Rynek aparatów fotograficznych w Polsce

Warszawa, 9 grudnia 2013 r. – Według danych GfK Polonia za październik br., firma Canon uzyskała następujący udział w polskim rynku cyfrowych aparatów fotograficznych:

Rynek aparatów fotograficznych w Polsce.jpg

  • W segmencie aparatów z wymienną optyką (lustrzanki) Canon posiada 45% udział w rynku pod względem sprzedanych ilości oraz 50% pod względem wartości.
  • W segmencie aparatów ze stałą optyką firma ma 26,7% udziału w rynku (ilościowo).
  • W łącznym zestawieniu dla produktów z grupy aparaty cyfrowe za ten okres, Canon posiada blisko 32% udziału ilościowego.

Z myślą o użytkownikach sprzętu fotograficznego stale rozwijamy naszą ofertę i technologie. Doskonałe wyniki sprzedaży na polskim rynku są potwierdzeniem wysokiej jakości naszych produktów. Odzwierciedlają także zaufanie, jakim darzą nas klienci – zarówno profesjonaliści, którzy korzystają z lustrzanek cyfrowych, jak i użytkownicy aparatów ze stałą optyką – mówi Sebastian Wyrwał, Product Marketing Manager, Consumer Imaging Group, Canon Polska.

Tylko w tym roku Canon wprowadził do sprzedaży m.in. EOS 100D – najmniejszą w ofercie firmy lustrzankę cyfrową, model EOS 70D wyposażony w innowacyjną technologię Dual Pixel CMOS AF, aparaty kompaktowe z serii PowerShot i IXUS z Wi-Fi oraz kamerę LEGRIA mini, która skierowana jest do blogerów i vlogerów.

spacer
					image
Informacje prasowe
Wiadomości o firmie
Wiadomości dla klientów biznesowych
Wiadomości dla klientów indywidualnych
Wiadomości o Canon Inc
Informacje
Zdjęcia
Kanały RSS
Wiadomości o firmie
Wiadomości dla klientów biznesowych
Wiadomości dla klientów indywidualnych