Szanse dla druku w erze przesycenia cyfrowymi technologiami

W jaki sposób druk może zwiększyć efektywność wielokanałowych kampanii promocyjnych

Pobierz raport

hidden gate

Druk oddziałuje na emocje

Zapoznaj się z raportem przygotowanym przez Canon i dowiedz się, w jaki sposób druk może zwiększyć wskaźnik odpowiedzi na komunikację marketingową w erze „cyfowego detoksu” i przyczynić się do zdobycia nowych klientów.

Pobierz raport

Print Fuels Emotion

Druk programowy

W marketingu pojawiły się ostatnio dwie tendencje: coraz większa nieufność wobec komunikacji cyfrowej i coraz liczniejsze dowody na to, że druk może być skutecznym narzędziem dotarcia do klientów. Dla branży powoli staje się jasne, że kanały cyfrowe już nie wystarczą do stworzenia angażujących kampanii, i że druk może skutecznie wspierać działania w online’ie.


Tworzenie kampanii wielokanałowych otwiera pole do współpracy pomiędzy działami marketingu i firmami świadczącymi usług druku (PSP). Łączenie najlepszych cech druku z zaletami digitalizacji pozwala na przykład na zaprojektowanie spersonalizowanej komunikacji do klientów.


Przyszłością technologii druku jest jej inteligentne wykorzystywanie – w uwzględnieniem możliwości masowej personalizacji. Specjaliści ds. marketingu będą mogli personalizować druk w takim samym zakresie, w jakim odbywa się to już w komunikacji online. Dzięki temu odbiorcy będą bardziej pozytywnie reagować na przygotowany przez markę przekaz reklamowy. Właśnie tego rodzaju spersonalizowany druk firma Canon określa mianem druku programowego (ang. programmatic print).


W raporcie analizujemy przyczyny zmian w sposobie postrzegania marketingu cyfrowego zarówno przez właścicieli marek, jak i konsumentów oraz to, w jaki sposób druk programowy zwiększa wykorzystanie materiałów drukowanych stosowanych w wielokanałowych kampaniach marketingowych.

Podobne rozwiązania

Dodatkowe informacje

Nie masz pewności, których usług potrzebuje Twoja firma

SKONTAKTUJ SIĘ Z NAMI