Norweska firma i-Pack z siedzibą Sarpsborgu od zawsze wyróżniała się w zakresie tworzenia grafiki wystawowej i opakowań dla punktów sprzedaży. Została założona w 1997 r. i od tego czasu, zmieniając kilka razy nazwę i właścicieli, współpracowała z wieloma dużymi skandynawskimi i europejskimi firmami zajmującymi się produkcją opakowań.
W 2013 r. założyciel firmy, Atle Andreassen, uznał, że nie wykorzystują całego swojego potencjału. – Straciliśmy naszą tożsamość – stwierdził Andreassen. Firma funkcjonowała bardziej jako lokalny oddział handlowy spółki-matki. Andreassen doprowadził do pomyślnego wykupu akcji firmy, dzięki czemu mogła ona wrócić do swoich korzeni. Nazwa firmy została zmieniona na i-Pack AS. Nowa strategia polegała na powrocie do dostarczania i, co ważniejsze, produkowania wysokiej jakości opakowań specjalnych i materiałów dla punktów sprzedaży. Długoterminowym celem stało się uzyskanie statusu najlepszej firmy w swojej branży.
– Dzięki wsparciu i technologiom, które otrzymaliśmy od firmy Canon, jesteśmy coraz bliżej osiągnięcia naszych biznesowych założeń.
Atle Andreassen, założyciel
Krótszy czas realizacji w przypadku ofert typu just-in-time – z 3 do 1 tygodnia w przypadku niektórych zastosowań
Zwiększenie miesięcznych nakładów o 300%
Planowane zwiększenie nakładu o 25% do końca 2015 roku, a następnie o dodatkowe 15% w 2016 roku
Przygotowanie gruntu pod utworzenie nowego działu i-Pack Digital, a także dalsze rozszerzenie oferty o zastosowania na drewnie, plastiku i stali dzięki i-Pack Plast oraz o opracowywanie oryginalnych kampanii dzięki i-Pack Design & Communication
Rozszerzenie działalności biznesowej z myślą o zdobyciu pozycji lidera na rynku rozwiązań dla punktów sprzedaży
• Spełnienie oczekiwań klientów w zakresie szybkich terminów realizacji w zakresie kampanii prowadzonych w punktach sprzedaży
• Brak kontroli nad jakością wydruku, która wpływa na jakość produktu końcowego
• Utrudnienia w linii produkcyjnej spowodowane zlecaniem niskonakładowych zadań drukarskich firmom zewnętrznym
• Ograniczony i drogi proces tworzenia prototypów
• Brak możliwości tworzenia nowych zastosowań z myślą o przyszłym rozwoju firmy
Specjaliści z Canon przeanalizowali strategię biznesową i najlepsze rozwiązania, tak aby klienci mogli korzystać również z usług drukowania
• Nowy partner biznesowy zarekomendował nowemu działowi druku cyfrowego współpracę z Canon i korzystanie z technologii Arizona
• Firma Canon zaprosiła firmę do Vancouver na prezentację serii Arizona 6000 jeszcze przed wprowadzeniem jej do sprzedaży
• Zaprezentowanie wydajności i uniwersalności szerokiego zakresu nośników w przypadku takich zastosowań jak opakowania niskonakładowe czy wydruki komercyjne i wystawowe
• Firma Canon pomogła w instalacji nowych urządzeń i ich integracji z istniejącą linią produkcyjną
Kliknij, aby dowiedzieć się więcej o produktach i usługach, z których korzystają.