ARTYKUŁ

THINK BOOK – Przewodnik po modelach biznesowych #2 Druk na żądanie

Dowiedz się więcej o nowym podejściu w branży wydawniczej “Najpierw sprzedawaj, a potem drukuj”

Pobierz przewodnik

Nowe podejście w branży wydawniczej

Zobacz jak stworzyć system, który będzie funkcjonować przez całą dobę, 7 dni w tygodniu, i to w sposób na tyle elastyczny, by obsłużyć szereg scenariuszy zakupowych.

Pobierz przewodnik

Girl unpacking books from box

Najpierw sprzedawaj, potem drukuj

Zamiast drukować książki, a potem je sprzedawać, można ten proces odwrócić i najpierw książkę sprzedać, a dopiero potem ją wydrukować. Tym samym unikamy konieczności magazynowania książek i jednocześnie optymalizujemy łańcuch wartości i dystrybucji. Sklepy internetowe stają się najważniejszym kanałem sprzedaży i składania zamówień. Cyfrowy marketing oparty na rekomendacjach funkcjonuje jak cyfrowa wystawa sklepowa.

Zastosowanie tego modelu biznesowego umożliwia wykorzystanie pełnego potencjału sprzedażowego każdej pozycji, w tym tytułów wyczerpanych, które zniknęły już z półek u detalistów. Jest to także doskonała możliwość na poszerzenie bazy klientów np. autorów zainteresowanych samopublikowaniem.

Przygotuj się na zmiany na rynku wydawniczym ! – pobierz przewodnik po modelach biznesowych z serii Think Books

Zobacz również

Podobne rozwiązania

Czy jesteś gotowy zmieniać swój biznes?