejście XLR dostępne za pośrednictwem akcesorium TASCAM CA-XLR2d-C)
  • Wyjście słuchawkowe
    1 wyjście stereo 3,5 mm
  • Wyjście wideo do monitora
    Nie
  • HDMI
    1 port micro-HDMI (dostępne wyjście 8K RAW)7
  • USB
    1 port USB-C (3.2 Gen1) do zasilania, ładowania i komunikacji (wyjście wideo UVC / aplikacja Content Transfer Mobile)
  • Wyjście SDI
    Nie
  • Używanie sygnału kodu czasowego
    1 port DIN 1.0/2.3 (wejście/wyjście)
  • Genlock
    Nie
  • Synchronizacja
    1 port synchronizacji lampy błyskowej
  • Wyjście DC
    Nie
  • Wejście DC
    Tak, za pomocą adaptera prądu stałego DR-E6C
  • Złącze zdalnego sterowania
    1 złącze typu N3
  • Złącze sterowania bezprzewodowego
    Dostępne za pośrednictwem akcesorium WFT-R10
  • Złącze obiektywu
    Nie
  • Złącze Ethernet
    Dostępne za pośrednictwem akcesorium WFT-R10
  • Strumieniowa transmisja IP / FTP
    Tak, dostępne za pośrednictwem akcesorium WFT-R10
    Protokół: UDP, RTP i RTP+FEC
  • Tablice LUT użytkowników
    Tak, wbudowane tablice LUT / funkcja asystenta podglądu do monitorowania obrazu na ekranie LCD / EVF / wyświetlaczu podłączonym do złącza HDMI.
    Niestandardowe tablice LUT można stosować bezpośrednio do nagrań wewnętrznych za pomocą funkcji Look File (zgodność z plikami .cube z siatką 17 lub 33).
  • Złącze wideo
    Nie
  • Domyślne ustawienia przycisków funkcyjnych
    1. One-Shot AF
    2. powiększenie
    3. DISP
    4. Menu
    5. Tryb tymczasowej automatycznej przysłony
    6. Blokada AF
    7. Menu z możliwością przypisania przycisku
    8. Informacje o panelu wyświetlacza
    9. Blokada przycisków
    10. (nieprzypisany)
    11. FUNC
    12. (nieprzypisany)
    13. Ustawienie balansu bieli
  • Przyciski przypisywane przez użytkownika
    13 przycisków z możliwością przypisania (numerowane) na korpusie kamery. Ponad 80 opcji za pośrednictwem menu

Inne informacje

  • Kontrolka nagrywania
    Tak
  • Pokrętło CUSTOM
    3 elektroniczne pokrętła + multi-sterownik

Ekspozycja

  • Pomiar ekspozycji
    Tryb wideo:
    standardowy, praca pod światło, oświetlenie punktowe

    Tryb zdjęć:
    wielosegmentowy, skupiony, punktowy, centralny punktowy, połączony z punktem AF, centralnie ważony uśredniony
  • Korekta ekspozycji
    Tak
  • Tryb automatycznej ekspozycji
    Tak (tryb wideo: Auto Iris / ISO)
  • Tryb Push Auto Iris
    Tak
  • Blokada ekspozycji
    Tak
  • Ustawienie automatycznego sterowania wzmocnieniem
    Tak
  • Czułość ISO
    Tryb wideo:
    od ISO 100 do ISO 25 600 / 102 400* (z dokładnością do 1 lub 1/3 stopnia)
    * Po rozszerzeniu zakresu czułości

    Tryb zdjęć:
    od ISO 100 do ISO 51 200 / 102 400* (z dokładnością do 1 lub 1/3 stopnia)
    * Po rozszerzeniu zakresu czułości
  • System autofokusa
    Tryb wideo:
    Dual Pixel CMOS AF, AF z wykrywaniem oczu, EOS iTR AF X

    Tryb zdjęć:
    Dual Pixel CMOS AF II
  • Rozmiary ramki AF
    Duży; ekwiwalent mniej więcej 20% (pionowo) × 25% (poziomo) zakresu wyświetlanego obrazu
    Mały; ekwiwalent mniej więcej 20% (pionowo) × 8% (poziomo) zakresu wyświetlanego obrazu
    Cały obszar; wielkość odpowiadająca około 80% powierzchni matrycy
  • Tryby automatycznej regulacji ostrości
    Tryb One-Shot AF, ciągły AF, ciągły AF: tylko bliskie ustawienie ostrości
  • Funkcja AF z wykrywaniem twarzy
    Priorytet twarzy / AF tylko z wykrywaniem twarzy, wyostrzanie oczu
  • Prowadnica regulacji ostrości
    Wsparcie ręcznej regulacji ostrości w przypadku obiektywów zgodnych z mocowaniem RF lub EF oraz obiektywów Cine Servo firmy Canon
  • Ustawienie wzmocnienia
    Od -6 dB do 42 dB / 54 dB* (z normalną lub dużą dokładnością)
    * Po rozszerzeniu zakresu czułości

Migawka

  • Tryby kontroli
    Tryb wideo:
    Off (Wył.); Speed (Czas otwarcia); Angle (Kąt); Clear Scan (Krótkie czasy); Slow (Długi)

    Tryb zdjęć:
    Mechaniczna, elektroniczna 1. kurtyna, elektroniczna
  • Czas naświetlania
    Tryb wideo:
    Od 1 s do 1/2000 w zależności od liczby klatek na sekundę i trybu sterowania migawką, 39 opcji ustawień

    Tryb zdjęć:
    30–1/8000 s (z dokładnością do 1/2 lub 1/3 stopnia)
    tryb Bulb (pełny zakres czasów naświetlania; dostępny zakres zależy od trybu fotografowania)
  • Kąt migawki
    Od 11,25º do 360º, w zależności od liczby klatek na sekundę
  • Długa ekspozycja (SLS)
    1/3, 1/4, 1/6, 1/8, 1/12, 1/15, 1/25, 1/30, w zależności od liczby klatek na sekundę
  • Regulacja częstotliwości skanowania
    Od 24,00 Hz8 do 250,40 Hz

Niestandardowy tryb obrazu

  • Zapisane konfiguracje
    Tryb wideo:
    C1: BT.709 Szeroki zakres dynamiczny
    C2: Canon Log 3
    C3: PQ
    C4: HLG
    C5: BT.709 Standardowy
    C6: EOS Standardowy
    C7: EOS Neutralny
    C8: Canon 709
    C09–C20: zdefiniowane przez użytkownika
  • Matryca kolorów
    OBRAZ NIESTANDARDOWY: faza matrycy kolorów, wzmocnienia i RGB w połączeniu z wyborem ustawień Gamma
  • Ustawienie czerni referencyjnej
    Od -50 do +50
  • Główny poziom czerni
    Regulacja dla każdego kanału RGB od -50 do +50 oraz Master Black od -50 do +50
  • Poziom gamma czerni
    Regulacja poziomu od -50 do +50, zakres od -20 do +50 oraz punkt od -20 do +50
  • Nasycenie ciemnych obszarów
    Regulowane: od -50 do +50
  • Punkt przegięcia
    Punkt od -50 d +109, nachylenie od -35 do +50, nasycenie od -10 do +10
  • Ostrość
    Adjustment for Level (Regulacja dla poziomu), H Detail Freq. (Uwydatnianie szczegółów w poziomie), Coring, HV Detail Balance (Balans szczegółów w poziomie/pionie), Limit (Ograniczenie), Select (Wybór), Knee Aperture (Wyostrzenie jasnych obiektów) oraz Level dependent sharpness (Ostrość zależna od poziomu)
  • Redukcja szumów
    Wył., wł. – trzy opcje: automatyczny (WŁ./WYŁ.) / filtr przestrzenny (1–12) / korelacja klatek (1–3)
  • Szczegółowe odwzorowanie skóry
    Wył., Niska, Średnia, Wysoka / Barwa, Chroma, Obszar, Jasność. 32 stopnie
  • Selektywna redukcja szumów
    Wył., Niska, Średnia, Wysoka / Barwa, Chroma, Obszar, Jasność.
  • Matryca kolorów (ustawienia użytkownika)
    Regulacja fazy, wzmocnienia i RGB w połączeniu z wyborem ustawień Gamma
  • Balans bieli
    AWB, nastawa użytkownika 01 (zakres ustawień: od 2000 K do 15 000 K/ od -20 CC do +20 CC), światło dzienne, wolfram, ustawienia (A/B)
  • Korekcja kolorów
    Wybór obszaru / weryfikacja dwóch obszarów
  • Poziom konfiguracji
    Od -50 do +50, wł./wył.

Dane techniczne dotyczące Wi-Fi i GPS

  • Wi-Fi (opcjonalne akcesorium innego producenta)
    Tryb wideo:
    Wymaga akcesorium WFT-R10
    Obsługa Browser Remote / Content Transfer Mobile / IP Streaming

    Tryb zdjęć:
    Wbudowana bezprzewodowa sieć LAN (IEEE802.11a/b/g/n/ac; 5 GHz / 2,4 GHz), z obsługą Bluetooth 5.0
    Obsługa EOS Utility / Camera Connect / image.canon
  • Informacje GPS (moduł dodatkowy)
    Wymaga akcesorium GP-E2
    Szerokość/długość geograficzna/wysokość n.p.m., uniwersalny czas koordynowany (UTC)

Balans bieli

  • Automatyczna
    Tak
  • Zaprogramowane ustawienia
    Tryb wideo:
    Światło dzienne (5400 K), żarówka (3200 K), kelwiny (2000–15 000 K, z dokładnością do 100 K), zestaw A, zestaw B

    Tryb zdjęć:
    Automatyczny balans bieli, światło dzienne, miejsca ocienione, pochmurny dzień, światło żarówek, światło fluorescencyjne, lampa błyskowa, ustawienia skali Kelvina, nastawa własna
  • Przesunięcie balansu bieli
    Tryb wideo:
    Od -9 do +9 (tylko dla ustawień Daylight (Światło dzienne) i Tungsten (Żarówka))

    Tryb zdjęć:
    Od -9 do +9 (niebieski/bursztynowy)
    Od -9 do +9 (purpurowy/zielony)

Balans czerni

  • Regulacja balansu czerni
    Tak

Używanie sygnału kodu czasowego

  • System zliczania
    Regen, RecRun, Free Run, External, Hold (w przypadku niektórych prędkości nagrywania dostępna jest opcja pomijania klatek)
  • Ustawienie wartości początkowej
    Wybór „00:00:00:00”, ustawienie, kasowanie

Dźwięk

  • Format nagrywania
    Cinema RAW Light lub XF-AVC: liniowe PCM (24 bity / 48 kHz / 4 kanały)
    MP4: MPEG-2 AAC-LC (16 bitów, 48 kHz, 2 kanały) / liniowe PCM (16 bitów, 48 kHz, 4 kanały)

Akcesoria

  • Dołączone
    Akumulator LP-E6NH
    Ładowarka LC-E6
    Pasek na ramię
    Kabel USB-C
    Zabezpieczenie kabla
    Przewód zasilający
  • Opcjonalne
    Akumulator Canon LP-E6NH / LP-E6N / LP-E6
    Ładowarka akumulatora Canon LC-E6
    Uchwyt pionowy Canon BG-R10
    Adapter prądu stałego Canon DR-E6C
    Adapter prądu przemiennego Canon CA-946
    Zasilacz Canon USB PD-E1
    Bezprzewodowy przekaźnik danych Canon WFT-R10
    Kabel interfejsu Canon IFC-100U / IFC-400U
    Pasek na ramię Canon SS-1200
    Odbiornik GPS Canon GP-E2
    Obiektywy Canon RF, obiektywy EF, obiektywy filmowe EF
    i akcesoria do tych obiektywów
    Adapter mocowania Canon EF-EOS R
    Adapter mocowania Canon EF-EOS R z pierścieniem sterowania
    Adapter mocowania Canon EF-EOS R z filtrem wsuwanym
    (z filtrem wsuwanym szarym A o zmiennej gęstości i kołowym filtrem polaryzacyjnym A)
    Adapter mocowania Canon EF-EOS R 0.71x
    Konwerter Canon RF1.4x
    Konwerter Canon RF2x
    Pilot zdalnego sterowania Canon RC-6
    Bezprzewodowy pilot zdalnego sterowania Canon BR-E1
    Elektroniczny wężyk spustowy Canon RS-80N3
    Elektroniczny wężyk spustowy z programatorem czasowym Canon TC-80N3
    Stereofoniczny mikrofon kierunkowy Canon DM-E1 / DM-E1D
    Mikrofon stereofoniczny Canon DM-E100
  • Akcesoria firm zewnętrznych
    Adapter TASCAM CA-XLR2d-C XLR

Źródło zasilania

  • Zasilanie (akumulator)
    Akumulator LP-E6NH (w zestawie) / LP-E6N i LP-E6 (zgodny)
  • Zasilanie sieciowe
    Zasilacz USB-C PD-E1
    Adapter prądu stałego DR-E6C
    Zasilacz CA-946
  • Zużycie energii (przybliżone)
    8K RAW 25P (10,5 W)
    8K MP4 25P (11,2 W)
    4K HEVC 50P (12,9 W)
    4K XF-AVC 50P (13,3 W)
  • Czas nagrywania (przybliżony)
    W przypadku dostarczonego akumulatora LP-E6NH:
    8K RAW 25P: 50 min
    8K MP4 25P: 45 min
    4K HEVC 50P: 40 min
    4K XF-AVC 50P: 35 min

Dane fizyczne

  • Wymiary (sam korpus)
    około 142 × 101 × 111 mm
  • Masa (sam korpus)
    około 680 g
  • Waga (akcesoria)
    około 770 g (LP-E6NH, karta CFexpress, karta SD Card)
  • Zakres temperatury pracy
    około od 0 do 40°C, wilgotność względna 85%
    około od -5 do 45°C, wilgotność względna 60%
  1. Zapis w trybie 25P na karcie 512 GB
  2. Pliki RAW / C-RAW / Dual Pixel RAW to pliki 14-bitowe z migawką mechaniczną / elektroniczną 1. kurtyną, 13-bitową konwersją A/D z trybem H+ i 12-bitową konwersją A/D z migawką elektroniczną
  3. 10-bitowe obrazy HEIF w trybie PQ HDR
  4. Czas nagrywania na karcie 512 GB
  5. Czas nagrywania na karcie 512 GB
  6. Czas nagrywania na karcie 512 GB
  7. Nagrywanie w formacie RAW ProRes za pomocą zewnętrznego rejestratora Atomos Ninja V+
  8. Częstotliwość zależy od ustawienia liczby klatek na sekundę.