DWF-hero1-1600x600

LO Media we współpracy z Canon rozpoczyna cyfrową transformację

DWF-logo.jpg

Firma LO Media przetestowała podstawowe rozwiązanie cross-mediowe ze Stanów Zjednoczonych, aby zapoznać się z jego możliwościami. Zespół był pod wrażeniem potencjału technologii i możliwości tworzenia bardzo spersonalizowanego przekazu dla klientów w wielu kanałach. Jednak doświadczenie podpowiedziało Larsowi, że potrzebuje bardziej kompleksowego pakietu oprogramowania, które obejmowałby lokalne wsparcie dostawcy i szkolenia w celu maksymalnego wykorzystania inwestycji.

Wyniki

Przejście na oparty na wartości model płatności w celu zwiększenia wartości dla klientów przy jednoczesnym zwiększeniu przychodów

Przejście na oparty na wartości model płatności w celu zwiększenia wartości dla klientów przy jednoczesnym zwiększeniu przychodów

Zmiana sposobu myślenia firmy w kwestiach komunikacji na bardziej holistyczny (identyfikacja najskuteczniejszej formy komunikacji dla poszczególnych projektów)

Zmiana sposobu myślenia firmy w kwestiach komunikacji na bardziej holistyczny (identyfikacja najskuteczniejszej formy komunikacji dla poszczególnych projektów)

Zdobycie nowych kontraktów długoterminowych

Zdobycie nowych kontraktów długoterminowych
Sprzedaż rozwiązań cross-mediowych przyniosła około 1 mln NKR (ponad 100 000 EUR) w ciągu roku

Wzmocnienie działu druku

Wzmocnienie działu druku
Wszystkie zadania drukowania przechodzą przez system druku web-to-print, a ich wartość wynosi 5 mln NKR rocznie
Nowe produkty sprzedawane w systemie web-to-print przynoszą około 1 mln NKR rocznie

LO_Media

Cel

Wprowadzenie usług wydawniczych w XXI wiek dzięki rozwiązaniom cross-mediowym, które pomagają w transformacji w dostawcę kompleksowej komunikacji marketingowej obejmującej rózne platformy cyfrowe.

Wyzwania

• Przeciwdziałanie spadkowi nakładów druku i obniżenie jego kosztów poprzez oferowanie usług zintegrowanej komunikacji i realizację celów klientów

• Maksymalne wykorzystanie możliwości druku w celu zoptymalizowania jego wartości

• Zrozumienie sposobu wykorzystania i sprzedaży rozwiązań do obsługi publikacji cyfrowych

Podejście

• Bazując na znajomości rynku, firma Canon zaproponowała klientowi inwestycję w rozwiązania cross-media, co w połączeniu z rozwojem usług web-to-print miało pomóc w utrzymaniu usług druku jako ważnego elementu działalności firmy.

• Organizacja indywidualnych szkoleń dla zespołu klienta w zakresie rozwiązań cross-media.

• Stałe wsparcie konsultantów firmy Canon pomogło firmie w ukazaniu wartości nowych usług cyfrowych oraz odkryciu nowych możliwości i metod pracy.

LO_Media