Druk z prędkością światła

Polubiliśmy ten ploter - case study

Rozwiązania inżynieryjne

Szybki, niedrogi druk o wysokiej jakości i niezrównane rozwiązania MFP — 5-kolorowe modele do obsługi CAD i GIS.

Wtyczki i oprogramowanie

Pragnąc zmaksymalizować możliwości biznesowe i zyski klientów, firma Canon oferuje szereg wtyczek i programów przynoszących wartość dodaną.

 

Direct Print & Share

Smart Works

Print Utility for iPad

iPF Configuration Tool

Wtyczka do pakietu Office do druku w wielkim formacie

iPF Status Monitor

Mirage
Poster Artist
Moduł optymalizujacy sterownik drukarki do AutoCad

Plan łatwego serwisu

Plan łatwego serwisu firmy Canon został opracowany po to, aby klienci mogli mieć pewność, że ich drukarki wielkoformatowe są prawidłowo zainstalowane i sprawnie działają, a w razie usterki szybko zostaną naprawione przy minimalnym poziomie zakłóceń.

Plan łatwego serwisu zapewnia klientom:

  • Korzystne rozwiązania w dobrej cenie
  • Pomoc stosownie do potrzeb
  • Maksymalny zwrot z inwestycji
  • Kompleksowa obsługa produktu — wszystkie części zamienne i usługi

Dla każdego klienta znajdzie się odpowiedni plan łatwego serwisu.

Dostępne możliwości:

  • 3- lub 5-letnia usługa serwisu na miejscu w następnym dniu oraz możliwość kontaktu z telefonicznym centrum pomocy technicznej w celu uzyskania pomocy lub porady bądź zdalnego rozwiązania problemu.
  • Czasy reakcji dostosowane do potrzeb klientów — Konserwacja na miejscu — dostępne różne opcje, zaspokajające różne potrzeby klientów — Wymiana — Naprawa w centrum naprawczym
  • Usługa instalacji i szkolenia — instalacja sprzętu i oprogramowania, założenie zbiorników z atramentem i nośników, podłączenie przez sieć lub port USB; standardowe szkolenie dotyczące głównych funkcji i cech rozwiązania, rutynowych czynności konserwacyjnych oraz rozwiązywania problemów
  • Usługa instalacji i szkolenia w zakresie wielkoformatowych rozwiązań wielofunkcyjnych — jak wyżej plus instalacja skanera, kalibracja i test przepływu prac
  • Usługa szkolenia zaawansowanego — trwające pół dnia wyczerpujące szkolenie oraz zaawansowane zagadnienia rozwiązywania problemów