USŁUGI

Zarządzanie komunikacją z klientami online


Two women and a man sitting in front of a long white desk adorned with PCs compare notes between pieces of paper and a tablet device.

Poprawa sposobu obsługi klientów dzięki możliwościom chmury

Zarządzanie komunikacją z klientami (ang. customer communications management, CCM) online to coś więcej niż tylko usprawnienie produkcji dokumentów – to krok w kierunku zorientowanego na klienta, w pełni zgodnego z przepisami i ekonomicznego podejścia, które umożliwia poprawę sposobu obsługi klientów klientów.

Integracja zarządzania procesami i kanałami może zapewnić nowy obszar komunikacji biznesowej. Wybierz w pełni zarządzaną, opartą na chmurze usługę hostingową i korzystaj z wyjątkowej aplikacji CCM firmy Canon do obsługi kontaktów z klientami.

Nasza oferta

Usługa przetwarzania

Przetwarzanie zostało usprawnione poprzez tworzenie komunikacji odpowiedniej dla wybranego typu dostawy, z otrzymanych plików z danymi klientów.

Usługa dostarczania

Gotowe pliki można przekazać klientowi do dalszego przetworzenia lub dostarczenia do klienta końcowego.

Usługi drukowania i obsługi poczty

Zyskaj więcej czasu na realizację podstawowych zadań poprzez outsourcing produkcji i dostawy materiałów drukowanych oraz obsługi poczty specjalistycznym zespołom firmy Canon.

Usługa poczty e-mail

W pełni sformatowana komunikacja trafia do klientów końcowych za pośrednictwem poczty e-mail. Funkcja śledzenia umożliwia tworzenie raportów o odrzuconych wiadomościach e-mail.

Usługa drukowania po odrzuceniu wiadomości

Zadbaj o automatyczne, skuteczne dostarczanie komunikatów marketingowych w postaci drukowanej w przypadku wiadomości e-mail, które zostały odrzucone lub nie dotarły do adresata mimo podjęcia kilku prób.

Delivery Methods

Metody realizacji

Kompleksowe zarządzanie

Firma Canon zarządza danymi otrzymanymi przez klienta. Są one przetwarzane i przekształcane w komunikację bezpiecznie obsługiwaną w chmurze.

Wykwalifikowany personel

Nasz personel ma wysokie kwalifikacje w zakresie przekształcania danych w spersonalizowaną, ukierunkowaną i zgodną z przepisami komunikację.

Hosting w chmurze

Bezpieczny zdalny dostęp zapewnia klientom rozwiązanie CCM bez kosztownych licencji i konieczności zatrudniania specjalistów w firmie.

Woman sat on the floor beside a mustard-coloured sofa with open laptop resting on her legs smiles as she looks at her pink smartphone.

Pobierz zawartość

Two women in soft focus look over a tablet device as downlights glimmer in the foreground.

Wielokanałowa realizacja usług

Zwiększ możliwości realizacji usług i ogranicz koszty zasobów dzięki platformie do zarządzania komunikacją z klientami, która jest obsługiwana przez pojedynczy punkt kontaktu w siedzibie firmy i w chmurze.

Użyj technologii, aby zadbać o poprawę sposobu obsługi klientów dzięki platformie zarządzania w chmurze.


Nowe systemy, takie jak platforma komunikacyjna firmy Canon, są niezbędne w celu utrzymania istniejących i nowych klientów.

– Markus Stricker, dyrektor zarządzający, MSP

Powiązane usługi i rozwiązania

Close-up of a man resting his left hand on a laptop keyboard while holding a mobile phone in his right hand, with out of focus background.

Zarządzanie komunikacją z klientami

Poznaj nowe sposoby kontaktowania się z klientami dzięki naszym cyfrowym rozwiązaniom komunikacyjnym.

Woman holding a mobile phone and sitting cross-legged at a desk next to a PC chats to a colleague across the office.

Realizowane w chmurze usługi związane z zamówieniami

Zapewnij sobie większą kontrolę nad wydatkami dzięki bezpiecznemu, automatycznemu przetwarzaniu zamówień.

Overhead shot of six casually dressed office workers sat around a communal table comparing graphs on laptops and clipboards.

Usługi przetwarzania informacji przychodzących

Zautomatyzuj i usprawnij przechwytywanie oraz przetwarzanie przychodzących dokumentów.

Odkryj nowy sposób pracy dzięki usługom biznesowym firmy Canon.

SKONTAKTUJ SIĘ Z NAMI