boy-and-girl-looking-at-laptop_New.jpg

Najczęściej zadawane pytania

Gdzie można kupić produkty konsumenckie firmy Canon?

Produkty firmy Canon dla klientów indywidualnych można kupić u zaufanych sprzedawców detalicznych w całym kraju.

Kiedy otrzymam zwrot gotówki?

Dokładamy wszelkich starań, aby przelew bankowy został wysłany w ciągu 28 dni od otrzymania poprawnego wniosku, NIE 28 dni od daty zakupu. Jeżeli złożony wniosek jest niekompletny lub zawiera błędne informacje, wpłynie to na opóźnienie jego rozstrzygnięcia. Przelew zostanie dokonany 28 dni po dostarczeniu wszystkich poprawnych informacji. Nie ponosimy odpowiedzialności za sklepy/punkty sprzedaży, w których klienci otrzymują informuję, że płatność wpłynie na ich konto w ciągu 28 dni od daty zakupu.

W jaki sposób dowiem się, że rozpatrzenie mojego zgłoszenia jest opóźnione z powodu podania błędnych informacji lub ich braku?

Po poprawnym zarejestrowaniu na internetowej stronie promocji otrzymasz e-mail z potwierdzeniem rejestracji, numerem referencyjnym Twojego zgłoszenia oraz osobistymi danymi logowania do strony internetowej, która umożliwia sprawdzenie statusu zgłoszenia oraz postępu w jego realizacji.

W przypadku zarejestrowania nieprawidłowych danych zostanie również wysłana wiadomość e-mail informująca o wymaganych danych. Zalogowanie się do konta jest najłatwiejszym i najszybszym sposobem na przekazanie nam brakujących informacji.

W jakim formacie powinny być zapisane dokumenty, których przesłanie jest wymagane podczas rejestracji? Czy wielkość plików jest ograniczona?

Na stronę można jedynie przesyłać pliki zapisane w formacie JPEG, TIFF i PDF. Pliki nie mogą być większe niż 4 MB.

W jaki sposób dowiem się o terminie realizacji płatności?

Po pomyślnym rozpatrzeniu Twojego wniosku rozpoczniemy proces przygotowania płatności. Otrzymasz e-mail z informacją o planowanej dacie zlecenia przelewu na konto, którego numer podano w zgłoszeniu.

Jak będzie opisany przelew na moim koncie bankowym?

Płatności związane z promocją „cashback” są zlecane przez nasz dział promocji sprzedaży: Sales Promotions. W szczegółach przelewu zobaczysz raczej tę nazwę, a nie słowo Canon.

Zapłaciłem za produkt kartą kredytową. Czy zwrot pieniędzy może zostać dokonany na tę samą kartę kredytową?

Canon może jedynie dokonywać płatności „cashback” z własnego konta bankowego na osobiste konto bankowe, którego numer należy podać w zgłoszeniu.

Co mam zrobić jeżeli zmieniłem konto bankowe już po rejestracji w promocji i chcę zmienić podane wcześniej dane?

Możesz zmienić numer deklarowanego wcześniej konta w każdej chwili poprzez naszą stronę internetową za pomocą danych do logowania, które otrzymałeś po rejestracji. To najbezpieczniejszy sposób aktualizacji danych. Jeżeli dzień realizacji płatności jest już blisko, należy również skontaktować się z nami telefonicznie informując o zmianie numeru konta, aby przelew nie trafił na nieaktualne konto.

Zamówiłem produkt Canon w zakresie dat objętych promocją, ale nie dotrze do mnie przed końcem promocji. Czy mogę ubiegać się o udział w promocji „cashback”?

Prosimy dołączenie potwierdzenia zamówienia [złożonego w trakcie promocji] do wypełnianego wniosku rejestracyjnego. Wszystkie niezbędne dokumenty i informacje mogą być dostarczane przez 90 dni od daty zakończenia promocji.

Jakie dowody zakupu są akceptowane?

W przypadku dokonania zakupu w sklepie, wymagamy dostarczenia kopii paragonu i numeru seryjnego produktu.

W przypadku zakupu w sklepie internetowym wymagamy potwierdzenia zapłaty, numeru seryjnego oraz informacji o sklepie i produkcie.

Co oznacza termin „opcja płatności” użyty w formularzu zgłoszeniowym online?

Odnosi się on do sposobu w jaki został zakupiony produkt zarejestrowany w promocji.

Gdzie znajduje się numer seryjny?

Numer seryjny znajduje się na korpusie produktu firmy Canon. Informacje ułatwiające odszukanie numeru seryjnego zawiera nasz przewodnik po numerach seryjnych. Uwaga! Numeru seryjnego nie należy mylić z kodem kreskowym i numerem EAN, który zwykle znajduje się na górnej ściance opakowania produktu. Na fotografii poniżej przedstawiono kod kreskowy i numer EAN. Nie jest to numer seryjny, który należy dostarczyć w ramach zgłoszenia.

faqs_barcode

Dlaczego po zarejestrowaniu obiektywu mój adres e-mail nie jest rozpoznawany?

Musisz używać tego samego adresu e-mail do zarejestrowania aparatu i wszystkich nabytych obiektywów z listy promocyjnej.

Dzięki temu zakupiony aparat zostanie rozpoznany i powiązany z zakupionym obiektywem.

Czy w związku ze zwrotem gotówki jestem zobowiązany do zapłacenia podatku? Czy mogę starać się o zwrot podatku VAT?

Uczestnicy promocji są odpowiedzialni do płacenia wszystkich obowiązujących podatków zgodnie z prawem. Canon nie ponosi żadnej odpowiedzialności za straty wynikające z niezapłacenia podatków (lub zwłoki w ich zapłaceniu) przez uczestników promocji.

Firma Canon nie udziela również żadnych porad w zakresie procedur zwrotu podatku. Takie informacje można uzyskać w lokalnych urzędach podatkowych.

Dlaczego mój bank nalicza opłatę za przelew zwracanych pieniędzy?

Na konto zostanie przelana suma dokładnie określona w warunkach promocji. Canon nie jest odpowiedzialny za dodatkowe koszty powstałe po stronie banku. Dodatkowe opłaty naliczone przez bank pokrywa uczestnik promocji.

Dlaczego nie mogę się zalogować na stronie internetowej za pomocą moich danych logowania?

Uwaga! Przy logowaniu jest uwzględniana wielkość liter. Wpisz swój login, zwracając uwagę na wielkość liter (małe/duże). Informacje te znajdują się w wiadomościach e-mail wysyłanych przez firmę Canon po zgłoszeniu wniosku.