no consumer

Zyskaj więcej korzyści dla biznesu dzięki 3-letniej gwarancji promocyjnej

Kup dowolną drukarkę lub skaner MAXIFY, i-SENSYS, imageRUNNER lub imageFORMULA między 1 marca 2016 r a 21 maja 2017 r., zarejestruj zakup i otrzymaj 3-letnią gwarancję w promocji.

Zarejestruj teraz >

Produkty w promocji

Najczęściej zadawane pytania

W jaki sposób dowiem się, że rozpatrzenie mojego zgłoszenia jest opóźnione z powodu podania błędnych informacji lub ich braku?

Po poprawnym zarejestrowaniu na stronie internetowej promocji Canon otrzymasz potwierdzający e-mail zawierający numer referencyjny Twojego zgłoszenia oraz dane do logowania na stronie internetowej, która pozwala na sprawdzenie statusu zgłoszenia. Jeżeli w zgłoszeniu podasz niewłaściwe informacje, będzie to widoczne na tej stronie. Otrzymasz również osobną wiadomość e-mail z prośbą o podanie poprawnych informacji. Najszybszą drogą ich uzupełnienia jest zalogowanie do strony internetowej i wprowadzenie brakujących danych.

W jakim formacie powinny być zapisane dokumenty, których przesłanie jest wymagane podczas rejestracji? Czy wielkość plików jest ograniczona?

Uwaga! Pliki nie mogą być większe niż 4 MB. Na stronę można jedynie przesyłać pliki zapisane w formacie JPEG, TIFF i PDF.

P: Zamówiłem produkt Canon w czasie trwania promocji, ale nie dotrze on do mnie/nie zostanie dostarczony przed zakończeniem promocji. Czy mogę skorzystać z promocji?

Prosimy o dołączenie potwierdzenia zamówienia (złożonego w trakcie promocji) do wypełnianego zgłoszenia. Wszystkie niezbędne dokumenty i informacje mogą być dostarczane przez miesiąc po dacie zakończenia promocji.

Nie wiedziałem o tej promocji i kupiłem produkt Canon kilka tygodni przed/po okresie promocji. Czy wyjątkowo, mógłbym jednak skorzystać z promocji?

Niestety nie. Udział w promocji mogą wziąć jedynie osoby, które kupiły produkt Canon wyłącznie w zakresie dat wymienionych w regulaminie promocji.

Jakie transakcje/produkty nie mogą brać udziału w tej promocji?

Szczegółowa lista wykluczeń znajduje się w regulaminie promocji. W skrócie lista wykluczeń obejmuje:
1. Produkty, których nie obejmuje promocja – pełna lista produktów objętych promocją znajduje się TUTAJ.
2. Produkty zakupione poza okresem promocji lub poza jej obszarem.
3. Produkty używane, odnawiane, naprawiane i produkty podrabiane lub w jakikolwiek sposób naruszające prawa własności intelektualnej grupy Canon (na przykład – ale nie wyłącznie – produkty z tzw. importu równoległego).

Co oznacza termin „opcja płatności” użyty w formularzu zgłoszeniowym online?

Odnosi się on do sposobu w jaki został zakupiony zgłaszany do udziału w promocji produkt.

Gdzie znajduje się numer seryjny?

Aby dowiedzieć się jak znaleźć numer seryjny, wybierz link Gdzie znaleźć numer seryjny. Znajdują sie tam informacje o umiejscowieniu numeru seryjnego konkretnych produktów. Uwaga! Numeru seryjnego nie należy mylić z kodem kreskowym i numerem EAN, który zwykle znajduje się na górnej ściance opakowania produktu. Na fotografii poniżej przedstawiono kod kreskowy i numer EAN. Nie jest to numer seryjny, który należy dostarczyć w ramach zgłoszenia. Numer seryjny jest podany na obudowie produktu. Aby go znaleźć, skorzystaj z podanego linku.

Dlaczego nie mogę się zalogować na stronie internetowej za pomocą moich danych logowania?

Uwaga! W polu „Login” jest uwzględniana wielkość liter. Wpisz swój login, zwracając uwagę na wielkość liter (małe/duże).

Podczas próby rejestracji może dojść do następujących sytuacji:
- nie mogę się zarejestrować;
- otrzymuję komunikat o braku autoryzacji;
- próbuję wypełniać formularz ponownie, ale to nie pomaga.
W większości przypadków problemy te są wynikiem braku zgodności urządzeń wykorzystywanych do połączenia ze stroną internetową Canon [telefonów komórkowych, smartfonów, tabletów, komputerów MacIntosh i innych urządzeń] z systemem tej strony. Należy wówczas skontaktować się z producentami tych urządzeń. Jeżeli powyższe odpowiedzi na najczęstsze pytania nie pomogły w rozwiązaniu problemu, napisz do nas na podany poniżej adres. Jeżeli problem wymaga pilnego rozwiązania – zadzwoń pod numer telefonu: +48 22 583 4307 lub odwiedź stronę wsparcia Canon.

Co zrobić, jeżeli nie mogę zarejestrować zgłoszenia przez Internet?

Jeżeli nie możesz zarejestrować się poprzez formularz internetowy, skontaktuj się z działem wsparcia pod numerem telefonu +48 22 583 4307, w celu zamówienia wydrukowanego formularza.

Które sklepy uczestniczą w tej promocji? Gdzie mogę kupić produkty objęte promocją?

Aby znaleźć sklepy w swoim regionie, skorzystaj z łącza: http://www.canon.pl/where_to_buy/for_work/.

Jakie są poziomy usług gwarancyjnych?

Zwrot do producenta:
Jeśli w czasie obowiązywania gwarancji w produkcie wystąpi usterka produkcyjna, produkt należy zwrócić do autoryzowanego punktu serwisowego firmy Canon, gdzie zostanie bezpłatnie naprawiony przez wykwalifikowanych specjalistów firmy Canon. Po zakończeniu naprawy produkt zostanie zwrócony klientowi.


Pomoc u klienta:
Jeśli produkt podlegający tej gwarancji wykaże wadę produkcyjną w okresie trwania gwarancji, usługa pomocy u klienta zostanie zrealizowana na jeden z poniższych sposobów:

  • Naprawa u klienta (przez technika)
  • Wymiana u klienta (przez kuriera)

Aby uzyskać więcej informacji o różnych usługach gwarancyjnych i pełnych Warunkach gwarancji, kliknij tutaj.

Jak skorzystać z promocyjnych usług gwarancyjnych

Jeśli Twoje zgłoszenie udziału w promocji zostało pozytywnie zweryfikowane i chcesz korzystać z wydłużonego okresu lub rozszerzonego zakresu usług w ramach tej promocji, skontaktuj się z lokalnym działem pomocy technicznej Canon i przygotuj się na:


a.    podanie pełnej nazwy modelu urządzenia/drukarki i numeru seryjnego*;
b.    potwierdzenie autentyczności systemu operacyjnego zainstalowanego na Twoim komputerze – jeśli ma to zastosowanie;
c.    potwierdzenie danych kontaktowych, adresu urządzenia/drukarki i adresu e-mail;
d.    dostarczenie dowodów zakupu produktu i aktywacji gwarancji promocyjnej zawartej w wiadomości e-mail z potwierdzeniem usług gwarancyjnych, które zostało wysłana po rejestracji online;
e.    podanie jasnego opisu usterki i wykonanie zalecanych czynności diagnostycznych;
f. wykonywanie wszystkich uzasadnionych instrukcji pracowników pomocy technicznej umożliwiających skorzystanie z usługi gwarancyjnej.

* Aby uzyskać pomoc w znalezieniu numeru seryjnego produktu, kliknij tutaj.

  • Canon
  • ...
  • Office Printers Scanners Promotion