PROMOCJA CASHBACK

Zwrot do 800 zł do wybranych produktów Canon

Jak skorzystać z promocji

1. Kup produkt/-y objęte promocją w okresie 02.11.2015 - 17.01.2016.
2. Promocja obowiązuje wyłącznie w wybranych sieciach sprzedaży.
3. Wytnij z opakowania produktu kod kreskowy i numer seryjny (informacja jak znaleźć numer seryjny i kod EAN znajduje się poniżej w sekcji FAQ - Najczęściej zadawane pytania). Prześlij kolorowy skan lub zdjęcie wyciętego kodu poprzez formularz zgłoszeniowy.
4. Zarejestruj zakup poprzez formularz zgłoszeniowy nie później niż do 31.01.2016.

Pamiętaj!

  • Każda osoba/firma może otrzymać zwrot pieniędzy za maksymalnie 1 sztukę każdego produktu objętego promocją (w całym okresie promocji).
  • Promocją objęte są produkty zakupione w oryginalnych opakowaniach, na których znajduje się numer EAN i numer seryjny produktu. Nie są objęte promocją produkty pochodzące z rozpakowania oryginalnych zestawów (białe pudełka).
  • Promocją objęte są wyłącznie produkty fabrycznie nowe. Promocją nie są objęte produkty pochodzące ze sprzedaży wtórnej (komisowej lub podobnej).
  • W przypadku zakupu zestawu (body + obiektyw) zwrot można otrzymać wyłącznie za produkt główny (body).
  • Promocja nie łączy się z innymi promocjami typu cashback organizowanymi przez Canon w tym samym czasie (na te same produkty)
Zobacz pełną treść regulaminu (.pdf)

Gdzie kupić

Promocją objęte są produkty zakupione wyłącznie u następujących partnerów Canon:


Pro Imaging Partners:

Aster / Fotostrada
www.fotostrada.pl
BEIKSwww.beiks.pl
Cyfrowe.plwww.cyfrowe.pl
Fotoaparacikiwww.fotoaparaciki.pl
Fotoformawww.fotoforma.pl
Foto-Pluswww.fotoplus.pl
Optimawww.sklepfotograficzny.com.pl/sklep/
Proclubwww.proclub.pl
PW Digitalwww.digital24.pl
Studiotechwww.studiotech.pl

oraz w niżej wymienionych sieciach handlowych:

2bis.plwww.2bis.pl
Agitowww.agito.pl
Avans.plwww.avans.pl
Electro.plwww.electro.pl
Euro RTV AGDwww.euro.com.pl
Fotojokerwww.fotojoker.pl
Fotozakupywww.fotozakupy.pl
JB Multimediawww.jbmultimedia.pl
KDM-Fotowww.kdm-foto.com
Komputronikwww.komputronik.pl
Media Marktwww.mediamarkt.pl
Mediaexpertwww.mediaexpert.pl
Morele.netwww.morele.net
Notopstryk.pl / Virtual PCwww.notopstryk.pl
OleOle.plwww.oleole.pl
Saturnwww.saturn.pl
X-komwww.x-kom.pl

Kontakt

Telefon: + 48 22 583 43 07

Email: wyślij e-mail

Faq - Najczęściej zadawane pytania

P: Gdzie znajduje się numer seryjny mojego produktu i kod EAN?

O: Prezentujemy zilustrowane przykłady jak odczytać numer seryjny oraz numer EAN, wymagane do rejestracji produktów w ofercie CashBack.
W formularzu rejestracyjnym należy podać numer seryjny oraz kod EAN produktu Canon. Kod EAN zawsze ma 13 cyfr i nie zawiera liter.
Dla lamp błyskowych numer seryjny jest widoczny tylko na produkcie (nie na opakowaniu).


numer_seryjny_ean


Dodatkowe informacje nt. numeru seryjnego znajdziesz na stronie: http://www.canon.pl/Support/Consumer_Products/where_to_find_your_serial_number/index.aspx

P. Kiedy otrzymam zwrot pieniędzy?

O. Po otrzymaniu formularza zgłoszeniowego dotyczącego zwrotu pieniędzy, zostanie on rozpatrzony przez Canon w celu upewnienia się, że posiadamy wszelkie informacje niezbędne do zatwierdzenia Twojego zgłoszenia i przygotowania zwrotu. Dążymy do dokonywania płatności w ciągu 28 dni od zatwierdzenia zgłoszenia, a nie w ciągu 28 dni od daty rejestracji. Brak odpowiednich informacji lub rejestracja nieprawidłowych danych może spowodować opóźnienie zatwierdzenia zgłoszenia i dokonania płatności, dlatego prosimy o sprawdzenie, czy wszystkie niezbędne informacje zostały wprowadzone w sposób prawidłowy.


P: Skąd będę wiedzieć, że zatwierdzenie mojego zgłoszenia jest opóźnione ze względu na brakujące lub nieprawidłowe informacje?

O. Po zarejestrowaniu udziału w promocji Canon wyślemy wiadomość e-mail z potwierdzeniem zgłoszenia, zawierający zarówno numer referencyjny jak i spersonalizowane dane do logowania na stronę, na której będzie można sprawdzić status zgłoszenia i etap przygotowania płatności. Jeżeli jakiekolwiek podane informacje okażą się nieprawidłowe, będzie to widoczne na stronie, a ponadto otrzymasz wiadomość e-mail dotyczącą brakujących informacji. Najszybszym sposobem uzupełnienia brakujących informacji jest zalogowanie się na stronę i zaktualizowanie danych.

P: Jaki format mogą mieć dokumenty wgrywane podczas procesu rejestracji, czy obowiązują ograniczenia odnośnie ich wielkości?

O. Należy pamiętać, że dane nie mogą przekraczać 4MB. Można wgrywać pliki jedynie w standardowych formatach JPG, TIF i PDF.


P: Skąd będę wiedzieć, że płatność zostanie zrealizowana?

O. Po pomyślnym zatwierdzeniu zgłoszenia, rozpoczniemy proces realizacji płatności oraz wyślemy do Ciebie wiadomość e-mail z planowaną datą dokonania przelewu na podane konto bankowe.


P: W jaki sposób zwrot będzie widoczny na moim koncie?

O. Zwrot pieniędzy w ramach promocji będzie dokonywany w imieniu firmy Sales Promotions, dlatego też na Twoim koncie zamiast Canon najprawdopodobniej będzie widoczna ta nazwa.

P: Zapłaciłem za swój produkt kartą kredytową, dlaczego zatem nie mogę otrzymać zwrotu na tę samą kartę?

O. Zwroty płatności Canon mogą być dokonywane obecnie w drodze przelewu z naszego banku na konto bankowe podane podczas rejestracji.


P: Co mam zrobić, jeżeli niektóre z moim danych bankowych zmieniły się od czasu pierwszej rejestracji w ramach promocji Canon i chciałbym je zaktualizować?

O: Dane bankowe można aktualizować zawsze za pośrednictwem Customer Online Tracking System (Internetowy System Śledzenia dla Klientów), wprowadzając swoje dane do logowania. Jest to najbezpieczniejszy sposób zaktualizowania danych. W przypadku zmiany danych należy pamiętać o poinformowaniu nas drogą telefoniczną o dokonanej aktualizacji danych przed zbliżającym się terminem realizacji płatności, w celu uniknięcia jej dokonania na poprzednie konto.


P: Czy mogę być pewien, że wprowadzenie danych bankowych online w ramach promocji Canon jest bezpieczne?

O: Nasza Strona internetowa jest chroniona przez Rapid SSL. Secure Sockets Layer (SSL) to protokół umożliwiający szyfrowanie danych w internecie. Jest on powszechnie używany do ochrony komunikacji między przeglądarkami internetowymi i serwerami. Kiedy przeglądarka łączy się z zabezpieczoną stroną pozyskuje ona jej certyfikat SSL i sprawdza, czy nie stracił on ważności, czy został wydany przez wiarygodny Organ Certyfikacji i czy jest używany przez stronę internetową, dla której został wydany.


P: Czy możliwe jest zgłoszenie się do promocji listownie zamiast online?

O: Obecnie możliwe są jedynie zgłoszenia online. W przypadku trudności prosimy o kontakt po numerem + 48 22 583 43 07


P: Zamówiłem produkt Canon w czasie obowiązywania promocji, ale nie zostanie on dostarczony przez sprzedającego przed jej zakończeniem - czy nadal mogę wziąć udział w promocji?

O: Zachowaj posiadane potwierdzenie zamówienia (dokonanego w czasie obowiązywania promocji) i wyślij razem z fakturą podczas przekazywania zgłoszenia. Zgłoszenie udziału jest możliwe do 31.01.2016, więc w tym czasie będzie można dostarczyć wymagane dokumenty.


P: Nie wiedziałem o tej promocji i kupiłem produkt kilka tygodni przed obowiązującym terminem promocji lub po nim. Czy Canon może zrobić wyjątek i zatwierdzić zwrot pieniędzy za mój zakup?

O: Przykro nam, ale udział w promocji można wziąć tylko wtedy, gdy produkt został zakupiony w terminie określonym w regulaminie


P: Co uważa się za wystarczający dowód zakupu?

O. Dowodem zakupu może być jedynie paragon lub faktura. Musi ona zawierać nazwę dostawcy, nazwę produktu i datę zakupu.


P: Dlaczego nie mogę zalogować się na stronę w celu śledzenia etapów mojego zgłoszenia?

A.Należy pamiętać, że w przypadku loginu rozróżniana jest wielkość liter, dlatego wpisuj dokładnie taki sam login (wielkimi/małymi literami), jaki otrzymałeś. Jeżeli podczas logowania nadal będą pojawiać się problemy, wyślij do nas wiadomość e-mail.

P. Napotykam trudności podczas rejestracji zgłoszenia online:

O. Czasami chodzi o urządzenie, z którego nawiązywane jest połączenie ze stroną internetową, tj. telefon komórkowy/smartfon, komputer Mac firmy Apple lub inne, a nie o błąd na stronie. W takim przypadku należy skontaktować się z producentem używanego urządzenia lub spróbować ponownej rejestracji z innego urządzenia/komputera.


Jeżeli powyższe często zadawane pytania nie zawierają interesujących Cię informacji, wyślij nam wiadomość poprzez formularz on-line lub w pilnych przypadkach skontaktuj się z nami pod numerem + 48 22 583 43 07.